Troll gesignaleerdquote:
Onderwatervulkaan bij Tonga (inmiddels een nieuw eiland) heeft tijdens zijn “geboorte” voor een voorspelde 5-8 jaar extra water boven het gemiddelde de atmosfeer in gepompt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:15 schreef Xenorium het volgende:
Code geel voor het oosten van Nederland, langdurige regenval en wateroverlast.
En het gaat maar door, ik begin bijna die complottheorieën te geloven dat het gemanipuleerd wordt. Hoe is het mogelijk dat het gewoon het hele jaar blijft doorgieten en niet zo een beetje ook, gewoon bijna elke week worden er meer dan maandhoeveelheden uitgestort in een dag of een paar uur..
Hoe the fuck kan dit..
30cm regen, Jezusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
Europese model gaat gewoon door met herfst shit
[ x ]
Wel jammer dat dat water dan wel allemaal aan de andere kant van de wereld in NW-Europa moet vallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onderwatervulkaan bij Tonga (inmiddels een nieuw eiland) heeft tijdens zijn “geboorte” voor een voorspelde 5-8 jaar extra water boven het gemiddelde de atmosfeer in gepompt.
[ afbeelding ]
Wat wel aardig is, is dat dit betrekkelijk nieuwe kennis is en als we terug gaan in de tijd en we naar bovengemiddelde natte jaren of decennia kijken, dat dit mogelijk ook ergens door een onderwatervulkaan is ontstaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het had wat verspreider gemogen, maar dat zal wel weer met de stromingen te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat water dan wel allemaal aan de andere kant van de wereld in NW-Europa moet vallen.
Ik kan geen enkele plek bedenken waar het echt significant droger isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat water dan wel allemaal aan de andere kant van de wereld in NW-Europa moet vallen.
Dit weer is alleen klote als je vakantie hebt. Als je aan het werk bent snap ik niet hoe je hier last van kunt hebben. En zowel, verhuis naar de Canarische eilanden daar regent het zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags zit gewoon in de ontkenningsfase
Jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |