Volgens mij doen we gewoon niet aan zomer... gelukkig is de herfst heel gezelligquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al met al, tot nu toe een fraaie zomer, de straten lagen vol met afgewaaide takjes en bladeren.
Oooooh lekker!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:33 schreef lojanda het volgende:
Ik heb al een lekkere pan verse Bolognese opstaan.. die staat al lekker te pruttelen
Een hele dag?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:33 schreef lojanda het volgende:
Ik heb al een lekkere pan verse Bolognese opstaan.. die staat al lekker te pruttelen
Ik ben tot nu toe ook blij met deze zomer. Niet te heet en met regelmatig zonnetje en af en toe een goeie regenbui.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al met al, tot nu toe een fraaie zomer, de straten lagen vol met afgewaaide takjes en bladeren.
Die van Iglo toch? Vis met een drapje erop die erg lekker is? Die at ik soms bij mijn moeder. Zo lekker. Moet ik ook eens kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hele dag?
Hier weten we het ook al, Fish Cuisine Pikant 40 minuutjes in de oven.
Heb ook niets met die hitte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe ook blij met deze zomer. Niet te heet en met regelmatig zonnetje en af en toe een goeie regenbui.
Gelukkig niet zo heet zoals vorig jaar. Met die hitte heb ik altijd hoofdpijn en ongemak.
Met dit weer kom je tenminste tot dingenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe ook blij met deze zomer. Niet te heet en met regelmatig zonnetje en af en toe een goeie regenbui.
Gelukkig niet zo heet zoals vorig jaar. Met die hitte heb ik altijd hoofdpijn en ongemak.
Klopt, op de variant broccoli na dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die van Iglo toch? Vis met een drapje erop die erg lekker is? Die at ik soms bij mijn moeder. Zo lekker. Moet ik ook eens kopen
Die staat hier wel een uurtje of zes te pruttelen. In een grote Dutch oven en dan gaan er ook nog wat bakken de vriezer inquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hele dag?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, op de variant broccoli na dan.
Google even gevraagd; maar dat is toch gewoon een grote pan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die staat hier wel een uurtje of zes te pruttelen. In een grote Dutch oven en dan gaan er ook nog wat bakken de vriezer in
Dat vind ik ook lekker.. als ik dat eet is het dan de Italianoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hele dag?
Geef mij maar de herfst en winterquote:
Dat dus.. met die hitte zit je alleen maar te puffen.. en te klagenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met dit weer kom je tenminste tot dingen
Oh ik ga net zo hard bezig en voel me dan oncomfortabel. Niksen maakt het nog ergerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. met die hitte zit je alleen maar te puffen.. en te klagennou ja ikke dan
Klopt en die kan dan ook in de oven. Echt ideaal om in te kokenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Google even gevraagd; maar dat is toch gewoon een grote pan?
Ik dus ook.. kan niet wachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voorjaar en herfst
Ik verheug me nu al enorm op de feestdagen btw
Met die hitte kan ik niet veel..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ga net zo hard bezig en voel me dan oncomfortabel. Niksen maakt het nog erger
Oeh... misschien moet een kleine Dutch oven op mijn verlanglijstje komen...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en die kan dan ook in de oven. Echt ideaal om in te koken
Jep... en kerstkaartjes maken en kerstmuziek luisteren...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dus ook.. kan niet wachtenBen al aan het aftellen wanneer ik de kerstboom kan gaan optuigen
Ik heb er eentje van BK en is niet eens een dure pan maar echt heel fijn om in te koken. Ze zijn wel zwaar moet ik erbij zeggen.. omdat ik vaak in een rolstoel zit voor mij niet echt handig maar ik laat manlief de pan dan tillenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh... misschien moet een kleine Dutch oven op mijn verlanglijstje komen...
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep... en kerstkaartjes maken en kerstmuziek luisteren...
Augustus de kaarten. September de muziek november de boom
Oh ja... snap ik... gelukkig is manlief erquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van BK en is niet eens een dure pan maar echt heel fijn om in te koken. Ze zijn wel zwaar moet ik erbij zeggen.. omdat ik vaak in een rolstoel zit voor mij niet echt handig maar ik laat manlief de pan dan tillen![]()
Maar echt een aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |