Main ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Onafhankelijk wat het laatste woord van deze vraag was, had ik waarschijnlijk altijd China gegokt.
Following the first link in the main text of an English Wikipedia article, and then repeating the process for subsequent articles, usually leads to thearticle.
is?
Stand #3369:quote:
Gedetailleerd genoeg voor het punt ;-)quote:Op zondag 28 juli 2024 21:57 schreef slaveloos het volgende:
Voetbal wedstrijd tussen Duitsers en Engelsen tussen de loopgraven. Een bestand voor 24 uur tijdens de bloedige eerste wereldoorlog.
Goede gok, maar die was t nietquote:
Ook niet. Het is echt een Paul McCartney nummerquote:
Pipes of peace?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef slaveloos het volgende:
Paul McCartney heeft een muziekvideo opgenomen over dit kerstbestand in de eerste wereldoorlog. Bij welk nummer was dat?
Mul of Kintyre ?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef slaveloos het volgende:
Paul McCartney heeft een muziekvideo opgenomen over dit kerstbestand in de eerste wereldoorlog. Bij welk nummer was dat?
Die was t jaquote:
Welke bank was dit?quote:was een gerenommeerde Britse bank, de oudste investeringsbank van het Verenigd Koninkrijk, die door de speculaties van één enkele effectenhandelaar, Nick Leeson, werd geruļneerd.
Yupquote:
Zeker!quote:
Professor Brian Coxquote:
quote:
Yes!quote:
Volgens mij met krabvissen op de Beringzeequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarmee is de Amerikaanse tv-persoonlijkheid Chris Hansen voornamelijk bekend geworden?
Hij is meer van de "why don't you take a seat over there"quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij met krabvissen op de Beringzee
'Meanwhile, 3000 miles north of Dutch Harbor....'
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is meer van de "why don't you take a seat over there"
To catch a predator
I know, matig geformuleerd..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Door de formulering krijg ik haast het idee dat het een strikvraag is.![]()
Ik herken ze verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |