Oudste is natuurlijk al klaar, moet alleen vrijdag nog een boek inleveren wat niet helemaal werkt (moeten eerst online inchecken, maar de school wordt niet gevonden).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Hier nog vier dagen werken en dan ook vakantie!
Wel mijn lange dienst van vrijdag kunnen ruilen met een collega naar een korte dienst. Toch wel fijn om om 14.15 thuis te zijn ipv 17.45 als je de dag er na op vakantie vertrekt (al is dat dan pas in de middag, toch even wat relaxter alles inpakken)
Hier zit een behoorlijke wachttijd voor je terecht kan. Dus als je nu aan meldt. Dan wordt het sowieso ergens (ruim) na de zomervakantie dat je terecht kan (tenzij er bij jullie geen wachttijd is natuurlijk maar dan kun je alsnog plannen voor na de zomervakantiequote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:35 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Troel, beterschap met je voeten en eenvoor alles.
Ah, ja, de ortho. Ik moet nog steeds een afspraak maken voor zoon. Zou ik na de zomervakantie doen. Vorig jaarWordt het na deze
Ah, das ook weer zo. Zal hier ook wel zijn. Moet ik toch eerdaags maar een afspraak makenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier zit een behoorlijke wachttijd voor je terecht kan. Dus als je nu aan meldt. Dan wordt het sowieso ergens (ruim) na de zomervakantie dat je terecht kan (tenzij er bij jullie geen wachttijd is natuurlijk maar dan kun je alsnog plannen voor na de zomervakantie
Nope, hij is 13quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk altijd dat ie onder de 10 is maar dat is niet zo he?
Doe die ortho nou maar, niks zo erg als een lelijk gebit omdat je ouders je geen beugel lieten hebben
Ah, zo. Nee klopt, als je onze generatie soms ziet...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zeker wel een beugel gehad maar ik ken echt een paar mensen......
Knuffelquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:14 schreef exode het volgende:
Nou, hier gaat ie weer op het tandvlees hoor. Met name B is helemaal op. Hij heeft de ene na de andere woedeaanval, reageert op werkelijk alles en is echt een handvol momenteel.
Nog 2,5 dag school en voor mij de laatste loodjes op mijn werk. Wat losse eindjes en dan heb ik ook vakantie. Eerder dan gepland, maar ik kan niet meer. Lag gisteren ook al om 9 uur op bed.
Nog even volhouden!quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:14 schreef exode het volgende:
Nou, hier gaat ie weer op het tandvlees hoor. Met name B is helemaal op. Hij heeft de ene na de andere woedeaanval, reageert op werkelijk alles en is echt een handvol momenteel.
Nog 2,5 dag school en voor mij de laatste loodjes op mijn werk. Wat losse eindjes en dan heb ik ook vakantie. Eerder dan gepland, maar ik kan niet meer. Lag gisteren ook al om 9 uur op bed.
Ikzelf had de beugelellende al op de basisschool doorlopen, dus ik was wel heel erg vroeg. Ik kan me de pijn van het aandraaien van de blokbeugel (bovenkant) en de plaatjesbeugel (draad wat strakker werd gezet en ze toen vergeten waren die draad af te knippen waardoor ik dat ding in mn kaak poerdequote:Op woensdag 10 juli 2024 09:41 schreef Phaidra het volgende:
@:Troel wat je eind vorige topic zei over je bezwaard voelen, dat is zo ontzettend herkenbaar. Ik heb dan geen 'nieuwe' vriend (wij zijn inmiddels 24 jaar samen), maar alsnog kan ik het heel slecht loslaten als ik er fysiek uitlig. Ik heb dan ook het gevoel dat ik het gezin in de steek laat en dat iedereen me vast stom vindt.
@:exode nog heel even volhouden. Rot als het zo moet gaan aan het einde van het schooljaar he. Alsof het jaar altijd nét te lang duurt
.
@:Mushanga71 onze oudste was ontzettend vroeg met wisselen en was met net 11 al helemaal klaar. Op het eerste gezicht was geen beugel nodig, maar toen er bij de orthodontist foto's werden gemaakt, bleek dat zijn kaak toch wat scheef stond, waardoor op termijn slijtage zou kunnen optreden. Dus toch maar aan de beugel. Als het goed is, is hij zo rond 13 jaar alweer klaar ermee. Al weet ik niet of zo vroeg een beugel beter is. Hij was de eerste 2 weken wel heel erg overweldigd door de pijn die het gaf. Ik denk dat ze daar iets beter mee om kunnen gaan als ze wat ouder zijn. Inmiddels gaat dat ook prima.
Een jongen die daar ook werkt of een binnenloper?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:30 schreef vencodark het volgende:
Mensen, er kwam vannacht een jongen op werk die vroeg of ik de zojuist gekochte appel voor hem wilde snijden.
Normaal doet zijn moeder dit voor hem en hij kon het zelf niet…
Ja, een werknemer. Had zijn eerste nachtdienst deze week.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een jongen die daar ook werkt of een binnenloper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |