Ik ben nog steeds gelover van de "je praat het jezelf aan" theoriequote:Op donderdag 11 juli 2024 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. User @:Tjacka is gewoon een triest hoopje mens door zulke dingen in te vullen. Niet wetende dat hij daarmee ook mensen daadwerkelijk kan kwetsen.
Als er verder nul bijdrage aan het topic is dan zulke opmerkingen, dan kun je beter niets plaatsen namelijk.
Een grapje ga je verder niet dieper en uitgebreider op in.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of je neemt een grapje niet zo serieus. Als je niks meer mag posten omdat je mogelijk iemand kwetst kan Fok wel sluiten.
Over het weer: blij als ik volgende week naar Spanje kan verkassen, met een ideale zonnige 28 graden en een zeebries.
I wish kerel, dan kon ik er wat aan doen. Ik heb dit echt al van kleins af aan. Ik ging helemaal naar de graftyfus als klein kind op het pleintje, terwijl er nog enkele kinderen in de lange broek liepenquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gelover van de "je praat het jezelf aan" theorie
Waar ga je heen? Klinkt nice. Aan de oostkust waar ik zit is het dik boven de 30 namelijk en wel vrij vies warm.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over het weer: blij als ik volgende week naar Spanje kan verkassen, met een ideale zonnige 28 graden en een zeebries.
Uurtje onder Balencia. Weeronline geeft dat 28-29-30 al een week of drie. Maar jij zegt het is een stuk heter? Of zit jij meer richting Murcia etc?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Klinkt nice. Aan de oostkust waar ik zit is het dik boven de 30 namelijk en wel vrij vies warm.
Oh okay, boven Alicante dus?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uurtje onder Balencia. Weeronline geeft dat 28-29-30 al een week of drie. Maar jij zegt het is een stuk heter? Of zit jij meer richting Murcia etc?
Ja boven Alliesantee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh okay, boven Alicante dus?
Ik zit onder Alicante en gisteren was het 35c en echt walgelijkKomende dagen wel iets 'koeler', zo rond de 30
quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen slakken het dan warm hebben 😱
klinkt het frans?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Klinkt nice. Aan de oostkust waar ik zit is het dik boven de 30 namelijk en wel vrij vies warm.
Er komt veel 'weer' aan vanuit het zuiden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik drink nog maar even lekker een biertje in de avondzon voordat we wederom schijtweer krijgen.
Beter dit dan Spaans of Grieks weer. (Meestal verzengende hitte.)quote:
Al is dit gewoon weer herfstige treurnis. De zoveelste dag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 06:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er komt veel 'weer' aan vanuit het zuiden.
Het is tot nu toe echt een Hollands zomertje. Toch?
verzengende hitte hoeft niet, maar de hele godsganse dag intense grijze regen treurnis en een graad of 16 in de zomer hoeft ook totaal niet en is droge warmte echt wel beter. Kan je tenminste naar buitenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Beter dit dan Spaans of Grieks weer. (Meestal verzengende hitte.)
Spaanse hittequote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |