SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
ik had vanavond nergens last van..quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:30 schreef Xilia het volgende:
Voordeel is wel de final relaxed kijken![]()
Was vanavond wel even anders![]()
Na de Avond etappe snurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vanavond nergens last van..Ik ook niet, toevallig het laatste doelpunt gezien. Dacht even kijken hoe de stand is en toen zag ik die bal er in vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Koenquote:
Hey Dud0rquote:
Van deze week, of heb je hierna vakantie?quote:
Bijna Thailand?quote:
Alles geregeld?quote:
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.quote:
Oh bijna dusquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.
En vandaag ontslag nemen op werk, dan is augustus mijn laatste maand bij de blauwe doos
Ga je twee maanden naar Bali? Ontslag op je werk? Heb je een nieuwe baan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.
En vandaag ontslag nemen op werk, dan is augustus mijn laatste maand bij de blauwe doos
nee maar als ik daar ben schrijf ik mij in voor die school en dan krijg ik dus een visum voor 6 maanden voor de beginners cursusquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:12 schreef dud0r het volgende:
Maar dacht dat je een half jaar of jaar zou gaan. Maar je gaat twee maanden?
Nee ga naar Thailand, waarschijnlijk voor goedquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je twee maanden naar Bali? Ontslag op je werk? Heb je een nieuwe baan?
O meen je niet, wat een grote stap. En knap dat je het aandurftquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ga naar Thailand, waarschijnlijk voor goed
ja is wel een grote stap ja maar hou mijn woning hier nog voorlopig dus mocht ik na een aantal maanden denken van dit is em niet kan ik wel terug komen. Maar dat is niet de insteekquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meen je niet, wat een grote stap. En knap dat je het aandurft
Wel verstandig, maar ook een dure kostenpost, vooral als je geen inkomen meer hebt ( las dat je ontslag ging nemen)quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel een grote stap ja maar hou mijn woning hier nog voorlopig dus mocht ik na een aantal maanden denken van dit is em niet kan ik wel terug komen. Maar dat is niet de insteek
Morguh Gianniquote:
Ja op afstand achter de balie was geen optie :pquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verstandig, maar ook een dure kostenpost, vooral als je geen inkomen meer hebt ( las dat je ontslag ging nemen)
Jammer wel. Is er op Bali goed werk te vinden? Lijkt me dat je dan de taal ook wel goed moet spreken. Maar jebent er best vaak denk dat dat wel goed zit of niet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op afstand achter de balie was geen optie :p
Het zit je niet meequote:Op donderdag 11 juli 2024 07:23 schreef gianni61 het volgende:
Shit, weer geen staatsloterij gewonnen, dan maar weer werken
Dat weet ik niet, Ik ga niet naar bali maar naar thailandquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer wel. Is er op Bali goed werk te vinden? Lijkt me dat je dan de taal ook wel goed moet spreken. Maar jebent er best vaak denk dat dat wel goed zit of niet?
vandaag werken nog, vanaf morgen vrij, zondag richting koud en nat Noorwegen. Maar we gaan er wel wat leuks va makenquote:Op donderdag 11 juli 2024 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van deze week, of heb je hierna vakantie?
Echt he, ik heb ook altijd pechquote:
Ah okequote:Op donderdag 11 juli 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als ik daar ben schrijf ik mij in voor die school en dan krijg ik dus een visum voor 6 maanden voor de beginners cursus
O ja Thailand was het, het is nog vroegquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Ik ga niet naar bali maar naar thailand![]()
En ik mag voorlopig niet werken nog en eerst natuurlijk thaise taalles doen
O leuk, ga je nog langs @Fogelquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag werken nog, vanaf morgen vrij, zondag richting koud en nat Noorwegen. Maar we gaan er wel wat leuks va maken
Het zijn ook altijd dezelfde die pech hebben ook hequote:
koud en natquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag werken nog, vanaf morgen vrij, zondag richting koud en nat Noorwegen. Maar we gaan er wel wat leuks va maken
Verkoop krezanten stort inquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze blijven de eerste maand met een overschot zittenquote:
Ga je het echt doen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Ik ga niet naar bali maar naar thailand![]()
En ik mag voorlopig niet werken nog en eerst natuurlijk thaise taalles doen
Het voelt altijd goed daar. Je weet het pas als je het probeert natuurlijk maar denk daar ik daar idd gelukkiger zal zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je het echt doen?
Wat verwacht je daar te gaan doen? En waarom denk je dat je daar gelukkiger wordt?
Of voelt het altijd goed daar?
Hebben ze daar ook een S&S waar je kan gaan werken?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het voelt altijd goed daar. Je weet het pas als je het probeert natuurlijk maar denk daar ik daar idd gelukkiger zal zijn
Dat is mooi.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het voelt altijd goed daar. Je weet het pas als je het probeert natuurlijk maar denk daar ik daar idd gelukkiger zal zijn
Denkbaar die 2 wel op elkaar lijken maar ben er nog niet geweest. Men gaat of naar Indonesië of naar Thailand.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Thailand was het, het is nog vroeg
Ja als k blijf moet ik zelf iets starten of investeren. In loondienst mag niet zomaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is mooi.
En wat ga je met je tijd doen? Op den duur werken, denk je in de horeca?
Hoe is het met je been tegenwoordig ?
waarom niet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou me niks verbazen als je er daar helemaal nooit last van hebt
.van je been :
De tour de Olympische spelen, nog veel sport momenten deze zomer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, verder maar lekker Tour kijken dan.
Veel mensen die wat ouder zijn en wat geld hebben gaan idd zo leven.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ook wel in warme landen geweest waar ik me erg goed voel.
Maar weet vrij zeker dat ik daar dan alcoholisme ga ontwikkelen of met een korte broek op een motor over het asfalt schaaf.
Dus begin er maar niet aan.
En op eoa manier veel minder spanningquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De tour de Olympische spelen, nog veel sport momenten deze zomer.
Jij voelt geen spanning als Femke Bol in de startblokken staat tegen McLaughlin?quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op eoa manier veel minder spanning
Minderquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij voelt geen spanning als Femke Bol in de startblokken staat tegen McLaughlin?
Onze vrouwen gaan zo veel medailles pakkenquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij voelt geen spanning als Femke Bol in de startblokken staat tegen McLaughlin?
Zou mooi zijn, op het EK ging het prima, maar nu komt (vooral) de VS er natuurlijk bij op die onderdelen. Ik ga wel weer goed zitten voor een mogelijk wereldrecord van Duplantis.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze vrouwen gaan zo veel medailles pakken
Ja maar ik neem geen afscheid. Denk dat jullie alleen merken dat ik daar ben aan het tijdstip van het kattenplaatjequote:Op donderdag 11 juli 2024 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de afscheidsmeet?
Dat wordt wennen voor LTVDKquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik neem geen afscheid. Denk dat jullie alleen merken dat ik daar ben aan het tijdstip van het kattenplaatje
Maar niet alleen atletiek. We hebben ook nog een goede op een mountainbike en in een roeibootje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, op het EK ging het prima, maar nu komt (vooral) de VS er natuurlijk bij op die onderdelen. Ik ga wel weer goed zitten voor een mogelijk wereldrecord van Duplantis.
Oh ja en op de wielerbaan natuurlijk en we zullen ook wel weer een goede in het zeilen en boogschieten hebben ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar niet alleen atletiek. We hebben ook nog een goede op een mountainbike en in een roeibootje.
Onze hockeydames zijn altijd goede kanshebber, handbal en volleybal wat minder, maar het kan wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja en op de wielerbaan natuurlijk en we zullen ook wel weer een goede in het zeilen en boogschieten hebben ofzo
En gaat Ellen van Dijk op tijd fit zijn voor de tijdritquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze hockeydames zijn altijd goede kanshebber, handbal en volleybal wat minder, maar het kan wel.
Dames wegrit verwacht ik een grote flop.
Bmx kan alle kanten op.
genoeg om naar uit te kijken
maar je gaat ons fysiek verlaten enzo dus we moeten nog wel afscheidsmeet doen. onbeperkt sushi eten ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik neem geen afscheid. Denk dat jullie alleen merken dat ik daar ben aan het tijdstip van het kattenplaatje
Waarbij wij trakteren en toekijken hoe ballie sushi eet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je gaat ons fysiek verlaten enzo dus we moeten nog wel afscheidsmeet doen. onbeperkt sushi eten ofzo
Even 2de hypotheek afsluiten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarbij wij trakteren en toekijken hoe ballie sushi eet.
is dit een fetisj?quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
issie al klaar?quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:52 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht inmiddels al bijna een kwartier op koffie…
Machine moet perse eerst een schoonmaakprogramma doorlopen.
#FWP
Nee zondag finale nog, een beetje Ollie Watkins toejuichenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:00 schreef Nizno het volgende:
gooi je toeter in de la want dit was weer het EK, tralalala la la la la
Wanneer verloopt de jouwe?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Bewoners van Rotterdams buurtje slaan steil achterover: erfpacht verloopt, 140.000 euro betalen
Ik straks ook in Rotterdam
komt ook weer lekker pas om 9u dus slaap ik ook prima door heenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee zondag finale nog, een beetje Ollie Watkins toejuichen
Van links... Naar huis.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:00 schreef Nizno het volgende:
gooi je toeter in de la want dit was weer het EK, tralalala la la la la
Rotterdamse Erfpacht,,We wisten dit op zich allemaal van tevoren’’, stelt ze. ,,Maar niet dat het om dit soort absurde bedragen zou gaan. In 2011 vroegen ze een bedrag van 19.000 euro. In 2022 was het 90.000 euro en nu is het weer 50.000 euro meer, in twee jaar tijd. Hoe dan?’’quote:
De doei bal sushi meet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je gaat ons fysiek verlaten enzo dus we moeten nog wel afscheidsmeet doen. onbeperkt sushi eten ofzo
Nee dat is het bedrag als je het wil kopen geloof ik. Ik in 2036. Een buurman had vorige jaar geïnformeerd wat het dan zou kosten en toen was het 50 duizend per appartementquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer verloopt de jouwe?
En je hoeft het toch niet altijd in één keer af te kopen?
Thnxquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Rotterdamse Erfpacht,,We wisten dit op zich allemaal van tevoren’’, stelt ze. ,,Maar niet dat het om dit soort absurde bedragen zou gaan. In 2011 vroegen ze een bedrag van 19.000 euro. In 2022 was het 90.000 euro en nu is het weer 50.000 euro meer, in twee jaar tijd. Hoe dan?’’
Oef.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Rotterdamse Erfpacht,,We wisten dit op zich allemaal van tevoren’’, stelt ze. ,,Maar niet dat het om dit soort absurde bedragen zou gaan. In 2011 vroegen ze een bedrag van 19.000 euro. In 2022 was het 90.000 euro en nu is het weer 50.000 euro meer, in twee jaar tijd. Hoe dan?’’
nope. erfpacht is als je de woning bezit maar huur voor de grond moet betalenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is het bedrag als je het wil kopen geloof ik. Ik in 2036. Een buurman had vorige jaar geïnformeerd wat het dan zou kosten en toen was het 50 duizend per appartement
De link wil die niet kopiëren. Is een artikel in het ad regio gedeelte
quote:Erfpacht is een soort huur die woningeigenaren betalen omdat hun huis op grond van de gemeente staat.
genoeg huizen zonder erfpacht.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef.
Ik heb er weer een om op het lijstje van redenen te schrijven waarom ik nooit een huis zal kunnen kopen.
Waarom zo gefocust op kopen? Huren is ook prima toch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef.
Ik heb er weer een om op het lijstje van redenen te schrijven waarom ik nooit een huis zal kunnen kopen.
Belachelijk asociaal.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoezo nope?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. erfpacht is als je de woning bezit maar huur voor de grond moet betalen
[..]
ow wacht ik lees nu de laatste zin...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. erfpacht is als je de woning bezit maar huur voor de grond moet betalen
[..]
nee had de laatste zin niet gelezen. nergens eerder zie ik de melding dat die 140.000 de afkoop is en niet een nieuw pacht bedragquote:
Denk dat Rotterdamse grond duur is. Erfpacht zie je in Rotterdam nog heel veel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijk asociaal.
Kan het artikel niet lezen, maar wordt er een reden genoemd?
Maar dat gaat tot nu toe ook niet goed.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zo gefocust op kopen? Huren is ook prima toch.
Hadden ze geen voorstel gekregen om af te kopen? Dan heb ik dat verkeerd gelezen. Dan is het nog veel ergerquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee had de laatste zin niet gelezen. nergens eerder zie ik de melding dat die 140.000 de afkoop is en niet een nieuw pacht bedrag
Komt wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat gaat tot nu toe ook niet goed.
Ja betaal je een x bedrag per jaar denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow wacht ik lees nu de laatste zin...
en het is inderdaad afkopen
dan ben ik benieuwd hoeveel ze mogen neerleggen als ze het gewoon willen blijven pachten
ze kunnen blijkbaar de pacht nu afkopen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijk asociaal.
Kan het artikel niet lezen, maar wordt er een reden genoemd?
quote:Een woordvoerder van wethouder Chantal Zeegers (D66, bouwen en wonen) snapt de reactie. ,,We begrijpen heel goed dat zo’n brief op de mat voor veel mensen schrikken is’’, meldt hij. ,,Maar we helpen hen zo goed mogelijk op weg om de juiste beslissingen te kunnen nemen.’’
Individueel
De eerste brieven zijn verstuurd aan de bewoners wiens erfpachtcontract het eerst afloopt. ,,Het gaat dan om zo’n 250 erfpachtcontracten die aflopen tussen 2026 en 2029. De gemeente benaderde hen in juni schriftelijk. Bij hun informatiebrief ontvingen zij een individueel aanbod tot aankoop van de grond.’
ja maar staat nergens of ze dat mogen blijven doen of dat het is... kopen van de grond of anders optieven.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja betaal je een x bedrag per jaar denk ik
Kapitalisme hequote:Op donderdag 11 juli 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zo gefocust op kopen? Huren is ook prima toch.
Chantal is een hij?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kunnen blijkbaar de pacht nu afkopen.
Geen idee of ze nog mogen blijven pachten en wat of het ze dan gaat kosten
[..]
Ja, maar die enorme stijging.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat Rotterdamse grond duur is. Erfpacht zie je in Rotterdam nog heel veel.
tegenwoordig kan alles.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chantal is een hij?
Huh, apart.
werd in 2019 al voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar die enorme stijging.
Veel hardere stijging dan de huizenprijzen.
quote:Rotterdamse huizenbezitters met erfpacht moeten wakker worden, waarschuwen experts. Door explosief gestegen grondprijzen in de stad kan afkopen of verlengen van deze 'huur' wel tien keer duurder zijn dan verwacht.
Gelukkig wel ja.quote:
Nee denk niet dat je weg moet. Denk of afkopen of jaarlijks een percentage betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar staat nergens of ze dat mogen blijven doen of dat het is... kopen van de grond of anders optieven.
Lijkt me sterk dat laatste want het zijn wel gekochte stenen enzo op die grond...
Tegenwoordig kan dat allemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chantal is een hij?
Huh, apart.
Ja absurd hè. Weet niet wat je dan per jaar moet betalen als je het niet afkoopt. Zal wel een paar duizend moeten zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar die enorme stijging.
Veel hardere stijging dan de huizenprijzen.
Lekker uitknijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja absurd hè. Weet niet wat je dan per jaar moet betalen als je het niet afkoopt. Zal wel een paar duizend moeten zijn
Maar wanneer gaan we sushi of ramen eten?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja absurd hè. Weet niet wat je dan per jaar moet betalen als je het niet afkoopt. Zal wel een paar duizend moeten zijn
In grote steden komt erfpacht vaak voor. Vooral in Amsterdam komt dat veelvuldig voor. De gemeente heeft de meeste grond in bezit. Ook andere grote steden zoals Utrecht, Den Haag en Rotterdam kennen veel woningen op erfpacht.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker uitknijpen.
Nog een reden om niet in Rotterdam te wonen.
Er zijn ook in de Randstad genoeg huizen zonder erfpacht en als er sprake is van erfpacht staat dit er altijd duidelijk bij en kun je zelf de keuze makenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
In grote steden komt erfpacht vaak voor. Vooral in Amsterdam komt dat veelvuldig voor. De gemeente heeft de meeste grond in bezit. Ook andere grote steden zoals Utrecht, Den Haag en Rotterdam kennen veel woningen op erfpacht.
gewoon uit de randstad blijven
klopt...quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn ook in de Randstad genoeg huizen zonder erfpacht en als er sprake is van erfpacht staat dit er altijd duidelijk bij en kun je zelf de keuze maken
Jezus Christus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel wat chanant.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chantal is een hij?
Huh, apart.
Moest die ook erfpacht betalen?quote:
Als de kosten een beetje voorspelbaar zijn dan kun je die keuze makkelijker maken; als het ineens vanalles kan worden dan wordt het alweer iets lastiger.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn ook in de Randstad genoeg huizen zonder erfpacht en als er sprake is van erfpacht staat dit er altijd duidelijk bij en kun je zelf de keuze maken
klopt, van mij moet je die opmerkingen absoluut niet serieus nemenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien neem ik het allemaal veel te serieus
Weet ik niet, ik heb zn biografie nooit echt gelezenquote:
Ik denk dat het de zekerheid is dat grond die je gekocht hebt niet ineens te duur wordt om in het huis dat je wel bezit te kunnen blijven wonen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien neem ik het allemaal veel te serieus, maar waarom is erfpacht een reden om niet in een woning zonder erfpacht te gaan wonen in een stad waar ook woningen met erfpacht beschikbaar zijn? Leest voor mij een beetje alsof je je woning met dakkapel weigert omdat er drie wijken verderop wat woningen zonder dakkapel staan. Dat is wel een enorme beperkende factor in een al krappe huizenmarkt.
Collega van me heeft bewust de keuze gemaakt in 2022, wetende dat hij in 2023 ineens een hele mep geld moest betalen. Nou, die dag kwam, staan ze met de hele buurt boos te doen in het stadhuis of stadskantoor (weet even niet meer welke van de twee). Dat moet er echt flink op gegaan zijn, met ook wat buurtbewoners die flink gingen schelden of zelfs agressief werdenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de kosten een beetje voorspelbaar zijn dan kun je die keuze makkelijker maken; als het ineens vanalles kan worden dan wordt het alweer iets lastiger.
Lekker cashkoetje voor de gemeente.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Erfpacht is wel echt het meest kansloze ouderwetse ding dat nu nog bestaat.
Ik snap wel dat gemeentes die het nog hebben en steeds meer voor kosten moeten opdraaien die het rijk de laatste jaren op ze afschuift, er niet zo makkelijk van af willen / kunnenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Erfpacht is wel echt het meest kansloze ouderwetse ding dat nu nog bestaat.
Maar dit slaat eigenlijk nergens op want je maakt zelf de keuze of je voor een woning met of zonder erfpacht gaatquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat het de zekerheid is dat grond die je gekocht hebt niet ineens te duur wordt om in het huis dat je wel bezit te kunnen blijven wonen.
Ja soort van zelfde hierquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had toen in Utrecht een leuk appartement gezien maar daar zat ook erfpacht op, dus daar ben ik maar niet gaan kijken.
Denk dat mensen geen probleem hebben met erfpacht; maar wel dat het ineens 5x zo duur gaat worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dit slaat eigenlijk nergens op want je maakt zelf de keuze of je voor een woning met of zonder erfpacht gaatEn het is misschien een lastige situatie als er echt maar één woning voor je beschikbaar is en die erfpacht heeft, maar dan maak je nog steeds zelf de keuze. Het is niet alsof er na vijf jaar woonplezier ineens een mannetje aan de deur staat die komt melden dat er vanaf dat moment sprake is van erfpacht
Iemand zei net nog iets over niet kieskeurig kunnen zijn over dakkapellen in deze krappe huizenmarkt. Die had wel een punt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dit slaat eigenlijk nergens op want je maakt zelf de keuze of je voor een woning met of zonder erfpacht gaat
Ja, je weet dat het komt. Maar als het bedrag ineens met tienduizenden euro's stijgt in een paar jaar kan ik me voorstellen dat je je belazerd voelt.quote:En het is misschien een lastige situatie als er echt maar één woning voor je beschikbaar is en die erfpacht heeft, maar dan maak je nog steeds zelf de keuze. Het is niet alsof er na vijf jaar woonplezier ineens een mannetje aan de deur staat die komt melden dat er vanaf dat moment sprake is van erfpacht
Net als betaald parkerenquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cashkoetje voor de gemeente.
als ze belasting konden hebben voor ademen hadden ze dat al gedaanquote:
nee nee, dat is echt om auto's te weren uit de binnenstadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, dat is echt om auto's te weren uit de binnenstadhier hebben we een blauwe zoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 uur gratis parkeren daarna wegwezen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Denk niet meer :pquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan we sushi of ramen eten?
[..]
nee nee, dat is echt om auto's te weren uit de binnenstadDaarvoor halen ze hier gewoon de parkeerplaatsen weg zodat je wordt gedwongen in een duur Q-park te parkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
poepquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk leert ze snel iets nieuws.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter heeft recent de woorden en locaties van mond, neus, haar en oor geleerd.
Nu moet ze het 200x per dag aanwijzen en benoemen bij iedereen.
Hopelijk leert ze snel iets nieuws.
[..]
nee nee, dat is echt om auto's te weren uit de binnenstadIs in Leiden wel een leuke rubriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat raar dat daar aan de grens van betaald parkeren plots parkeeroverlast is. Oh wat raar dat we bij dit nieuwbouwproject waarbij we juist plaatsen weghalen plots parkeeroverlast is. Daar is maar één oplossing voor!100.000 katjes
Fuck the EBU!
ik las een R er tussen en dacht, waarom is dat erg....quote:
Het is even zoeken denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las een R er tussen en dacht, waarom is dat erg....
maar zonder R is inderdaad drama. heb je nog een reserve?
snif... sterkte tijdens deze moeilijke tijd!quote:
PVV gaat dit allemaal voor ons oplossen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijd voor een revolutie.
Wat gaan ze doen? Ons allemaal arresteren? Het lukt ze al niet eens om echte criminelen vast te zetten.
Wacht wie weigert er een woning zonder erfpacht, dat heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed, er wordt weer van alles van me uit z'n verband getrokken en het gaat al lang niet meer om waar het origineel over ging: dat het gek is om een woning zonder erfpacht te weigeren enkel en alleen omdat het in een stad staat waar ook woningen met erfpacht te vinden zijn. Maar iedereen staat natuurlijk vrij om dat te doen, kusjekroel
Ja, anders leer je het niet hé;(quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn dat alles wat die kleintjes doen altijd een miljoen keer in de herhaling gaat
ik zat te jennen om heel de randstad te vermijden omdat er erfpacht is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht wie weigert er een woning zonder erfpacht, dat heb ik dan even gemist.
Er werd iets (onserieus) gepost over niet in de Randstad of Groningen gaan wonen omdat daar ook woningen met erfpacht te vinden zijn. Daardoor kwam ik met de vergelijkingquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht wie weigert er een woning zonder erfpacht, dat heb ik dan even gemist.
Wat ik hier zie (Alkmaar) is dat de vraagprijzen voor huizen met erfpacht flink lager liggen dan vergelijkbare huizen qua oppervlakte/locatie. Dus het is waarschijnlijk vooral een kwestie van "hier krijgen we wél een hypotheek voor en die erfpacht tackelen we wel wanneer we zover zijn".quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dit slaat eigenlijk nergens op want je maakt zelf de keuze of je voor een woning met of zonder erfpacht gaatEn het is misschien een lastige situatie als er echt maar één woning voor je beschikbaar is en die erfpacht heeft, maar dan maak je nog steeds zelf de keuze. Het is niet alsof er na vijf jaar woonplezier ineens een mannetje aan de deur staat die komt melden dat er vanaf dat moment sprake is van erfpacht
Heb alleen gekeken naar wie mijn baas wordt, maar dat is NSC.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PVV gaat dit allemaal voor ons oplossen.
Ik kan me dit wel voorstellen denk ik. Dat je "tijdens" heel erg uit kijkt naar het volgende, maar je bij het volgende toch even denkt van "awww, het is voorbij"quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, anders leer je het niet hé;(
Was ook met de blokken en de vormpjes. De dierengeluiden. Etc.
Ga het ook wel missen straks hoor.
ow ja... die PVV die de spreidingswet per direct weg wil hebben maar geen oplossing biedt aan Ter Apel waardoor het COA gewoon elke keer dwangsommen moet gaan betalen voor al die mensen die op straat moeten blijven staanquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mensen zijn niet ineens weg. Maar als ze ze straks niet meer geen tellen dan komen ze in ieder geval niet meer in de statistiek voorquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... die PVV die de spreidingswet per direct weg wil hebben maar geen oplossing biedt aan Ter Apel waardoor het COA gewoon elke keer dwangsommen moet gaan betalen voor al die mensen die op straat moeten blijven staan
Wat zouden we toch zonder ze moeten hequote:Op donderdag 11 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
behalve in de financien van het COA die moet blijven dokkenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mensen zijn niet ineens weg. Maar als ze ze straks niet meer geen tellen dan komen ze in ieder geval niet meer in de statistiek voor
Ik had laatst nog eens gekeken naar "slimmer kopen" hier in Eindhoven. Dan krijg je korting op de aankoopprijs van het huis (en als je verkoopt dan moet je de eventuele winst ook weer delen). Maar die woningen zijn ook allemaal te duur voor starters tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik hier zie (Alkmaar) is dat de vraagprijzen voor huizen met erfpacht flink lager liggen dan vergelijkbare huizen qua oppervlakte/locatie. Dus het is waarschijnlijk vooral een kwestie van "hier krijgen we wél een hypotheek voor en die erfpacht tackelen we wel wanneer we zover zijn".
M'n samplesize (N=2) is niet heel groot, maar voor beide gevallen klopt het.
jeroen poep in je schoenquote:
Het onderwijs heeft me goed voorbereid wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan me dit wel voorstellen denk ik. Dat je "tijdens" heel erg uit kijkt naar het volgende, maar je bij het volgende toch even denkt van "awww, het is voorbij"Of als een kindje iets doet wat een beetje dom maar hilarisch is
En dat ze/hij het dan enkele weken of maanden wel goed doet. Leuk, een nieuwe fase, maar ook jammer, geen schattige fout meer
Hoe is dit een logisch antwoord?quote:
Intrigerende constructie, volgens mij verwachten ze winst wanneer de huizen weer verkocht worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst nog eens gekeken naar "slimmer kopen" hier in Eindhoven. Dan krijg je korting op de aankoopprijs van het huis (en als je verkoopt dan moet je de eventuele winst ook weer delen). Maar die woningen zijn ook allemaal te duur voor starters tegenwoordig.
Ik bedoel om te wonenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zonder randstad was nederland failliet
Ik woon in een "arbeiderswoning". Toen ik kocht vond ik 2 ton al veel geld; mijn buren hebben voor 4,5 ton gekocht 2 jaar geledenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerende constructie, volgens mij verwachten ze winst wanneer de huizen weer verkocht worden.
En direct kopen voor starters is wel echt over in de grotere steden, inmiddels kan ik zo te zien ons huidige huis kopen in m'n eentje, maar die waardevermeerdering is wel echt bizar voor wat het voor huis is.
Breaking news: er zijn niet alleen maar grote steden in de Randstadquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dit een logisch antwoord?
Jezelf een beetje laten naaien door de hoge huizenprijzen omdat je per se in de grote stad moet wonen, ik zou het wel weten.
Kun je er een soort Luxemburg van maken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zonder randstad was nederland failliet
Mweh, net wat je situatie is. Als je graag dingen in een bepaalde stad onderneemt, is het gewoon fijn als je daar niet al te lang naar onderweg bent. Zelfde met waar je werk zit, als je daar dagelijks heen moet, is reistijd/reisgemak gewoon een valide iets om mee te laten wegen qua woning.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dit een logisch antwoord?
Jezelf een beetje laten naaien door de hoge huizenprijzen omdat je per se in de grote stad moet wonen, ik zou het wel weten.
Ja dit, ik weet ook niet helemaal of ik er wil wonen, maar ik weet dat ik er sowieso flink op achteruit ga qua reistijd als ik het niet doe. Banen in mijn sector zitten nou eenmaal daarquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, net wat je situatie is. Als je graag dingen in een bepaalde stad onderneemt, is het gewoon fijn als je daar niet al te lang naar onderweg bent. Zelfde met waar je werk zit, als je daar dagelijks heen moet, is reistijd/reisgemak gewoon een valide iets om mee te laten wegen qua woning.
Simpel vinex hier, wel op een opportuun moment gekocht natuurlijk, maar ze gaan nu voor ruim 3 ton.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik woon in een "arbeiderswoning". Toen ik kocht vond ik 2 ton al veel geld; mijn buren hebben voor 4,5 ton gekocht 2 jaar geleden
Ik kan het weten, maar hier is het net zo kansloos.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Breaking news: er zijn niet alleen maar grote steden in de Randstad
Dat heb je al 10 keer gezegd ja, net als de andere 10 excuses.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel ergens anders willen wonen, maar dan zit ik vier uur in het OV iedere dag.
En jij blijft ook consistent onzin uitkramen dus hier zitten we dan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 keer gezegd ja, net als de andere 10 excuses.
gewoon de langspeelplaat die vast loopt negeren als dit soort opmerkingen komenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En jij blijft ook consistent onzin uitkramen dus hier zitten we dan.
Was je bij Bertus?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Met mijn dochter in een winkel, zelfde humor dus
[ afbeelding ]
Wat is jouw oplossing?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 keer gezegd ja, net als de andere 10 excuses.
Maar nu klinkt het alsof je alsnog enorm veel tijd kwijt bent daaraan. Ik sta nog eerder op Rotterdam Centraal dan jij lijkt het soms wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel ergens anders willen wonen, maar dan zit ik vier uur in het OV iedere dag.
Mijn idee van de Randstad is ook helemaal naar de klote als ik dan zie hoe lang Zwab en BB nog onderweg zijn. In die tijd zit ik in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu klinkt het alsof je alsnog enorm veel tijd kwijt bent daaraan. Ik sta nog eerder op Rotterdam Centraal dan jij lijkt het soms wel.
De route naar mijn ouders in Zuidoost-Brabant, 100 kilometer van Utrecht vandaan, is vaak ook beter te doen dan zo ongeveer al mijn reizen die binnen Utrecht blijvenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn idee van de Randstad is ook helemaal naar de klote als ik dan zie hoe lang Zwab en BB nog onderweg zijn. In die tijd zit ik in Amsterdam.
Qua OV woon ik gewoon voor veel dingen die relatief in de buurt zijn twee overstappen verwijderd. Als ik 15km verplaats keldert mijn reistijd ineens van vaak meer dan een uur naar een half uur of minder.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu klinkt het alsof je alsnog enorm veel tijd kwijt bent daaraan. Ik sta nog eerder op Rotterdam Centraal dan jij lijkt het soms wel.
Volgens mij heb je echt niet in de gaten hoe afschuwelijk je huidige situatie is relatief gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Qua OV woon ik gewoon voor veel dingen die relatief in de buurt zijn twee overstappen verwijderd. Als ik 15km verplaats keldert mijn reistijd ineens van vaak meer dan een uur naar een half uur of minder.
En de oplossing voor een matige situatie is niet een slechtere situatie.
Hij post daar toch best vaak over?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt niet in de gaten hoe afschuwelijk je huidige situatie is relatief gezien.
Que?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De route naar mijn ouders in Zuidoost-Brabant, 100 kilometer van Utrecht vandaan, is vaak ook beter te doen dan zo ongeveer al mijn reizen die binnen Utrecht blijven![]()
Tilburg - Den Bosch is het soms ook sneller om te fietsenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nu 13 km rijden naar werk. Fietsen is sneller dan het ov. Erg spijtig.
In de spits is de fiets ook sneller dan de auto.
"Relatief gezien", dus als in: het kan ook een stuk beter. Nu zie ik posts over 4 uur reizen als enige andere optie, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij post daar toch best vaak over?
Da's knap, met de treinquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Que?
Er is 1 rit waar ik ALTIJD in file kom en dat is van Utrecht naar Brabant
Ik woon in de randstad. Werk is 15 KM verder. Ik doe dat met de auto in 14-16 minuten en heb nooit file.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik had laatst gesolliciteerd in Utrecht op bijna een uur rijden. Zit je dan in de randstad, heb je nog die ellende.
woon jij in de randstad? Oh, de randstad is groter dan ik dacht zie ik nuquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad. Werk is 15 KM verder. Ik doe dat met de auto in 14-16 minuten en heb nooit file.
Als zelfs Amersfoort erbij hoortquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
woon jij in de randstad? Oh, de randstad is groter dan ik dacht zie ik nu
Almere komt er hoogstwaarschijnlijk ook bij
We pakken steeds meerquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als zelfs Amersfoort erbij hoort
quote:In nog een andere, verkeerstechnische conceptualisatie zou de Randstad nog meer gebied omvatten en ruwweg begrensd worden door Alkmaar in het noorden, Veenendaal in het oosten en Breda in het zuiden.
Net op de grens wel, lekker rustig hierquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
woon jij in de randstad? Oh, de randstad is groter dan ik dacht zie ik nu
Almere komt er hoogstwaarschijnlijk ook bij
ieuw brabant in de randstadquote:
Ik ook. Werk is met de fiets 5 minutenquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad. Werk is 15 KM verder. Ik doe dat met de auto in 14-16 minuten en heb nooit file.
Een stap verder en de randstad omvat heel Nederland op Limburg en de drie noordelijke provincies naquote:
Nou dan werd ik aardappelboer op het platteland, laat ze allemaal maar gek worden daar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing?
Wat heb jij voor jouw huis betaald en wat zou het nu waard zijn?
Wat als je jouw werk alleen in de Randstad kon doen?
het rek zelf, of de was?quote:
Reactie:quote:Blijf je bijvoorbeeld liever in Nederland? Of is er een andere een reden waarom je niet naar een ander land gaat, zoals je financiële situatie of gezondheid? Deel je verhaal in de reacties.
Facepalm.quote:Ik ga zelf graag naar Noord/Zuid-Amerika. Liefst net na of net voor de zomer, zodat ik mijn favoriete seizoenen in Nederland (herfst/winter) wel gewoon hier kan meemaken.
Wel altijd buiten het hoogseizoen zodat de tickets een stuk goedkoper zijn.
Waarom bestaan dat soort mensenquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)-het-buitenland.html
[..]
Reactie:
[..]
Facepalm.
Hier nog niet, het is nog veilig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:21 schreef Karzai het volgende:
We kunnen weer normaal doen, vakantie is ook begonnen
Hmm, ja, daar kan Danny niet zo veel aan doen natuurlijkquote:
Ook Danny kan was vouwenquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar kan Danny niet zo veel aan doen natuurlijk
Ik wil verdomme niet in de Randstad wonen.quote:
Grappig wel hoe 1 woordje de halve bevolking triggeredquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil verdomme niet in de Randstad wonen.
Holland!quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Grappig wel hoe 1 woordje de halve bevolking triggered
ik vind dit niet kunnen balliequote:
Provinciale bekrompenheid. Dat is 't.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:24 schreef rival het volgende:
Heb het idee dat vorige kabinetten niet zijn geslaagd in minder autoverkeer te creëeren. Al heb ik geen cijfers.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tilburg - Den Bosch is het soms ook sneller om te fietsen
Is die mooie aansluiting er nog vanuit Utrecht? Dat je iets van 3 minuten hebt om in Den Bosch over te stappen naar Tilburgquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tilburg - Den Bosch is het soms ook sneller om te fietsen
de randstad omvat toch ook meer dan de helft van de bevolking?quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Op de trekker.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Ik mag weer de weg op bitches.
[ link | afbeelding ]
die krijg je er gratis bij als je rijbewijs van voor een bepaalde datum isquote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)taties-personenautosquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het idee dat vorige kabinetten niet zijn geslaagd in minder autoverkeer te creëeren. Al heb ik geen cijfers.
Ik ga nu meteen een trekker kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krijg je er gratis bij als je rijbewijs van voor een bepaalde datum is
zou eerst een auto kopen, dat is stukken goedkoperquote:
Weejjewatdakost.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je de stempel randstad krijgt gaan de prijzen automatisch direct met 50% omhoog.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weejjewatdakost.![]()
Nee, zonder gekheid, het boeit me geen fuck hoe het heet.
Geloof dat ik hem ooit kreeg in 2006 ofzo. Nooit op een trekker gezeten.quote:
Spijtig. Hopelijk gaat het nieuwe kabinet hier iets aan doen!quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)taties-personenautos
Denk het wel. Ze willen immers minder zwart in Nederland.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spijtig. Hopelijk gaat het nieuwe kabinet hier iets aan doen!
Goed nieuws voor Zwab zijn huisvooruitzichten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze willen immers minder zwart in Nederland.
Ja daarom.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je de stempel randstad krijgt gaan de prijzen automatisch direct met 50% omhoog.
Een virus heeft meer voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
meer bruinquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze willen immers minder zwart in Nederland.
Dus we zitten nog onder 2019. Goed.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nee, nu moet je 10 minuten of 28 minuten wachtenquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die mooie aansluiting er nog vanuit Utrecht? Dat je iets van 3 minuten hebt om in Den Bosch over te stappen naar Tilburg
nee sorry, jij bent niet bruinquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet ik vaker de zon in.
10 minuten is perfectquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, nu moet je 10 minuten of 28 minuten wachten
Meer roodquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet ik vaker de zon in.
Fietspadenquote:
Lekker randomquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Weet je wat echt een luxeproduct is dat super nutteloos lijkt maar het zo waard is? Bakspray. Wat chill johHet voelt echt als zo'n decadent, overbodig product, maar in 3 seconden je hele ovenschaal ingevet hebben
Ik gebruik het regelmatigquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Weet je wat echt een luxeproduct is dat super nutteloos lijkt maar het zo waard is? Bakspray. Wat chill johHet voelt echt als zo'n decadent, overbodig product, maar in 3 seconden je hele ovenschaal ingevet hebben
Nog even volhouden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Bijna vakantieeeeeeeeeeee pufpufpufffffffff
trueee, en ook weer welquote:
is waar, heb jij vanaf volgende week ook vakantie?quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
Laatste loodjes dit dat.
Ja, alleen nog wat opruimen morgen, daarna apv.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueee, en ook weer wel
wat fantastisch
[..]
is waar, heb jij vanaf volgende week ook vakantie?
Na vandaag nog maar 2 dagen voor mijquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Bijna vakantieeeeeeeeeeee pufpufpufffffffff
Ik weet niet of ik blij voor je moet zijn of niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:54 schreef Elvi het volgende:
Vanmiddag om 6 uur heb ik 5 weken vakantieen dan maar 2 weken werken en dan werkeloos
quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueee, en ook weer wel
wat fantastisch
of zoals hiero Staatsbosbeheerquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cashkoetje voor de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |