werkt je bliksem afleider goed?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt.
Ik had toch al een omgewaaide gieter gerapporteerd!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Rnie het volgende:
Zijn er überhaupt heftige windstoten geweest?![]()
Kreeg uit omgeving Arnhem / Westervoort wel te horen dat het flink gewaaid heeft iig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Rnie het volgende:
Het stelt allemaal niks voor. Kan me niet voorstellen dat het ergens anders opeens 10x keer erger is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Rnie het volgende:
Nu wel. Hagel erbijquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Rnie het volgende:
Ja, op diverse toilettenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef Rnie het volgende:
Facebook tokkie gespotquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:24 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal niks voor. Kan me niet voorstellen dat het ergens anders opeens 10x keer erger is.
Oh, dacht dat je niet op een echte doelde. Maar eigenlijk sinds ik in dit huis woon nog nooit echt zwaar onweer gehad. Dus hoop dat ie naar behoren werktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemand als jou heeft dat toch wel op zijn dak?
Ga nu maar weer terug naar BNW. Tis leuk geweest met je gekke ideeën.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:24 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal niks voor. Kan me niet voorstellen dat het ergens anders opeens 10x keer erger is.
Nattekat neemt never nooit meer welke code dan ook serieus.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga nu maar weer terug naar BNW. Tis leuk geweest met je gekke ideeën.
Ik reageer op iemand die het niet serieus neemtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nattekat neemt never nooit meer welke code dan ook serieus.
eindelijk raak na 88 missersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die het niet serieus neemt
Oranje was zwaar terecht voor mijn regio.
Ja, jaren geleden toen ik nog kind was, ergens in de jaren '90 was het net de eerste dag nadat mijn vader de garage had opgeruimd dat hij de auto in de garage had gezet. Alle buren hadden een auto met een dak als een poffertjespan. En een jaar of 10 geleden viel er zo'n bui over Someren, ik had een collega die daar woonde. Had ook het hele dak beschadigd, net zoals de mensen in zijn hele straat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef Xenorium het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af, heeft iemand hier ooit in Nederland schade aan zijn auto gehad door hagel? Dus gewoon echt putjes?
In het zuiden van Europa heb ik dat vaker gezien, maar niet hier NL. Ben benieuwd.
nou nee, niemand neemt het dan meer serieus, dan moeten ze al uitbreiden naar code paars.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter 88 maal onnodig afgeven dan 1x te weinig .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |