Haha ja scheelt wel dat als die deelnemers niet slagen bij de ene show, ze meteen door kunnen naar de volgende. Uiteindelijk komen ze dan in zo'n loods terecht, eigenlijk om spelletjes te spelen maar dan vinden ze opeens alsnog de liefdequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme, en er zijn al zoveel Lang Leve De NuNietEnStraksOkNiet Liefdes op de TV
Heerlijk cynisch jijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja scheelt wel dat als die deelnemers niet slagen bij de ene show, ze meteen door kunnen naar de volgende. Uiteindelijk komen ze dan in zo'n loods terecht, eigenlijk om spelletjes te spelen maar dan vinden ze opeens alsnog de liefde
Hello ☕️quote:
Hey Frummeliequote:Op donderdag 18 juli 2024 05:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We gaan ons weer opmaken voor 2 warme dagen...verschrikkelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hejj Dotje... ja zeker maar dat wordt morgen en overmorgen wel anders...quote:Op donderdag 18 juli 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FrummelieJa maar b innen is het nog wel te doen denk ik
Ik heb nog niet gekeken, ik ben wel bezig nu alles zo koel mogelijk te maken in huis, alles wagenwijd open nuquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje... ja zeker maar dat wordt morgen en overmorgen wel anders...
quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk een beter dag dan gisteren
Het begon zo lekker. Rundvlees laten sudderen op een petroleum stelletje.
[ afbeelding ]
En dan tijd om te gaan eten. Aard en bloemkool afgieten. En dan op eens staat je petroleumstel in de brand. Alles verbrand behalve het vlees.:P Ik domme trien wilde nog wat spullen redden papieren en zo. Maar toen het een grote vlam werd wilde ik snel naar buiten maar helaas dat ging niet zonder slag of stoot. Ik viel en kwam heel hard op mijn knieën en klapte toen naar voren ook een blauwe neus. Voor de zekerheid mee naar het ziekenhuis foto’s gemaakt maar gelukkig niets gebroken. Wat niet weg neemt dat de pijn dan ook weg is helaas. Ondertussen is mijn keuken grof schoongemaakt. En komt er nog een andere ploeg om verder schoon te maken.Jeetje mina wat heftig.... hoest nou???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Ja doe je goed... hier morgen 27/28 graden en ik zit in het noorden dus altijd koeler hier vrijdag nog iets warmer...🥵quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, ik ben wel bezig nu alles zo koel mogelijk te maken in huis, alles wagenwijd open nu
Op zich wel goed hoor, alleen mij knie. En later ging mijn hele lijf wel zeer doen, maar goed het maakte ook een klap. Heb gewoon harstikke veel geluk gehad. MaarJemig wat kan zo kreng zeerdoen zeg. Bijna niet kunnen slapenquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina wat heftig.... hoest nou???
Nou zeker goed afgelopen... hoe vliegt zo'n ding ineens in de fik...quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor, alleen mij knie. En later ging mijn hele lijf wel zeer doen, maar goed het maakte ook een klap. Heb gewoon harstikke veel geluk gehad. MaarJemig wat kan zo kreng zeerdoen zeg. Bijna niet kunnen slapen
Neus blauw
Ja hier gaat s'avonds laat ook alles open...quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Het leed is nog wel te overzien gelukkig
Lekker binnen blijven en de boel dicht houden. In de nacht en vroege ochtend even alles open gooien
[ afbeelding ]
Voordeel is dat wij altijd vroeg zijn Frum, dan is het ook lekker om even alles open te gooienquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier gaat s'avonds laat ook alles open...
Ja precies... ik gooi s'ochtends vroeg ook alles open... hiquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat wij altijd vroeg zijn Frum, dan is het ook lekker om even alles open te gooien
GMquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Het leed is nog wel te overzien gelukkig
Lekker binnen blijven en de boel dicht houden. In de nacht en vroege ochtend even alles open gooien
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Vanaf zondag ideale temperaturen.
En een snelle beterschap gewenst suddervlees-pyromaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |