Hangover ontbijt, wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook en zou het echt elke dag wel kunnen eten. Laatst was ik met een vriendin gaan winkelen en waren we gaan ontbijten is de stad. We hadden een Hangover ontbijt genomen.. niet dat we de avond ervoor dronken waren geweest maar het zag er zo lekker uit. Smaakte ook echt zo lekker dat ik het nu al een aantal keer zelf heb gemaakt. Mijn man vraagt er nu ook al om
Ja ik vind dat ook zo mooi om te zien... die saamhorigheid kippenvel...quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Ik had het al die supporters zo gegunden zo mooi om te zien dat Nederland dan eensgezind is
helaas heeft het niet zo mogen zijn. Morgen horen en zien we weer in het nieuws over schietpartijen en bedreigingen en weet ik wat voor rotzooi allemaal
Oooh nooit van gehoord... wat is dat voor lekkers...quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook en zou het echt elke dag wel kunnen eten. Laatst was ik met een vriendin gaan winkelen en waren we gaan ontbijten is de stad. We hadden een Hangover ontbijt genomen.. niet dat we de avond ervoor dronken waren geweest maar het zag er zo lekker uit. Smaakte ook echt zo lekker dat ik het nu al een aantal keer zelf heb gemaakt. Mijn man vraagt er nu ook al om
Dat is een omelet op zuurdesembrood met cheddar, rucola, bacon, cherrytomaatjes, lente-ui, sriracha-mayo, chilivlokken en peterselie. Zo lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hangover ontbijt, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Op naar de orde van dag is het dan echt weerquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook zo mooi om te zien... die saamhorigheid kippenvel...![]()
Dat journaal word je ook niet vrolijk van... wat een ellende allemaal...
Klinkt heel erg jummie..quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een omelet op zuurdesembrood met cheddar, rucola, bacon, cherrytomaatjes, lente-ui, sriracha-mayo, chilivlokken en peterselie. Zo lekker
Je valt toch even in een gat...quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op naar de orde van dag is het dan echt weer
Het zou ook wel echt goed werken als je echt een hangover zou hebbenquote:
Zo dat is een best gevulde boterhamquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een omelet op zuurdesembrood met cheddar, rucola, bacon, cherrytomaatjes, lente-ui, sriracha-mayo, chilivlokken en peterselie. Zo lekker
Hé lekker alles weer in huis...agh maar ze komen vast wel op...quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:17 schreef lojanda het volgende:
Zo de boodschappen van de Plus zijn ook weer binnen. Ik had lekkere spareribs besteld voor de hapjes voor tijdens de finale zondag
Ja echt katervoer...quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou ook wel echt goed werken als je echt een hangover zou hebben
Vandaar ook een hangoverquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een best gevulde boterham
Wij gaan de finale wel kijken maar niet met de spareribsquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hé lekker alles weer in huis...agh maar ze komen vast wel op...
Je zal vast een ander lekker knabbeltje in huis hebben voor de finale... nou dat is toch prima in de vriezer.. hoe beter verpakt (vacuüm) des te minder ijskristallen waardoor je inderdaad smaakverlies krijgt..quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wij gaan de finale wel kijken maar niet met de spareribsdie gaan voor nu dan maar even de vriezer in. Kan ook prima want ze zijn vacuüm en kan er de vries niet in en verliest het ook geen smaak
Oooh hier tot op heden prima weer... morgen wordt het weer een regenachtige dag... ik vind het niet erg hoor...quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:09 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat er een flinke regenbui los gaat barsten.. wordt hier behoorlijk donker..
Lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wij gaan de finale wel kijken maar niet met de spareribsdie gaan voor nu dan maar even de vriezer in. Kan ook prima want ze zijn vacuüm en kan er de vries niet in en verliest het ook geen smaak
Dan kan je ze toch nog even goed eten ook al speelt Nederland niet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd wel iets in huisquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zal vast een ander lekker knabbeltje in huis hebben voor de finale... nou dat is toch prima in de vriezer.. hoe beter verpakt (vacuüm) des te minder ijskristallen waardoor je inderdaad smaakverlies krijgt..
quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hier tot op heden prima weer... morgen wordt het weer een regenachtige dag... ik vind het niet erg hoor...
Het is overgewaaid.. niets gevallenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hier tot op heden prima weer... morgen wordt het weer een regenachtige dag... ik vind het niet erg hoor...
Ik heb ze altijd van de Plus en dan de Piri Piri. Ik doe de ribben altijd doorsnijden en dan nog in de oven zodat ze een lekker korstje krijgen. Ook heb ik ze vaker zelf gemarineerd maar eerlijk gezegd is het een hoop geklieder en werk terwijl wij beiden deze erg lekker vindenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekker.
En natuurlijk alleen even opwarmen.![]()
[ afbeelding ]
Door met fietsellende en op naar olympische-ellendequote:
We hadden afgesprokenste vrienden maar dat gaat nu niet door en doen we een ander avondje. Het zijn zes van die grote ribben dus de vriezer n en dan een andere keer als ze komen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je ze toch nog even goed eten ook al speelt Nederland niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |