Dit dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:57 schreef Wotte het volgende:
Transfervrij gewoon prima aanwinst wat mij betreft.
Draaide toen toch ook een goede tweede seizoenshelft? Voor de winterstop was het minder.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:58 schreef Urquhart het volgende:
Voor het huidige Ajax geen gekke aanvulling. Toendertijd had je wel altijd het gevoel ‘dat er iets dreigends kon gebeuren’ als hij de bal had. Dat kun je van de huidige rechtsbuitens sowieso niet zeggen. Dus in die zin ga je erop vooruit
Carlos Forbsquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:01 schreef Wotte het volgende:
Ik had toch liever een rechtsbuiten met een C gehad.
Als ik moet kiezen tussen hem en Forbs weet ik het wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
Tja bertje, je kan hem er prima bijhebben. Maar meer ook niet.
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.quote:
was een succes vorig seizoenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.
"BBC vernederd defensie Feyenoord in eigen huis "
Helaas, zelfs de scheids kreeg medelijden. En zelfs toen had Feyenoord in ieder geval nog wat schoten op doel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
6-0, valt toch wel mee? Kan nog veel erger.
Dat is leuk om te horen want ik was hem eigenlijk uit het oog verloren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bertje lijkt mij een prima gratis gokje. Bij Villarreal, en Marcelino is een connaisseur, willen ze hem niets voor niets graag houden.
Andersom zijn er vele meer, daarom hebben we het er ook niet zoveel over.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Over vernederingen gesproken
[ afbeelding ]
Paar gaan er met de trein, wij met het vliegtuig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met het vliegtuig
ga jij met de helikopter?![]()
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar in Eindhoven ook vrij veel moeite zullen hebben om Veerman te slijten sinds de vertoning op dit EK.
Als je aan woordgrappen doet moet je ook kunnen spellen, vind ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bergwijn Brobbey Carclos. Eindeloze mogelijkheden voor slechte woordgrappen.
"BBC vernederd defensie Feyenoord in eigen huis "
Ik denk dat die nu ook wel hebben gezien dat de Pirlo van PSV er echt weinig van kan zodra er meer gevraagd wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |