abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214222976
:7

Opnieuw fantastische tips van Vanyel in het vorige topic :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214222992
Ik ga vanaaf in de keuken slapen O+
pi_214223118
Wat een gekke culinaire titel.
pi_214223168
Tegenwoordig als ik iets lees of hoor over homo's dan denkt mijn hoofd automatisch

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Heel gek is dat. Tot voor kort had ik dat niet, en dan dacht ik eigenlijk nergens aan als ik iets hoorde of las met die letters. Maar sinds enige tijd bemerk ik allerlei vreemde negatieve associaties.

Op zich wel mooi, zo'n experiment, mensen naar de flanken jagen. Altijd goed voor wat meer uitgesprokenheid om het redelijke midden uit te roken. Je moet er toch niet aan denken dat mensen zich op de vlakte houden over zaken waar ze niet zo'n mening over hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:51:45 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223172
O+

Edit: hartje dus voor lieve reacties he?

[ Bericht 20% gewijzigd door Lucky_Strike op 09-07-2024 18:00:08 ]
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:53:14 #6
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223189
Vanyel, ik heb niet zo'n zin in een rabbit hole met ellende van lotgenoten. Ik wil door met mijn leven.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:59:44 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223275
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
Tegenwoordig als ik iets lees of hoor over homo's dan denkt mijn hoofd automatisch

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Heel gek is dat. Tot voor kort had ik dat niet, en dan dacht ik eigenlijk nergens aan als ik iets hoorde of las met die letters. Maar sinds enige tijd bemerk ik allerlei vreemde negatieve associaties.

Op zich wel mooi, zo'n experiment, mensen naar de flanken jagen. Altijd goed voor wat meer uitgesprokenheid om het redelijke midden uit te roken. Je moet er toch niet aan denken dat mensen zich op de vlakte houden over zaken waar ze niet zo'n mening over hebben.
Ik vind dat, jou een klein beetje kennende, wel een bijzondere reactie eigenlijk. Lijkt me lastig ook.

Wat is er bij jou veranderd waardoor je je ineens niet meer op de vlakte houdt? Het kan toch niet de discussies in dit topic zijn, die zijn hier en in de maatschappij als geheel al jaren aan de gang.
Spoilers!
pi_214223348
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Mooi argument wel
Klassiek ook
Wordt afaik gebezigd telkens als een minderheid te brutaal ruimte inneemt
Moeten ze maar eens mee stoppen, roept allemaal alleen maar weerstand op bij de gewone mensen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214223371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanyel, ik heb niet zo'n zin in een rabbit hole met ellende van lotgenoten. Ik wil door met mijn leven.
Hoeft niet!
Was alleen ter illustratie van hoe vaak het voorkomt en dat lotgenoten er ook veel last van ervaren. Daar wordt in den beginne (of tot op heden) ook immer het kind (mede) de schuld gegeven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214223575
@Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
pi_214223587
Daarnaast @Lucky_Strike :*
Heel begrijpelijk rare situatie zo.
pi_214223712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:21 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
Doe ik ook, net de plantjes op t balkon water gegeven :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:33:26 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223757
quote:
@:Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
Er doet hier net iemand het licht uit dus het kan niet lang meer duren.
Spoilers!
pi_214223866
Is er toevallig iemand hier in de sc goed met IT die mij wil/kan helpen? Ik snap inmiddels echt niet meer wat het probleem is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 18:57:57 ]
pi_214224004
Licht hier ook uit...

Thermostaat is ook omhoog gedraaid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214224097
Verrassend lekker bloemkoolmaaltje van de traiteur :9~
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:58:23 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214224127
Goed moment om een venkel uit de moestuin te halen.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 19:23:09 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_214224447
quote:
Net een groter rondje over de dijk richting sportschool. Het is warm, ja. Maar wel lekker zo, wat wind en een niet al te hard brandende zon. Ik vind het best zo, dit weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214224448
Nu ook donker hier een heel veel gerommel dat steeds dichterbij lijkt te komen.
pi_214224466
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Is er toevallig iemand hier in de sc goed met IT die mij wil/kan helpen? Ik snap inmiddels echt niet meer wat het probleem is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mij heb je niets. Maar hoop dat het snel allemaal weer werkt.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 19:31:33 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_214224537
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
Wat heb je aan smartphone? Android? dan even wifianalyzer downloaden
https://play.google.com/s(...)om.vrem.wifianalyzer
Het kan zijn dat beneden het AP op een kanaal zit dat veel gebruikt wordt of dat verstoord wordt.
Of direct uitproberen en het AP eerst op kanaal 1 te zetten (minste verstoringen maar vaak druk), of kanaal 12 (vaak het rustigste).
En zet even alles wat nu geen verbinding heeft uit. Probeer het gast netwerk weer werkend te krijgen.
En daarna 1 voor 1 weer aan. Waarbij je elke keer controleert of het netwerk er nog is. Het kan ook een defect apparaat zijn dat staat te storen.

Wifi problemen kunnen veel tijd kosten. En vervanging van apparatuur gaat verstoringen van buitenaf niet oplossen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214224556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mooi argument wel
Klassiek ook
Wordt afaik gebezigd telkens als een minderheid te brutaal ruimte inneemt
Moeten ze maar eens mee stoppen, roept allemaal alleen maar weerstand op bij de gewone mensen
HIER WOR IK PAS EG RASIST VAN!1!!!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214224800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Wat heb je aan smartphone? Android? dan even wifianalyzer downloaden
https://play.google.com/s(...)om.vrem.wifianalyzer
Het kan zijn dat beneden het AP op een kanaal zit dat veel gebruikt wordt of dat verstoord wordt.
Of direct uitproberen en het AP eerst op kanaal 1 te zetten (minste verstoringen maar vaak druk), of kanaal 12 (vaak het rustigste).
En zet even alles wat nu geen verbinding heeft uit. Probeer het gast netwerk weer werkend te krijgen.
En daarna 1 voor 1 weer aan. Waarbij je elke keer controleert of het netwerk er nog is. Het kan ook een defect apparaat zijn dat staat te storen.

Wifi problemen kunnen veel tijd kosten. En vervanging van apparatuur gaat verstoringen van buitenaf niet oplossen.
Ik denk dat ik er achter ben (na vanalles uitproberen, incl idd checken of de kanalen niet teveel interferentie hebben). Leek met name verstoring van gastennetwerk in woonkamer lijkt te zijn, want camera uit woonkamer 3m verderop in gang deed het wel gewoon.

Net ingeving: de kapotte voermachine misschien? Dat dat is wat alle shit in de woonkamer verstoor Kabel eruit, batterijen eruit.. en jahoor, de rest in de woonkamer is weer verbonden.

Wat fijn is, want ik weet het probleem. En kut, want dan moet ik echt zsm een andere, want als ie niet aan staat geeft ie ook geen voedingen (terwijl als ie aan staat maar niet verbonden is, hij wél voedingen geeft). Nou ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 19:56:20 ]
pi_214224886
:B Nacht Regen Onweer Bliksem :B
pi_214224926
Oke. Ik snap echt echt niks meer.

Ik stopte de batterijen er weer in. Schroefde dicht. Deed de rest er weer in, en stopte in stopcontact.

En de rest doet het nog steeds. En de voermachine ook weer :? :? :? :?

En voor iemand zegt, ja, uit en aan is vaak oplossing..

Ik heb vanochtend hem van stroom af gehad, open geschroefd, batterijen eruit gehaald en nieuwe andere batterijen erin gedaan omdat ik dacht dat dat mss het probleem was. En daarna weer in elkaar en aan stroom. En toen loste dat dus helemaal niks op :?

Het kostte me vanochtend een ruim halfuur en vanavond van 16.30 tot nu, maaar alles werkt weer _O_ _O-

Scheelt wel ¤175 voor nieuwe deco's en ¤120 voor nieuwe voermachine, dus opzich wel geld bespaard ofzo? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 19:59:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')