SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 12-07-2024 07:46:50 ]
Als Chelsea maar niet speeltquote:Op maandag 8 juli 2024 21:23 schreef wolffie het volgende:
Ik denk Boss en Rick mogen spelen voor de Ton🤑
En alles is wel echt gegaan precies zoals ze uitgetekend had he!quote:Op maandag 8 juli 2024 23:23 schreef Gia het volgende:
Vond wel dat Wendy zichzelf erg belangrijk maakte met haar: "Ik zei toch dat ik een bommetje ging droppen!"
En later bij de bar zei ze iets (weet niet meer tegen wie) van: "Heb je genoten? Graag gedaan!"
Wat hoop ik dat die de volgende cyclus op haar bek gaat. Eng mens.
Valt nu nog wel mee; maandag de verliezer, woensdag de winnaar. In die eerste 2 maanden duurde het volgens mij een week en dan tilde ze die uitslag alsnog over het weekendquote:Op maandag 8 juli 2024 23:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met dit tempo weten we woensdag pas de uitslag.. ze melken het wel uit is mijn idee sinds die langere afleveringen. We zien juist minder
Wendie is een vervelend oud wijf, dat haar clubje de knok-out verloor kon ze niet weten, dat zij de grabbelton ontliep kon ze niet weten, dat "bommetje droppen" gelul is pure bullshit na-kennisquote:Op maandag 8 juli 2024 23:23 schreef Gia het volgende:
Vond wel dat Wendy zichzelf erg belangrijk maakte met haar: "Ik zei toch dat ik een bommetje ging droppen!"
En later bij de bar zei ze iets (weet niet meer tegen wie) van: "Heb je genoten? Graag gedaan!"
Wat hoop ik dat die de volgende cyclus op haar bek gaat. Eng mens.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:23 schreef wolffie het volgende:
Ik denk Boss en Rick mogen spelen voor de Ton🤑
Vraag me af, van de huidige bewoners, wie er met Wendy in een bondje wil. Wetende dat ze je observeert en alles noteert wat je doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:07 schreef wolffie het volgende:
Wendy maakt nu tv, in het begin zei ze nog, ik ga nooit zo spelen ik blijf mezelf. Nou dat is te zien, van mij had ze naar huis gemogen. Maar Erik is ook goed, beetje te saai. Benieuwd of Max nu Wendy dwars gaat zitten.
Kijk uit naar nieuwe bewoners, heb het helemaal gehad met die Bradley en Fatima wat een krijsers.
Ik had liever de haaien zien winnen. Ik moet die robert nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef Cirilico het volgende:
Nou jongens. Ik vond het geweldig dat de Slangen door zijn en dat de Gieren Erik eruit hebben getyft. Lol.En fantastisch dat de Vossen gewonnen hebben ten koste van de Haaien.
![]()
Genieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |