Spanje heeft geen Wout Weghorstquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:25 schreef wdn het volgende:
mochten we winnen van Engeland.... Spanje lijkt me een maatje te groot
Kansloos zijn we in dat geval, Spanje heeft voorin zoveel meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
K dat kon toch best nog spannend worden tegen de Spanjolen mochten we zover komen.
quote:Like Alert
09-07-2024 @ 21:27:08
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [HALVE FINALE 09/07 21:00] Spanje - Frankrijk #3"
Die metquote:
Ik voelde het aan m'n water dat het kooljes zou regenen alleen vallen ze aan de andere kant maar soit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had 1-0 Spanje voorspeld en maakte me zorgen of dat aantal doelpunten niet te optimistisch was
Denk je? Ik denk een fluitende overwinning voor Spanje. Hoop het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
K dat kon toch best nog spannend worden tegen de Spanjolen mochten we zover komen.
Engeland en Nederland hebben beide echt geen schijn van kans tegen dit Spanje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik voelde het aan m'n water dat het kooltjes zou regenen alleen vallen ze aan de andere kant maar soit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had 1-0 Spanje voorspeld en maakte me zorgen of dat aantal doelpunten niet te optimistisch was
Die zitten nu nog in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:27 schreef StephanL het volgende:
Hopelijk kijkt het hele Nederlands elftal mee
Dat gaat hem niet worden Hans.quote:
Gras is groen. Vorm van de dag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Engeland en Nederland hebben beide echt geen schijn van kans tegen dit Spanje.
Ik ook zie ik, mooi geweest zo.quote:
Deze emotiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |