Mogge Dotje...quote:Op zondag 14 juli 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie![]()
Het maakt mij helemaal niets uit wie wint of wie niet wint
Mij maakt het echt niet uit, ik heb gelezen/gehoord dat men de Engelse niet zo goed vindquote:Op zondag 14 juli 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje...![]()
Haha neej dat snap ik... ik vind het gewoon geinig als die Spanjaarden winnen... ik zal er verder ook niet rouwig om zijn als dit niet het geval is.
Haha ja geinig dat soort opmerkingen, ze staan er wel... we zien het wel vanavond...quote:Op zondag 14 juli 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het echt niet uit, ik heb gelezen/gehoord dat men de Engelse niet zo goed vind
Het zou dan ook mooi zijn als ze wel winnen![]()
Ik moest wel lachen toen ik het hoorde en las. Ze stonden wel in de halve finale maar ze voetbalde niet goed
Slechte voetballers, maar ze spelen de finale en als ze winnen ligt het aan de scheidsrechterquote:Op zondag 14 juli 2024 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja geinig dat soort opmerkingen, ze staan er wel... we zien het wel vanavond...
En de VAR.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte voetballers, maar ze spelen de finale en als ze winnen ligt het aan de scheidsrechter
O ja daar ligt het ook aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de VAR.
Want die hebben wat rare beslissingen genomen.
Goedemiddag inmiddelsquote:Op zondag 14 juli 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all![]()
Nou vanavond het laatste partijtje...
Wie moet er gaan winnen...
Van mij mag Spanje wel winnen, ik gun het ze wel...
Dat hebben ze zeker gedaan. Ben het niet vaak eens met de mannen van VI Oranje maar dat de VAR met dit soort beslissingen voetbal kapot maakt kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de VAR.
Want die hebben wat rare beslissingen genomen.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voetbal boeit me zoveel dat ik dit allemaal niet begrijp of meegekregen heb
Fijn dat je een leuke avond hebt gehadquote:Op zondag 14 juli 2024 12:36 schreef lojanda het volgende:
Gisteren bij vrienden geweest in Amsterdam en zijn gaan eten bij The Duchess. Wat een prachtig restaurant is dat zeg.. en heerlijk gegeten ookNu helemaal gesloopt want ik heb veel moeten lopen en daar moet ik vandaag voor boeten
![]()
Dus vandaag een dagje bankhangen en hopen dat het een leuke wedstrijd gaat worden vanavond
Zit die niet in het voormalige hoofdpostkantoor?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:36 schreef lojanda het volgende:
Gisteren bij vrienden geweest in Amsterdam en zijn gaan eten bij The Duchess. Wat een prachtig restaurant is dat zeg.. en heerlijk gegeten ookNu helemaal gesloopt want ik heb veel moeten lopen en daar moet ik vandaag voor boeten
![]()
Dus vandaag een dagje bankhangen en hopen dat het een leuke wedstrijd gaat worden vanavond
Was een hele leuke avond dus het was het waardquote:Op zondag 14 juli 2024 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke avond hebt gehadhopelijk is het gesloopt zijn vandaag het waard? Soms is de keuze voor gesloopt zijn de goede (is mijn ervaring. Hopelijk ook voor jou)
Geniet van je bank en de wedstrijdsterkte lieverd
Het is er echt heel mooiquote:Op zondag 14 juli 2024 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit die niet in het voormalige hoofdpostkantoor?
Laat maar, zit vlakbij maar dan aan de overkant.
quote:Op zondag 14 juli 2024 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was een hele leuke avond dus het was het waard
Dat ziet er schitterend uit.quote:
Goedemorgen Dotje...quote:Op maandag 15 juli 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, weer een nieuwe week.om de dag te starten en bakkie thee voor Frummie
Heel soms ben ik wel liefquote:Op maandag 15 juli 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...
Nou wat vind ik dat lief.. thnx..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |