SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schudzak. Paar eetlepels water in de koekepan, zak leegschudden, roeren en klaar is Clara.
[ afbeelding ]
dat stuk zalm zat niet in zo'n schudzakjequote:
In Maart voor mij het laatst. Heb er nog 2 in de planning staan dit jaarquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Oh shit, volgens mij ben ik dit jaar nog niet naar een concert geweest. Het voelde als hooguit drie maanden geleden of zo.
Helemaal niks zat in zo'n schudzakjequote:Op donderdag 11 juli 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat stuk zalm zat niet in zo'n schudzakje
Welke?quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Maart voor mij het laatst. Heb er nog 2 in de planning staan dit jaar
Je had het over werkloos worden. Contract niet verlengd?quote:
Nope. En omdat het nu zomervakantie is heb ik nog een raar restje van 2 weken van mijn contract na de vakantiequote:Op donderdag 11 juli 2024 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had het over werkloos worden. Contract niet verlengd?
Matige zaken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope. En omdat het nu zomervakantie is heb ik nog een raar restje van 2 weken van mijn contract na de vakantie
Ja ik ben te duurquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matige zaken.
Kreeg je ook uitleg waarom niet?
quote:VVD’ers beginnen petitie over samenwerking met de PVV: ‘Politiek die niet bij ons past’
Liberalen - Een groep kritische VVD’ers verenigt zich in een verklaring over de PVV. Ze willen ‘het liberalisme’ terug in de partij en maken zich grote zorgen over de koers.
Ja deze coalitie was een puik plan. Gaat helemaal goedkomen.quote:BBB-politicus Cees Meeldijk heeft een bewerkte NSB-poster gedeeld op X. Meeldijk, historicus en kandidaat voor het Europarlement namens BBB, wist naar eigen zeggen niet dat het om een NSB-afbeelding ging. Dat meldt De Telegraaf.
De BBB’er was niet de enige die in de aanloop naar de wedstrijd Nederland-Engeland bewerkte NSB-posters verspreidde. Op de afbeeldingen wordt verwezen naar de eeuwenlange rivaliteit tussen de Nederlanders en Engelsen. “Ook Nederland heeft nog wat met Engeland te vereffenen”, staat er bijvoorbeeld bij. Of: “Steeds dezelfde vijand!” Hakenkruizen en teksten als “Strijdt met de NSB voor een nieuw Europa” zijn van de afbeeldingen verwijderd.
Is het zomerreces al begonnen of kan het daarvoor nog vallen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja deze coalitie was een puik plan. Gaat helemaal goedkomen.
Vorige week. Ik maakte een grapje dat het kabinet misschien nog wel voor het einde van het zomerreces zou vallen, maar als na een week dit al naar boven komt wordt dat steeds minder een grap.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het zomerreces al begonnen of kan het daarvoor nog vallen?
Zo zaten we vanmiddag ook in de vergaderzaal op de bovenste verdieping en hoorden we opeens iemand over het dak lopen. Maakten we al grappen met dat je die zo naar beneden ziet springen, is gelukkig niet gebeurd maar zou wel een erg pijnlijke grap zijn op zo'n momentquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vorige week. Ik maakte een grapje dat het kabinet misschien nog wel voor het einde van het zomerreces zou vallen, maar als na een week dit al naar boven komt wordt dat steeds minder een grap.
Een historicus die het niet wist maar wel de hakenkruizen moest wegpoetsenquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja deze coalitie was een puik plan. Gaat helemaal goedkomen.
"Do a backflip!"quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zaten we vanmiddag ook in de vergaderzaal op de bovenste verdieping en hoorden we opeens iemand over het dak lopen. Maakten we al grappen met dat je die zo naar beneden ziet springen, is gelukkig niet gebeurd maar zou wel een erg pijnlijke grap zijn op zo'n moment
Zulk soort grapjes jaquote:
Ik betwijfel of er ook echt ophef over zou zijn nu. Waarschijnlijk zijn wij dan die gekke wokiesquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog wel dat er ophef was jaren geleden toen bleek dat een stel PVV'ers NSB prinsenvlaggen in hun werkkamers hadden hangen.
Nu lijkt niemand daar echt meer van op te kijken.
Terug naar de goede oude tijd. Maar dan weer precies net niet die tijd waarin NSBers gefusilleerd werden na de oorlog.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er ook echt ophef over zou zijn nu. Waarschijnlijk zijn wij dan die gekke wokies"je mag ook niks meer zeggen!"
Over een paar maanden kijken we er niet meer van op als ze de grote leider met een gestrekte arm begroeten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog wel dat er ophef was jaren geleden toen bleek dat een stel PVV'ers NSB prinsenvlaggen in hun werkkamers hadden hangen.
Nu lijkt niemand daar echt meer van op te kijken.
Vroeger werd Janmaat uitgekotst en als hij op tv was met zendtijd voor Politieke Partijen dan zette mijn ouders een andere zender op.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Terug naar de goede oude tijd. Maar dan weer precies net niet die tijd waarin NSBers gefusilleerd werden na de oorlog.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Over een paar maanden kijken we er niet meer van op als ze de grote leider met een gestrekte arm begroeten.
je hebt gelijk dit is zeer gevaarlijk allemaal en we worden er geleidelijk ingetrokkenquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Over een paar maanden kijken we er niet meer van op als ze de grote leider met een gestrekte arm begroeten.
Ja Fleur zei laatst weer dat ze toch denkt dat ze onteigend gaat wordenquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, jij zit dan aan de andere kant van de wereld te gniffelen.
Heeft ze daar zelf onderzoek naar gedaan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Fleur zei laatst weer dat ze toch denkt dat ze onteigend gaat worden
ja op Joetjoep daar staad allesquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft ze daar zelf onderzoek naar gedaan?
nee maar dat denkt ze en als je dan zegt dat dat onzin is begint ze over de jodenquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft ze daar zelf onderzoek naar gedaan?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat denkt ze ook en als je dan zegt dat dat onzin is begint ze over de joden
Ze is dus geen Ajacied?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat denkt ze en als je dan zegt dat dat onzin is begint ze over de joden
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat denkt ze en als je dan zegt dat dat onzin is begint ze over de joden
Hoezo is schoentjes uit een nadeelquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
13.470 stapjes. Schoentjes uit, dat is wel een nadeel
had je gezien dat ik mijn ticket had geboektquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat gewoon met jou mee straks.
Neequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je gezien dat ik mijn ticket had geboekt
quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net mijn donut lampen terug gedaan in hun eigen doosjes voor de grote overtocht die ze ooit gaan maken
14 september en ga met EVA AIR. heb ik nog nooit mee gevlogen maar zij vliegen direct naar bangkok. En ik zag dat ze een soort van economy plus klasse hebben dus die heb ik ook geboektquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Wanneer vertrek je? En waar vlieg je mee?
Kan dat ik rond die periode ook daar in de buurt ben.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
14 september en ga met EVA AIR. heb ik nog nooit mee gevlogen maar zij vliegen direct naar bangkok. En ik zag dat ze een soort van economy plus klasse hebben dus die heb ik ook geboekt
https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttu
dacht dat het niet meer door zou gaan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dat ik rond die periode ook daar in de buurt ben.
Dacht ik ook, maar werd deze week toch weer op de agenda gezet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat het niet meer door zou gaan?
In bangkok?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar werd deze week toch weer op de agenda gezet.
Jeetjequote:
das wel wat uit de routequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou dan voornamelijk Hanoi zijn.
Vind ik het nog steeds veel voor een enkeltjequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder de plus klasse was het dacht ik 180 euro goedkoper
Beetje de beentjes kunnen strekken is wel lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder de plus klasse was het dacht ik 180 euro goedkoper
Ja, mogelijk ook nog Hong Kong, maar heb nog geen flauw idee wat ze precies willen.quote:
ja maar bangkok is niet meer zo goedkoop tegenwoordigquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik het nog steeds veel voor een enkeltje
Mja, voor dat geld kun je ook retour naar de VSquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bangkok is niet meer zo goedkoop tegenwoordig
Die is wel heeeeeel S in KAAquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zoek je vers vlees voor je eigen sc?
ja maar daar wil ik niet heenquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, voor dat geld kun je ook retour naar de VS
Tof!quote:
Nee daar ga ik een dag eerder al heen, als je nou een dagje eerder was gegaan hadden we een Schiphol meet kunnen doenquote:
Wordt je username dan ook K̄hmk̄hụ̄̀nquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar ga ik een dag eerder al heen, als je nou een dagje eerder was gegaan hadden we een Schiphol meet kunnen doen
ja moet wel hequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt je username dan ook K̄hmk̄hụ̄̀n
of dat als ondertitel/sig nemen..
Wij betaalden dat afgelopen november voor een retourtjequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik het nog steeds veel voor een enkeltje
Als je langer dan een maand gaat met emirates zit je ook al ruim over de 1000 euroquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij betaalden dat afgelopen november voor een retourtjeMaar dat was wel met Emirates, dus met overstap. En gewoon economy
Of een Thaise frituursnackquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt je username dan ook K̄hmk̄hụ̄̀n
of dat als ondertitel/sig nemen..
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst een jaar het ervaren en thaise taalles volgen
Ja das wel netjesquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dinsdag hebben we weer een bijeenkomst over hoe het verder moet als we hier uit moeten volgend jaar....
Ik hoop echt dat ze al iets hebben kunnen vinden, maar ben bang van niet.
Ze willen ons nu iedere maand op de hoogte gaan houden, dus dat is wel fijn...
Maakt de duur van de reis verschil qua vluchtprijzen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je langer dan een maand gaat met emirates zit je ook al ruim over de 1000 euro
Geen idee. Ik weet wel dat ze het bij de bovenste laag van de gehele GGz hebben neergelegd. Die hebben misschien ook wel meer ingangen/connecties dan het onderdeel waar wij onder vallen..quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel netjeskan de gemeente hier ook niet bij helpen of doen ze dat al?
Die altijd 30 graden wen je zo aan en dan ga je met een winterjas lopen als het maar 29 graden isquote:
heb ik het daar nog koudquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die altijd 30 graden wen je zo aan en dan ga je met een winterjas lopen als het maar 29 graden is
wat is je weerwens?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet nogeens een leuk uitje voor mij eind van het jaar. Oktober november zo'n beetje.
maar ga je dan echt op jezelf of kom je dan in een begeleidwonen project zonder je huidige woongenoten?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb overigens bij de begeleiding aangegeven mochten er niets gevonden worden, voor ons allemaal en individueel ergens worden geplaatst ik open sta voor iets buiten Eindje. Veldhoven kom ik vaak voor mijn werk en ook terug naar Geldrop sta ik voor open... Maar liever gewoon in Eindje blijven
Op mezelf wonen kan ik gewoon echt niet. Blijft wel begeleid wonen worden. Ik heb ook die indicatie, die pakken ze niet (zomaar) af en ze zijn verplicht mij ergens te plaatsen, dus op straat kom ik ook niet te staan..quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ga je dan echt op jezelf of kom je dan in een begeleidwonen project zonder je huidige woongenoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |