Ik overleef die spanning ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wil geen penalty's hoor
Ben 40+ en kan me werkelijk geen enkele penalty serie herinneren van Oranje die we wonnen
Een partijdige, daar ligt het aanquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een Timing... zijn het geen Duitsers.. is het wel een Duitse scheids
De eerste EK-scheidingen zijn al aangevraagdquote:
Goed plan, Ik wil een scheiding van die Engelsen, gooi ze allemaal maar uit de EUquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerste EK-scheidingen zijn al aangevraagd
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Goed plan, Ik wil een scheiding van die Engelsen, gooi ze allemaal maar uit de EU
Dat ziet er avontuurlijk uitquote:
Dat zeg je nu,quote:
Nope het is vrij stil in de Leidse buurt.quote:
Ik kijk een paleontologise stream ...quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope het is vrij stil in de Leidse buurt.
Oh, in de Langeleidsedwarsstraat is nog wel wat actie.
Paleontologizing toevallig?quote:Op donderdag 11 juli 2024 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk een paleontologise stream ...
Dat geblow geloof ik wel ...
Dan hebben ze te weinig zon gehadquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Doosje kersen ¤4,49
En er zit maar weinig smaak aan of dat ligt aan mij.
En uit welk ver oord komen die?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Doosje kersen ¤4,49
Was vorig jaar ook een tijd met fruit. Dus laat ze even liggen voor je ze eet, misschien worden ze nog wat zoeterquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederland
[..]
Dus dit kan wel kloppen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
@:puzzie heeft ze allemaal zelf opgegeten?
Ik had aardbeien ook geen smaak aanquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Doosje kersen ¤4,49
Was wel ergens in de aanbieding.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Doosje kersen ¤4,49
3 weken geleden 2 doosjes voor die prijs en ze waren zoetquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Was wel ergens in de aanbieding.
AH volgens mij..
Paar weken geleden waren ze drie euro maar ik vond er weinig aan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Doosje kersen ¤4,49
Die aardbeien hebben ook te weinig zon gehad dan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had aardbeien ook geen smaak aan
Vind aan veel dingen weinig te geen smaak meer zitten
Hoe is het nu met je?
Een paar weken geleden kocht ik ze ook voor die prijs, maar die waren lekker, dus ik had er weer trek in.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar weken geleden waren ze drie euro maar ik vond er weinig aan.
Die waren lekker jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
3 weken geleden 2 doosjes voor die prijs en ze waren zoet
De prijs was prima.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken geleden kocht ik ze ook voor die prijs, maar die waren lekker, dus ik had er weer trek in.
Deceptie.
Is een hardnekkige hè. 😘quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die aardbeien hebben ook te weinig zon gehad dan.
Het houdt nog niet over, maar komt wel goed
Ik kom zelden bij de Aldiquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Aldi stunt de laatste tijd heel erg met fruit.
Aldi zit vlakbij maar ligt op de een of andere reden niet op mijn routequote:Op donderdag 11 juli 2024 12:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heel vaak.
Aldi en Jumbo.
En verder alleen naar reclame.
Kan je bij de Aldi ook online kopen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wc papier en zakdoekjes kopen woj bij Aldi.
Tegenwoordig doe ik mijn boodschappen online. De levering verloopt niet altijd goed.
Nee ik koop bij Delhaize. Vergeten te vermelden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je bij de Aldi ook online kopen?
Daar zal ik mij verder niet over uit laten. Maar geen ban...quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aldi zit vlakbij maar ligt op de een of andere reden niet op mijn routeMaar ik heb er wel eens sportschoenen gekocht ,dat soort dingen. Oh voel mij op dat ik jou nooit meer in DTS zie posten, watskeburt? Ban?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik koop bij Delhaize. Vergeten te vermelden.
Dat laatste is positiefquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zal ik mij verder niet over uit laten. Maar geen ban...
Ik post er ook niet meer.quote:
Het is zo erg dat zelfs veel chips smakeloos geworden is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een hardnekkige hè. 😘
Alles moet snel snel groeien zit aan veel groente. Ook niet echt meer smaak.
Uiteraardquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik post er ook niet meer.
Krijg ik nu ook een complimentje?
Dat is ook een optie.quote:
Je kan topics apart in je AT zetten ..quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is ook een optie.
Alleen dit is nog wel leuk...
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #98 Nieuwe verzin wat !!
Toch altijd fijnquote:
Ja klopt had van de week een zakje naturel, eet het bijna nooit maar had er een keertje zin inquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Het is zo erg dat zelfs veel chips smakeloos geworden is.
Das waar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan topics apart in je AT zetten ..
Ik gebruik AT nooitquote:
Ik kom er ook niet meer, behalve wanneer Mario me mentioned, maar die kan er nu ook niet meer inquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Das waar.
Dat bepaalde topic heb ik weggehaald.
Ik zie Mario hier ook niet veel meer..quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer, behalve wanneer Mario me mentioned, maar die kan er nu ook niet meer in
Sorry maar die gast is vaag.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie Mario hier ook niet veel meer..
Nee iddquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie Mario hier ook niet veel meer..
Same.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoals zoveel op FOK!![]()
Ik heb geen last van hem
Zou maar zo kunnenquote:
2 dozen op en goed naar de wc geweestquote:
Altijd fijn als je goed kan poepenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
2 dozen op en goed naar de wc geweest
Ik had ze willen delen, maar volgens de niet ontvangers moesten ze dan teveel poepen.quote:
Misschien maar goed dat je ze niet hebt gedeeld , teveel aan de schijt is ook niet wat.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had ze willen delen, maar volgens de niet ontvangers moesten ze dan teveel poepen.
Ik had er geen problemen mee, maar er gingen geen 2 bakjes in een dag doorheen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien maar goed dat je ze niet hebt gedeeld , teveel aan de schijt is ook niet wat.
Ga kopen danquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee, maar er gingen geen 2 bakjes in een dag doorheen.
Nu heb ik weer zin in kersen
Daar komt het wel op neer ja...quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen![]()
Ik heb geen idee , DTS is ook echt een afvoerputje
quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ga je nog wat leuks doen in de vierdaagse week?
Ikzelf niet maar mijn moeder heeft vrienden die in het centrum wonen en altijd met de bank aan de kant zitten kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb inmiddels het programma een keer doorgenomen. Denk dat ik zondagmiddag naar Nijmegen ga. Komt wat hardstyle bij Matrix at the park. Maar eigenlijk iedere avond staat er wel ergens iets leuks.
En misschien vrijdag naar de wandelaars kijken in Cuijk. Is ook altijd erg gezellig en lopen ook wat vrienden mee dit jaar.
Ook beetje afhankelijk van het weer.
Ga jij er nog iets van meekrijgen?
Ik zit zolang wel in het afvoerputje dtsquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga eind juli met zoon en kleindochter een paar dagen in Cuijk logeren![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit zolang wel in het afvoerputje dts
Zonder afvoerputje is je huis zo waardeloos, blijf je met de troep zittenquote:
Gewoon lekker hele dagen smileys postenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder afvoerputje is je huis zo waardeloos, blijf je met de troep zitten
450 keerquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gewoon lekker hele dagen smileys posten
quote:
Gewoon een kutspel.quote:
Af en toe gewoon een paar maanden helemaal geen fok scheelt ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een kutspel.
Als je er eenmaal post dan blijf je doorgaan. En tegenwoordig al helemaal niks meer aan, als je het vergelijkt met vroeger
Helemaal geen social media.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Af en toe gewoon een paar maanden helemaal geen fok scheelt ook
Het wordt gewoon wat triestig als mensen er hele dagen posten met vooral een hoop smileys ., en dat zijn er veel die dat iedere dag doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een kutspel.
Als je er eenmaal post dan blijf je doorgaan. En tegenwoordig al helemaal niks meer aan, als je het vergelijkt met vroeger
Dat smiley posten snap ik wel. Er wordt zoveel gepost dat de gespreksstof ook wel op is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt gewoon wat triestig als mensen er hele dagen posten met vooral een hoop smileys ., en dat zijn er veel die dat iedere dag doen
Motorquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb inmiddels het programma een keer doorgenomen. Denk dat ik zondagmiddag naar Nijmegen ga. Komt wat hardstyle bij Matrix at the park. Maar eigenlijk iedere avond staat er wel ergens iets leuks.
En misschien vrijdag naar de wandelaars kijken in Cuijk. Is ook altijd erg gezellig en lopen ook wat vrienden mee dit jaar.
Ook beetje afhankelijk van het weer.
Ga jij er nog iets van meekrijgen?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ojee, mensen hebben plezier FOEI
quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ojee, mensen hebben plezier FOEI
Hoi lief aardappeltjequote:
Dat laatste is bekendquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat smiley posten snap ik wel. Er wordt zoveel gepost dat de gespreksstof ook wel op is.
En het is ook geen sc
Ik post er niet meer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat laatste is bekendMaar dan nog, het zegt wel wat over de mensen die daar werkelijk dag en nacht posten
In het weekend kom ik nog weleens langs , als Killem en Basenaad er zijn
Zitten leuke mensen tussenquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik post er niet meer.
Meer zelfbescherming![]()
Niks tegen de users daar overigens. Niet allemaal mijn vrienden, maar dat hou je toch
quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gewoon lekker hele dagen smileys posten
Ah zo typisch altijd die bankenquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ikzelf niet maar mijn moeder heeft vrienden die in het centrum wonen en altijd met de bank aan de kant zitten kijken
Ook gezellig natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga eind juli met zoon en kleindochter een paar dagen in Cuijk logeren![]()
Annastraat altijd toch?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo typisch altijd die bankendenk dat in Nijmegen de eerste al aan de straat staan
[..]
Ook gezellig natuurlijk
Goedemiddag meneer schotelquote:
Ja sint annastraat is datquote:
Ik zeg altijd Annastraat, wonen veel vrienden van mijn moederquote:
Echt welquote:
Mijn broertje en ik gingen als kind mijn moeder inhalen toen zij liep , was ook heel speciaal.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Het is nu alweer een jaar geleden dat ik de vierdaagse liep, wat een ervaring was dat.
Normaliter ben ik een week aan het feesten met de vierdaagse feesten en de lopers aanmoedigen en high fiven en zo, en vorig jaar vanuit de lopers-perspectief de vierdaagse beleefd. Wat een feest was dat toch ook. Geweldige ervaring.
Denk dat het er dit jaar niet inzit, misschien één dagje feesten doen. Werk zit een beetje in de weg en ik woon niet meer zo heel dichtbij
Deze al gezien?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik gingen als kind mijn moeder inhalen toen zij liep , was ook heel speciaal.
Ik hoef zelf niet perse te lopen , ik kan niet tegen die drukteMaar het is een feest en mooi om te zien.
Ma je komt er als je onderweg bent heel veel tegen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Zie de laatste tijd veel ooievaars in de weilanden , prachtige vogels
O dan ga je ook minder oppassen natuurlijk? 4 alweer. Wat gaat de tijd toch snel hequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
Ja kleindochter heeft nu officieel vakantie, gaat in augustus voor het naar school
Echt ewel!! ook die witte reigersquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ma je komt er als je onderweg bent heel veel tegen.
Die heb ik nog niet gespot hierquote:
quote:
Ja gebeurd iedereen wel eens. Is toch niet zo erg.quote:
I know , gelukkig ga je er niet dood vanquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gebeurd iedereen wel eens. Is toch niet zo erg.
Dan was Fok leeg geweest 🤣quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know , gelukkig ga je er niet dood van
Als FOK! alleen door fouten zoals die van mij bestaat , dan klopt er ook iets nietquote:
NWS / Meerderheid Nederlanders heeft poepschaamte: 'Zit heel diep'quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
2 dozen op en goed naar de wc geweest
Eat my shitquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Meerderheid Nederlanders heeft poepschaamte: 'Zit heel diep'
Jij hebt er geen last van? 🤣
Nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:01 schreef drakin het volgende:
Hoe weet je trouwens dat ik daar net de poll heb ingevuld
Was anders wel heel toevalligquote:
Vaak zien langskomen, beestje klimt alleen niet zelfstandig eropquote:
Spanje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:53 schreef aloa het volgende:
Voor wie moeten we nu eigenlijk zijn zondag?
Wat voetbal betreft gaan ze waarschijnlijk wel winnen ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Spanje.
Engeland verdiend het niet om kampioen te worden.
Hey Drakinquote:
Spanje. Maar ik heb Engeland 2-1 gepould. Dan heb ik altijd gewonnen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:53 schreef aloa het volgende:
Voor wie moeten we nu eigenlijk zijn zondag?
Wat voor concert?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
Een geweldig concert van Aoibhin in de schouwburg vanavond
17 graden en veel regen, en dan donderdag weer 26 gradenquote:
Doe mij vandaag maar danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
17 graden en veel regen, en dan donderdag weer 26 graden
Ha leuk ze zingt. wist ik nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Concert van het koor waar ze bij zit.
Ja ik vind vandaag ook prima. Tot nu toe ben ik heel tevreden met deze zomerquote:
Same Samequote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind vandaag ook prima. Tot nu toe ben ik heel tevreden met deze zomer
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind vandaag ook prima. Tot nu toe ben ik heel tevreden met deze zomer
Ik sluit me hierbij aanquote:
Juistquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me hierbij aan![]()
Wie tropische hitte wil mag dat in de tropen opzoeken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me hierbij aan![]()
Wie tropische hitte wil mag dat in de tropen opzoeken.
Ik denk dat ik maar neutraal ga kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spanje. Maar ik heb Engeland 2-1 gepould. Dan heb ik altijd gewonnen.
Goeiemorgen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Eiersalade gemaakt van gekookte eitjes, cottage cheese, augurkje en wat peper en zout, lekker op een cracker
Zou best een leuk nieuw liedje zijnquote:
Ja ach. Het is niet van levensbelang ofzo. Die tijd is voorbij. Vroeger bleef ik thuis voor voetbal, maar dat doe ik niet meer..quote:
Ik kijk geen voetbal , ik heb sowieso nergens last vanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach. Het is niet van levensbelang ofzo. Die tijd is voorbij. Vroeger bleef ik thuis voor voetbal, maar dat doe ik niet meer..
Nog sneller internetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een glasvezelaansluiting![]()
Ik moet hem alleen nog aansluiten
Yeahhquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een glasvezelaansluiting![]()
Ik moet hem alleen nog aansluiten
3 weken op vakantie? Wat is dat voor godvergeten oord?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vakantie![]()
Zonder auto wel.. de garage is drie weken dicht![]()
Nu weet ik nog niets.. niet eens of het de moeite is .. grrr
Maar: Vakantie
Er is vast nog wel ergens een andere garage toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vakantie![]()
thuisblijfvakantie of wil je beslist even weg?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vakantie![]()
Morgen is het weer droogquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef aloa het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat er vakantie aan zit te komen.
Naar buiten kijkend
Bergharenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 weken op vakantie? Wat is dat voor godvergeten oord?
Maar, fijne vakantie!
Ik heb er verschillende gebeld, allemaal geen tijd, druk, onderbezet en vinden het geen klus schijnbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is vast nog wel ergens een andere garage toch?
Thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
thuisblijfvakantie of wil je beslist even weg?
Mooie omgeving, ik rij er over 3 weken wel even langs danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thuis( misschien ergens een dagje of twee spontaan ) Heb genoeg te doen in huis, en zit hier in 4daagse land, dus ik kom de tijd wel door
Heb net op de fiets boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie omgeving, ik rij er over 3 weken wel even langs dan![]()
Maar er zijn ook autoloze vakanties, de eilanden mag je bijvoorbeeld niet eens altijd je auto meenemen, dus hup fiets huren!
Gaat goed in die sectorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende gebeld, allemaal geen tijd, druk, onderbezet en vinden het geen klus schijnbaar.
Klopt. Lekker rustig altijd op Vlieland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie omgeving, ik rij er over 3 weken wel even langs dan![]()
Maar er zijn ook autoloze vakanties, de eilanden mag je bijvoorbeeld niet eens altijd je auto meenemen, dus hup fiets huren!
quote:
Dat is Ameland toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Lekker rustig altijd op Vlieland.
Er rijden wel auto's trouwens, maar dat is van eigen bewoners..
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb net op de fiets boodschappen gedaan
Voor Ameland weet ik het niet, maar op Vlieland mag je niet met de auto rijden. Uitzonderingen zijn uiteraard gehandicapten en werkverkeer etc.quote:
Misschien wel beide, want zo herinner ik me Ameland ( al ben ik daar al een paar decennia niet meer geweest )quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor Ameland weet ik het niet, maar op Vlieland mag je niet met de auto rijden. Uitzonderingen zijn uiteraard gehandicapten en werkverkeer etc.
Ik ga in september, zal even vragen voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wel beide, want zo herinner ik me Ameland ( al ben ik daar al een paar decennia niet meer geweest )
Laatste keer Ameland was op schoolreisje ergens in de jaren 80..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wel beide, want zo herinner ik me Ameland ( al ben ik daar al een paar decennia niet meer geweest )
September?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in september, zal even vragen voor je
Schoolreisje? Luxe hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatste keer Ameland was op schoolreisje ergens in de jaren 80..
Even aan mijn vriend AI gevraagd...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
September?
Ik zat eigenlijk te hopen dat iemand hier het wel ging Googlen..
#luiehond
quote:Op de Nederlandse Waddeneilanden Vlieland en Schiermonnikoog mogen bezoekers geen auto meenemen. Hier zijn enkele details over beide eilanden:
Vlieland
Auto's verboden voor bezoekers: Op Vlieland mogen alleen de inwoners hun auto's op het eiland gebruiken. Bezoekers moeten hun auto achterlaten op het vasteland.
Vervoer op het eiland: Er zijn fietspaden en wandelroutes, en fietsen zijn het belangrijkste vervoermiddel. Er is ook een busdienst die tussen de dorpen en de veerhaven rijdt.
Schiermonnikoog
Auto's verboden voor bezoekers: Op Schiermonnikoog zijn auto's voor bezoekers niet toegestaan. Inwoners hebben beperkte toestemming om auto's te gebruiken.
Vervoer op het eiland: Fietsen en wandelen zijn de meest populaire manieren om het eiland te verkennen. Er is ook een busdienst die verschillende delen van het eiland met elkaar verbindt.
Deze beperkingen helpen de eilanden autoluw te houden, wat bijdraagt aan de rust en de natuurlijke schoonheid van de omgeving.
Was jij daar ook bij?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatste keer Ameland was op schoolreisje ergens in de jaren 80..
Goffer.. Ik word oudquote:
quote:Kan je op Ameland met de auto?
Op Ameland mag je gewoon met de auto rijden. Wel zijn de dorpskernen van Hollum en Nes autoluw.
Wij moesten ook fietsen naar Holwerd en daarna met de bootquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schoolreisje? Luxe hoor!
Wij moesten gewoon fietsen naar Overlangel
Ik ga voor de verandering met de bus, geen zin om de auto op zo'n langparkeerplek te zettenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Wij moesten ook fietsen naar Holwerd en daarna met de boot![]()
Pokkeneind. En elektrische fietsen bestonden nog niet
Op Schoolreisje wel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Was jij daar ook bij?![]()
Heb er begin deze eeuw nog een tof oud en nieuwfeest gehad
Dat was best tof daarquote:
Auto, Bus ? Je kunt daar toch prima heen fietsen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering met de bus, geen zin om de auto op zo'n langparkeerplek te zetten
Dat wel idd. Was alleen noodweer toen wij er waren. En dan sta je met een tentje op de campingquote:
Baas boven baas !quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben gewoon lopend naar Ameland gegaan
Wanneer was dat, 1972?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel idd. Was alleen noodweer toen wij er waren. En dan sta je met een tentje op de camping
Geen windhoos over je heen gehad dusquote:
1972quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:56 schreef aloa het volgende:
Was ooit wel een windhoos op Ameland meen ik.
Zelfs een dodequote:
Vier zelfs..quote:
quote:Wat er op 11 augustus 1972 op Ameland gebeurde, staat nog altijd in de geschiedenisboeken als een van de grootste natuurrampen die ons land getroffen heeft. Met een kracht van 200 kilometer per uur trok die dag een wervelwind in een kleine minuut een spoor van vernielingen over het Waddeneiland. Vier mensen verloren het leven en honderden raakten gewond.
https://www.omropfryslan.(...)rlandse-geschiedenis
4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |