Oh dat is wel onhandig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwe irritatie over HBO: als je pauzeert en een tijdje later terug gaat naar dat tabblad om verder te kijken, laadt 'ie opnieuw en gaat hij gelijk naar live.
Dat klinkt inderdaad irritant. Dus nu maar geen pauzes?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwe irritatie over HBO: als je pauzeert en een tijdje later terug gaat naar dat tabblad om verder te kijken, laadt 'ie opnieuw en gaat hij gelijk naar live.
Nee dat vind ik ook niet fijn. Ik kies gewoon op elk moment mijn dingen uit, en alles volgen gaat toch niet lukken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
Heb trouwens het voornemen zo veel als mogelijk maar 1 scherm te kijken. Les van eerdere OS dat ik niet rustig kijk met 5 schermen of zo.
Maar dat kan niet, af en toe moet er wel iets op pauze om iets anders te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad irritant. Dus nu maar geen pauzes?
Oh ja, dat moet ik ook nog even kopen vragenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:32 schreef Faraday01 het volgende:
Heb ruim 2 uurtjes van het ochtendprogramma geofferd om nog te sporten en boodschappen te doen. Ben nu volledig gestacked met gezonde snacks. Onder andere aardbeien, bosbessen, nectarines, cherry tomaten, bloed sinaasappels, peren en avocado's ingeslagen
Nee, basispakket heeft de OS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:09 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit naar de HBO max player te kijken, hun website vermeld dat je met alle abonnementen naar de Olympische spelen kan kijken, tegelijk staat er in kleine letters dat er een toeslag is voor sport.
Hoe zit dat nu? Moet ik de sport toeslag betalen om olympisch tennis te zien?
Je hebt 2 ogen en 2 oren dus je kan twee dingen tegelijk zien en twee dingen tegelijk horen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, af en toe moet er wel iets op pauze om iets anders te kunnen kijken
Keuze zatquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:12 schreef Faraday01 het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Tennis en skateboarden regent voorlopig weg
Ik heb nu juist een paar keer dat ik in een ander tabblad zit, dan later terug ga naar het eerste tabblad en die stream dan niet meer live is. Moet ik er maar net aan denken om weer op de live knop te drukkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Heb ik ook altijd. Valt mee te leven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nu juist een paar keer dat ik in een ander tabblad zit, dan later terug ga naar het eerste tabblad en die stream dan niet meer live is. Moet ik er maar net aan denken om weer op de live knop te drukken
Voorlopig zwemmen geworden. Vanmiddag wordt wel even lastig met Rugby Sevens en tijdrijden tegelijkertijdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Keuze zat
Redefine in OS / Competitieschema
Is ook weer geen enorme ramp. Maar als je denkt live te kijken en daardoor ook kijkt in het topic hier is dat toch wel onhandig.quote:
Sowieso is hier meelezen en posten best lastig op momenten. Ik zou er wat minder op kunnen focussenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook weer geen enorme ramp. Maar als je denkt live te kijken en daardoor ook kijkt in het topic hier is dat toch wel onhandig.
Dat is ook wel lastig ja. Maar het maakt een deel van de sporten juist ook wel weer leuker erop (met tegelijkertijd meeposten).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Sowieso is hier meelezen en posten best lastig op momenten. Ik zou er wat minder op kunnen focussen
Klopt. Als het echt spannend wordt of sporten zijn die ik niet kan missen ligt de aandacht wel gewoon 100% op de sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel lastig ja. Maar het maakt een deel van de sporten juist ook wel weer leuker erop (met tegelijkertijd meeposten).
Bij mij ook. Waarbij ik sowieso ook maar van twee schermen gebruik maak. Televisie en daarnaast een laptop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Klopt. Als het echt spannend wordt of sporten zijn die ik niet kan missen ligt de aandacht wel gewoon 100% op de sport.
Ik hanteer ook wel het principe "less is more". In die zin dat ik inderdaad liever een of twee (max) dingen tegelijk kijk en die ook goed kan volgen, dan dat ik 4 of 5 schermpjes open zet en alles maar half volg. Ervaring van eerdere spelen ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
Heb trouwens het voornemen zo veel als mogelijk maar 1 scherm te kijken. Les van eerdere OS dat ik niet rustig kijk met 5 schermen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |