Dat wordt een boete voor een vals/onleesbaar kentekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:58 schreef myShizzle het volgende:
Autootje ff ingepakt
[ afbeelding ]
#altijdready
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef StateOfMind het volgende:
Deze man heeft gewoon een boom op de auto gelegd om hagelschade te voorkomen
[ afbeelding ]
Ik pak de kettingzaag ook even uit mijn werkbus.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
denk niet dat het werk van @myShizzle hier bij werktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in de straat staat wel een auto die er uitziet als een poffertjespan maar geen idee waar dat is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef Xenorium het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af, heeft iemand hier ooit in Nederland schade aan zijn auto gehad door hagel? Dus gewoon echt putjes?
In het zuiden van Europa heb ik dat vaker gezien, maar niet hier NL. Ben benieuwd.
Paar maanden terug hier een flinke hagelbui gehad met hagel ter grootte van een knikker.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef Xenorium het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af, heeft iemand hier ooit in Nederland schade aan zijn auto gehad door hagel? Dus gewoon echt putjes?
In het zuiden van Europa heb ik dat vaker gezien, maar niet hier NL. Ben benieuwd.
hagelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hier in de straat staat wel een auto die er uitziet als een poffertjespan maar geen idee war dat is gebeurd.
We zitten een beetje op dezelfde lijn dan, maar ik wat noordelijker. Alleen maar harde wint en regen hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net onder Nijmegen.
Momenteel stevige buien, maar meer (nog) niet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Dr88 het volgende:
Haha hebben ze hier nou code oranje voor af gegeven? wat een lachertje. Geel prima maar meer ook niet.
Want de wijk waar jij woont is representatief voor de rest van het land?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Dr88 het volgende:
Haha hebben ze hier nou code oranje voor af gegeven? wat een lachertje. Geel prima maar meer ook niet.
Flinke hagel maar dat kan ook in Frankrijk zijn gebeurd.quote:
Main character syndrome is sterk bij deze.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Want de wijk waar jij woont is representatief voor de rest van het land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |