De Engelsen zijn te pakken. Ik geef ons een prima kans morgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelletje Chorizopijpers, als we van Engeland winnen heb ik er alle vertrouwen in.
God bewaar onsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijf denken dat die Engelsen met nog 2 extra kutmatchen naar een ontzettend lelijke titel gaan sukkelen
Het vel van de beer niet verkopen ...quote:
Voor mijn Scorito poule.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef Mubassie het volgende:
Hoezo krijgt Olmo die goal toegekend? Zuiver eigen goal toch?
Altijd tegen OGquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef Mubassie het volgende:
Hoezo krijgt Olmo die goal toegekend? Zuiver eigen goal toch?
wil je mijn posts niet recyclen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar elke opmerking van Leonne Stentler is een deur die niet eens meer in de sponning zit
Na 2-1 werd er een siësta ingelast.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aantal kansen voor de Spanjaarden viel toch eigenlijk wel mee?
Imca Marina gaat weer een zomerhit krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
EEEEEEE VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ESPAAAAANIAAAAAAAAAA
Laatbloeierquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef Nober het volgende:
Die ene Spanjaard die scoorde en geel kreeg en gewisseld werd is pas zestien!
Nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef Nober het volgende:
Die ene Spanjaard die scoorde en geel kreeg en gewisseld werd is pas zestien!
De huid niet verkopen voor de beer geschoten is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het vel van de beer niet verkopen ...
Die leeft nogquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Imca Marina gaat weer een zomerhit krijgen.
Al weet ik niet of dat postuum zou zijn.
Heeft een zomerabo bij Dione dus hij is er toch he.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sport en Spanje en de onvermijdelijke shops bij de nos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |