Yup! Vanmorgen auto van de zaak kunnen lenen met trekhaak, ding terug gebracht. Lieftallige dame twijfelde nog even en besloot het bij gisteren te latenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hamburgers
Is het gelukt met aanhanger retourneren? En hadden ze begrip voor jouw verhaal?
Mooi!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup! Vanmorgen auto van de zaak kunnen lenen met trekhaak, ding terug gebracht. Lieftallige dame twijfelde nog even en besloot het bij gisteren te laten
Gouden Carolusquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin maar vast met proeven, anders krijg ik 'm niet op
quote:
Ik herrinner me die nog van de FOK bierproef , scoorde hoog hierquote:
Ja datquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik moest gelijk aan jou(w nominatie) denken
Is er al een livestream van de oranje mars?quote:
Whahahaha Mafkees!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:28 schreef Prisha het volgende:
Ik struin steeds YouTube af en klik alle Reaction to Dutch fans Euro24 video's aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
die was er wel ergens...wat een mensen. 100.000 zeggen ze nu?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Is er al een livestream van de oranje mars?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whahahaha Mafkees!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Smakelijk!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Burger klaar![]()
Onder de gesmolten kaas nog 3 plakjes apart gebakken Bacon
Tomaat en komkommer uit eigen tuin
De koe was al dood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imperial Blond is best prima. Ik heb ook wel eens de Whiskey infused gehad, die was ook lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Al was dat de Classic, dus deze is 'nieuw' voor mij
Neem van iemand geboren in de stad van Carolus Magnus aan dat het meer dan goed gaat komenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Al was dat de Classic, dus deze is 'nieuw' voor mij
Het wordt hopelijk spannend genoegquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het bij water en thee, als ik het wakker houd.
Ik ken Carolus van de bierproeverij en die smaakte zeer goed, deze is wel anders maar zal ook best lekker zijn.quote:
Dan heb je de verkeerde theequote:Op woensdag 10 juli 2024 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het bij water en thee, als ik het wakker houd.
Heb jij pepthee?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde thee
Dat zou een mooie avond zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Of we gaan voor 5-1, en dan houden de gelukshormonen je wakker
gelukshormonenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Of we gaan voor 5-1, en dan houden de gelukshormonen je wakker
Volgens mij kun je overal thee van makenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je daar thee van trekken?
Gewoon doen, wie weet wanneer ze pas weer een halve finale spelen en dan morgen gewoon naar de baas. Zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze willen dat ik naar de kroeg kom... maar gaat echt niet.. moet nog twee dagen werken voor de vakantie.. en ik ga dat al nauwelijks redden, dus ga morgen wat eerder.
Jeukt wel
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je een beetje van die thee Dm-en?
De kopbal van Van Persiequote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig eerder deze week kwam deze voorbij op YT, dus maar even van genoten
Haha , ik heb ook van die momenten dat ik dan plots daarin terecht kom en van genietquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig eerder deze week kwam deze voorbij op YT, dus maar even van genoten
Ik mis die commentator stemmen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kopbal van Van Persie![]()
Jij bent ineens into de voetbal
Ik hoorde van de week dat stukje op de radio van Jack van Gelder weer:quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha , ik heb ook van die momenten dat ik dan plots daarin terecht kom en van geniet
Neequote:Op woensdag 10 juli 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kopbal van Van Persie![]()
Jij bent ineens into de voetbal
Die had ik ook nog gekekenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dat stukje op de radio van Jack van Gelder weer:
Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp!
Geweldig
Dat was volgens mij wel hetzelfde WK.quote:
Geweldigquote:
Ik heb nog altijd die wedstrijd van 88 tegen Ierland in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp!
Geweldig
Heb jouw hele filmpje ff gekeken.. was niet echt in de stemming... maar begint nu wel te komen!quote:
Dat toernooi en onder andere dat moment zijn mijn eerste herinneringen van oranje kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig
Mooi he, en die Ierse trainer die vooraf zei: I get druk anywayquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd die wedstrijd van 88 tegen Ierland in mijn hoofd zitten![]()
Kieft met het hoofd Kief Kieft Kieft Kieft jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Prachtige beelden overalquote:
Mooie herinneringenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat toernooi en onder andere dat moment zijn mijn eerste herinneringen van oranje kijken
Volgens mij heb ik die ook nog ergens, in een doosje. Heb alleen geen videospeler meer. Heb ook nog een doosje met casettebandjesquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, en die Ierse trainer die vooraf zei: I get druk anyway
Wij hadden een videoband met hoogtepunten uit dat EK, lijkt me wel leuk om dat weer eens te zien.
Importquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook nog ergens, in een doosje. Heb alleen geen videospeler meer. Heb ook nog een doosje met casettebandjes
Sfeertje hoor.quote:
recorder danquote:
We verzuipen zequote:Op woensdag 10 juli 2024 20:02 schreef Prisha het volgende:
Komt wel met bakken de lucht uit zie ik. Een heuse waterval in het stadion
Ze zou er bijna eentje voor aanschaffenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook nog ergens, in een doosje. Heb alleen geen videospeler meer. Heb ook nog een doosje met casettebandjes
Het doet me goed te horen dat we laten zien dat het ook zonder problemen kan, en dat het gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sfeertje hoor.
De Duitse supporters zijn overgestapt naar Oranje, hoorde ik op de radio
Nederland zet zichzelf op een hele positieve manier op de kaartquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het doet me goed te horen dat we laten zien dat het ook zonder problemen kan, en dat het gewaardeerd wordt
Je ziet ook veel reacties over Quatar... dat dat sfeerloos was vergeleken bij dit .quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederland zet zichzelf op een hele positieve manier op de kaart
Hopelijk blijft dat vannacht zo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederland zet zichzelf op een hele positieve manier op de kaart
Wat ga je vannacht doenquote:
Vind wel dat ze de Grill van de Engelse spelersbus mee moeten nemen en tentoonstellen in de Staten Generaal der Nederlanden.quote:
Ik kan me de oranjemars ook niet in Qatar voorstellenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je ziet ook veel reacties over Quatar... dat dat sfeerloos was vergeleken bij dit .
Zijn altijd een paar vervelende bijquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het doet me goed te horen dat we laten zien dat het ook zonder problemen kan, en dat het gewaardeerd wordt
vraag me af of het daar zou mogenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me de oranjemars ook niet in Qatar voorstellen
Meh, dit is zo jammer en vooral onnodigquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn altijd een paar vervelende bij![]()
[ x ]
Die Engelse uitlokkers ook, Bah!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
[ x ]
Daar zeg je inderdaad iets, zou zomaar kunnen dat dat helemaal niet gemogen zou hebbenquote:
Ze hadden letterlijk tienduizenden fans ingehuurd, en de hele wereld had het doorquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zeg je inderdaad iets, zou zomaar kunnen dat dat helemaal niet gemogen zou hebben
Ik zag bij die wedstrijd van Frankrijk een supporter met een hoedje met een baguette eropquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Engelsen hebben heel vaak die rare hoedjes op :
[ afbeelding ]
wat en idiotenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat aan de video te zien echter niet zozeer om een pub vol Engelse fans.
[ x ]
Gelukkig zien de Nederlandse fans er heel normaal uitquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Engelsen hebben heel vaak die rare hoedjes op :
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze aan de hand van de beelden te achterhalen zijn, en dan mogen ze best een jaartje cel voor het in diskrediet brengen van ons landquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat aan de video te zien echter niet zozeer om een pub vol Engelse fans.
[ x ]
quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag bij die wedstrijd van Frankrijk een supporter met een hoedje met een baguette erop
Het stond op nu.nl. Er zijn in ieder geval wel wat mensen voor aangehouden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aan de hand van de beelden te achterhalen zijn, en dan mogen ze best een jaartje cel voor het in diskrediet brengen van ons land
al jarenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mafklappers! Wij doen tenminste normaal!
[ afbeelding ]
kaasquote:
quote:
Ja.. het slaat aan! Ben wel benieuwd of dat de NL versie of een vertaling per land gaat worden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hoorde dat Snollebollekes wereldwijd een hit aan het worden is
Llalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. het slaat aan! Ben wel benieuwd of dat de NL versie of een vertaling per land gaat worden.
Zou wel Fokking mooi zijn als ze de NL versie een wereldhit zou worden
FF kijken of dat synchroon gaat lopenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Llalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal
fen lins, na rets, fen lins, na rets
lalalalalalalalalalalalalalalalalalal
Prima te doen
ai ai aiquote:
Meisje3quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:48 schreef Prisha het volgende:
Jullie zijn optimistisch...ik helaasch iets minder
quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En stiekum HEEFT JE ava een oranje gloed
Die van mij ookquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En stiekum HEEFT JE ava een oranje gloed
Nee niet zomaarquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF kijken of dat synchroon gaat lopen
quote:
Heb het nog aan staan iig, best leukquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet zomaar
Dan moet je de tv even pauzeren denk ik
Kijken hoe we het doen is ook leukquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi dat is dus besloten. Hoeven we ook niet meer te kijken
Doe maar een leuke film of serietip danquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi dat is dus besloten. Hoeven we ook niet meer te kijken
Ik weet wel een muziek achtige film voor je.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe maar een leuke film of serietip dan
Klinkt bekend, hij maakt dan de muziek en wordt er beroemd meequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet wel een muziek achtige film voor je.
Man word wakker en is plots de enige man op aarde die de Beatles herinnert , leuke film
Sssst.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hij maakt dan de muziek en wordt er beroemd mee
Maar dat was gisterquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat shot van van Bronkhorst![]()
Zoiets hebben we vanavond ook nodig... Van ver, hard en onhoudbaar Rooooahrrrr Boom!
Doe dan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:09 schreef D. het volgende:
Ik vind dat de 'is het zo'n dag?' quote wel weer uit de kast gehaald mag worden
Bij mij 11 secondenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk via KPNTV internet... Maar Andy van Dijk loopt zelfs 6 seconden voor
Ik zit al naar de verlenging te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk via KPNTV internet... Maar Andy van Dijk loopt zelfs 6 seconden voor
Zet nou druk op die bal!quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat commentaar bij Vandermeijden is heerlijk
Ga voor Andyquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
De NOS commentator is vooral op hand van de Engelsen
Ze zijn wel heel drukquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk he !
Ik heb ze synchroon gezet
quote:
Ik heb geen KPNquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga voor Andy
Vooral Glenn gaat uit zijn plaat
Heb ze ook samenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Maar vind het ook wel gezellig.. heb de NOS er ook gewoon bij aan staan.. tis alsof ik in de kroeg zit
Hoe is je bier?
Echt héquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:39 schreef Prisha het volgende:
Die keeper…die is pas 21 maar die doet het echt prima
Gister scoorde een 16 jarig Spanjoletjequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:39 schreef Prisha het volgende:
Die keeper…die is pas 21 maar die doet het echt prima
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Er is nog wel genoeg tijd om de Engelsen naar huis te sturen
quote:
Kon ik dat maarquote:
Kun je zonder pijn staan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Er is nog wel genoeg tijd om de Engelsen naar huis te sturen
Kwartslag, check!quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Draai je zoutkristallen een kwart slag
Komt door al die zoutjes bij de borrelquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Raphael is gegroeid in het toernooi
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben we nog iets leuks op de bank?
Een goeie oldtimer ? Verrassend jonkie?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ronald scheldt ze ff de uid vol, komt met Woutje op de proppen en dan gaan ze winnen
in kilo's of centimeters?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Raphael is gegroeid in het toernooi
Het antwoord is dus beidequote:
Ja, dat valt gelukkig heel erg mee!quote:
...Weghorstquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar we weifelend wachten wop Wout
Succes en veel plezier alvast voor morgen!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat valt gelukkig heel erg mee!
Vanavond hadden we een repetitie in de schouwburg. Er ging nog van alles misDus morgenochtend voordat ik erheen ga nog maar even goed extra oefenen.
Succes, zet hem op!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat valt gelukkig heel erg mee!
Vanavond hadden we een repetitie in de schouwburg. Er ging nog van alles misDus morgenochtend voordat ik erheen ga nog maar even goed extra oefenen.
JAGEN! JAGEN!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gaat allemaal veels te traag....
Fokking rennen en schieten !!
Kill en attack!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gaat allemaal veels te traag....
Fokking rennen en schieten !!
U verkocht keukentrapjes?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger ging alles beter ... heb ik Koeman nog wel eens een trap verkocht
Helderquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Glenn Helder.. die moet coach worden![]()
Dat is natuurlijk klinkklare onzinquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Als ze zo door gaan verdienen ze het niet eens om te winnen
Dan maar onverdiendquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Als ze zo door gaan verdienen ze het niet eens om te winnen
Ze doen niets, ze durven niets, het is slappe hap.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinkklare onzin
Eenschquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen niets, ze durven niets, het is slappe hap.
Natuurlijk moeten we winnen, maar ze moeten wel een beetje gaan spelen hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch
En toch moeten we winnen! Onverdiend, gejat, per ongeluk, vol trots of de hand van God.
We verdienen het
Ze moeten fokking gekielhaald worden !!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we winnen, maar ze moeten wel een beetje gaan spelen hoor.
Duitser, die ooit corrupt was en door Bellingham werd uitgescholden in de pers ...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit welk land komt die irritante smurf met dat fluitje?
Ik zie het... Hebben wij weerquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Duitser, die ooit corrupt was en door Bellingham werd uitgescholden in de pers ...
Kaarsen breken ...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan zal je toch eerst aan moeten vallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ze al uitgeschakeld zijn is het makkelijker scoren
Hoop spektakel, en uiteindelijk wijquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als ze gelijkspelen, wie gaat er dan door?
Eerst verlengen, en als het dan nog gelijk is strafschoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als ze gelijkspelen, wie gaat er dan door?
Juist ja. Hup Oranje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst verlengen, en als het dan nog gelijk is strafschoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |