Welkom in je veertigste levensjaarquote:Op donderdag 11 juli 2024 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, hoog tijd om wakker te worden op deze heugelijke dag!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen 'Tast toe, het is allemaal virtueel dus er is meer dan genoeg voor iedereen.'
Ik heb in september al een bezoekje op de planning, dus te vroeg daarvoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, mensen, allemaal de eerste week van november naar de Efteling! (Daarna is dat ding toch weer stuk, de attractiebouwer kennende)
Midden in de Belgische herfstvakantie, als wij meestal gaan. Dat wordt of een rustige dag ervoor of zo druk alsof je, uhhh, in de Efteling bent, na de opening.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, mensen, allemaal de eerste week van november naar de Efteling! (Daarna is dat ding toch weer stuk, de attractiebouwer kennende)
quote:
Feli Your Name Here!quote:Op donderdag 11 juli 2024 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, hoog tijd om wakker te worden op deze heugelijke dag!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen 'Tast toe, het is allemaal virtueel dus er is meer dan genoeg voor iedereen.'
Opening tijdens Halloween. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
September is ook wel een mooie periode om te gaan, zo in de nazomer/begin van de herfstquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb in september al een bezoekje op de planning, dus te vroeg daarvoor. September leek een heel goed idee overigens, omdat er dit voorjaar allemaal attracties in onderhoud waren en ze daar nu uit zouden moeten zijn. Plus: de vakantie is dan afgelopen
Edit: en heus niet alle Intamins gaan stuk! Alleen veel prototype IntaminsMaar juist omdat ze geregeld hele nieuwe dingen proberen zijn ze toch mijn favoriete achtbaanbouwer
. B&M scoort eigenlijk altijd wel een 7 of een 8, bij Intamin kan het een 10 zijn maar ook een 4. Stuk spannender wat het wordt
Zijn er tegenwoordig nog rustige dagen als ze in Noord-Brabant of Vlaanderen vakantie hebben dan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Midden in de Belgische herfstvakantie, als wij meestal gaan. Dat wordt of een rustige dag ervoor of zo druk alsof je, uhhh, in de Efteling bent, na de opening.
Zeker geen toeval, nee! Vind het wel opvallend dat ze dus niet de Halloweenperiode willen pakken om nog wat bezoekers weg te snoepen bij een Walibi en Toverland.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Opening tijdens Halloween. Dat kan geen toeval zijn.
Ik heb het nieuws over Intamin niet heel erg bijgehouden dit jaar, dus dat is lekker langs me heen gegaan. Ik zag wel in een filmpje van de week dat S&S grote problemen heeft met een paar van hun nieuwe banen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
September is ook wel een mooie periode om te gaan, zo in de nazomer/begin van de herfst![]()
Ik hou ook van een lekkere Intaminbaan, maar het is dit jaar wel flink bal met de nieuwe Intaminrides, en de Efteling heeft ook wel een twijfelachtige reputatie als het gaat om prototypes. Dus hopelijk hebben ze echt ruim genoeg tijd ingepland voor het testen van het systeem en werkt het gewoon meteen lekker soepel
[..]
Zijn er tegenwoordig nog rustige dagen als ze in Noord-Brabant of Vlaanderen vakantie hebben dan?
[..]
Zeker geen toeval, nee! Vind het wel opvallend dat ze dus niet de Halloweenperiode willen pakken om nog wat bezoekers weg te snoepen bij een Walibi en Toverland.
Wij willen gaan als het Grand Hotel open is, met een overnachting erbij. Hopelijk is dat ergens in het voorjaar 2025, heb geen zin om nog langer te wachten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:05 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Moet zeggen dat ik het er niet heel erg des Eftelings uit vind zien. Kan ook een vinex appartementengebouw zijn in Amersfoort Vathorst.
Ja zie m'n editquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:08 schreef Yesse het volgende:
[..]Het is ook nog niet af hè
[ afbeelding ]
Wat een leuk fictief centraal stationquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Moet zeggen dat ik het er niet heel erg des Eftelings uit vind zien. Kan ook een vinex appartementengebouw zijn in Amersfoort Vathorst.
Oh never mind, het wordt nog zo: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |