Man U. ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Een aantal jaren geleden kochten Rob McElhenney en Ryan Reynolds een voetbalclub. Hoe heet deze club?
Tong plsquote:
Stand #3369:quote:
Wedstrijdje tegen Huddersfield, leuk manquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef DTF het volgende:
Ga ik op 22 oktober heen.
Eergister de vluchten en autohuur geboekt.
Thanks, gaat lukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
Wedstrijdje tegen Huddersfield, leuk man![]()
Heel veel plezier alvast gewenst, dagje Wrexham staat ook hoog op mijn lijstje.
quote:Yr Wyddfa (Engels:) is de hoogste berg van Wales en is met zijn 1085 meter de hoogste berg van Groot-Brittanniė buiten de Schotse Hooglanden.
Maar vooruit met de [geit]quote:
Plough ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:23 schreef DTF het volgende:
We vliegen op Bristol en rijden naar vrienden in Haverfordwest.
Daar blijven we slapen en rijden de volgende dag via de kleinste 'city' in het Verenigd Koninkrijk door naar Bala, op de rand van Snowdonia National Park. De dag erop door naar Wrexham. Een mini vakantie in een lang weekend.
Wat is eigenlijk de kleinste city in het VK?
Opgezocht. Interpretatieverschillletje denk ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:18 schreef DTF het volgende:
Geen instinker.
Het ligt in Wales.
St. *******
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP: Gevraagde antwoord wellicht in spoiler.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |