SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
hoe smaakt een koreaan?quote:
Wat leuk dat jij er precies hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je het ook aan mij vraagt
0-0, eruit op pingels
Nederland heeft redelijk gespeeld die meer energie hebben dan tactiek, maar Engeland is echt de meeste stugge en saaie ploeg. Tegen Zwitserland wilden ze ook totaal niet en Zwitserland wilde wel, maar kon niet.quote:
waar hebben ze die?quote:
Ben dit weekend in Rotterdam, zal wel vertellen waar ik zit zodat je even van een afstandje kan komen glurenquote:
Goed voor de lijnquote:Op maandag 8 juli 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
Droog brood vreten en water drinken in oktober verder.
Oeeeeeh👀quote:Op maandag 8 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben dit weekend in Rotterdam, zal wel vertellen waar ik zit zodat je even van een afstandje kan komen gluren
ah oke das me te ver fietsenquote:
Neequote:Op maandag 8 juli 2024 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Hudson meet?
duidelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Je kan mij herkennen aan mijn krokante korstje en witte puntmuts
MI van een bitterbal met smurfmuts opquote:Op maandag 8 juli 2024 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Je kan mij herkennen aan mijn krokante korstje en witte puntmuts
1-1. Nederland scoort vroeg en gaat daarna verdedigend falen net zoals zaterdag.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je het ook aan mij vraagt
0-0, eruit op pingels
Tssquote:Op maandag 8 juli 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke das me te ver fietsen
pak ik morgen wel gewoon sla met ei bacon kippetje komkommer
Pyjama?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een pj pakken
Dan komen er alleen nog maar sloebers die benieuwd waren naar julliequote:
doe ik eens gezond, weer niet goedquote:
pj is pyjama. geen discussiequote:
Klinkt lekkerquote:
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik dacht dat het pindakaas jam wasquote:
?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat er een reden was waarom ik @:esf1gamer wel oke vind
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.Waarom flamingos? ik heb het alleen met palmbomen en panterprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook. mini kipperollades gegrilld, bacon knapperig gebakken.. eitjes en pasta gekookt.. sla en kokommer doe ik er morgen bij door..,quote:
peanutbutter jelly timequote:
Wat zeg je me nou!??!?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensen
Dacht dat ze dat leuke diertjes vind.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom flamingos? ik heb het alleen met palmbomen en panterprint
Ohh kieprolladequote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook. mini kipperollades gegrilld, bacon knapperig gebakken.. eitjes en pasta gekookt.. sla en kokommer doe ik er morgen bij door..,
ow jaaaaaaaaaaaaaaaaaa er zit ook pasta in
Ik heb er geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
verder terug lezen, niet alleen de mentionquote:
/heb ik gedaan, maar toch meer context graagquote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
verder terug lezen, niet alleen de mention
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.er zijn slechtere associaties :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo werken die dingen niet hequote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
verder terug lezen, niet alleen de mention
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er geenNajaaaa zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.Haha echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders ik wel
![]()
Dat shirt is geen toeval he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wij hebben elkaar wel eens gemeet op het Sav. Het was alleen niet bewust omdat we niet van elkaar weten hoe we eruit zien.quote:
Nee maar dat geeft niet want US heeft er 242 dus pakken we er daar gewoon eentje van. Of een paarquote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensen
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Najaaaa zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datquote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
/heb ik gedaan, maar toch meer context graag
Jaquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt er toch iets mee of ben ik nou gek.
nee je hebt gelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt er toch iets mee of ben ik nou gek.
Oh voor 1 augustus al aanmelden.quote:
geeft niet. google is toch een wijf die meteen vraagt.... bedoel je kiprollade?quote:
oh, tussentijdse evaluatiequote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datof
is
door die vraag te stellen weet NK al dat datis..
en toen vertelde hij dat jij ook niet enthousiast was. Dus ja. ik ben wel enthousiast over jou
Truequote:Op maandag 8 juli 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet. google is toch een wijf die meteen vraagt.... bedoel je kiprollade?
En... approvedquote:
Welke assocatioes heb je met mij?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
Zo denk ik bij steeds meer dingen specifiek aan een user.
jawel, jij was die ene van velen daarquote:Op maandag 8 juli 2024 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar wel eens gemeet op het Sav. Het was alleen niet bewust omdat we niet van elkaar weten hoe we eruit zien.
Hoe was je concert?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
WHO'S AFRIAD OF LITTLE OLD ME!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
WHO'S AFRIAD OF LITTLE OLD ME!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
Nog niet echt specifiek iets nu als ik door de stad loop maar denk als ik voor een muur met allemaal draad en haaknaalden enz sta dat ik wel aan je denk.quote:
Net als jij. Top meet. Rijen bij de kassa waren een aandachtspunt en er waren geen kiephapjes.quote:
Verder mag NK hopen dat ik mijn weekendje weg overleefquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datof
is
door die vraag te stellen weet NK al dat datis..
en toen vertelde hij dat jij ook niet enthousiast was. Dus ja. ik ben wel enthousiast over jou
dat zal idd de reden zijn dat ze nog een tweede keer gingquote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze er niet zo veel aan vond
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als jij. Top meet. Rijen bij de kassa waren een aandachtspunt en er waren geen kiephapjes.
sowieso!quote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verder mag NK hopen dat ik mijn weekendje weg overleef
Is dimmy naar een concert geweest?quote:
Afgekeurd, dusquote:
Niks mis met iemand een tweede kans gunnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal idd de reden zijn dat ze nog een tweede keer ging
Facking fantastischquote:
truequote:Op maandag 8 juli 2024 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met iemand een tweede kans gunnen.
Prinsesjes gaan dat wel vaker. Misschien heeft ze het 1 of 2 keer genoemdquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze er niet zo veel aan vond
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Facking fantastisch![]()
![]()
Ik was zo dichtbij dat ik zelfs oogcontact met haar heb gemaakt![]()
Kijk dit.!!!!
[ afbeelding ]
Geluid
https://i.imgur.com/3E7rcbH.mp4
Ze heeft het hooguit tussen neus en lippen door benoemdquote:
ik heb powerpuff girls associaties bij jouquote:Op maandag 8 juli 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
Als mensen alleen aan me denken bij het zien van eten dan ga ik huilen.
Kan dat is het tussen neus en lippen door wel genoemd heb jaquote:Op maandag 8 juli 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prinsesjes gaan dat wel vaker. Misschien heeft ze het 1 of 2 keer genoemd
Etenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
ze had het inderdaad wel even proper kunnen aankondigenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft het hooguit tussen neus en lippen door benoemd
Heel subtielquote:Op maandag 8 juli 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft het hooguit tussen neus en lippen door benoemd
Als ik ratten zie denk ik aan jequote:Op maandag 8 juli 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
Zie je alleen amper als je door de stad loopt.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik heb powerpuff girls associaties bij jou
Weet niet of ik dit goed of slecht is.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ratten zie denk ik aan je
Hangt van de stad en het tijdstip afquote:Op maandag 8 juli 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie je alleen amper als je door de stad loopt.
Gaat Nattekat op vakantie?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaat Nattekat nou op vakantie?
ja die jongen gaat nooit weg.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als de jetleg voorbij is en emmer weer klaar voor gebruik isquote:Op maandag 8 juli 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
heeft hij een jatleg?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de jetleg voorbij is en emmer weer klaar voor gebruik is
Hij is altijd op vakantiequote:
heb ik hem nooit over horen vertellen.quote:
Heb je zijn meivakantie gemistquote:
was hij op vakantie?!?!?!quote:
Heeft ie misschien wel 1 of 2 keer benoemdquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ie een been gejat?
Uit @:bitterbal's voorraad?
Heeft die er ook foto's van gepost?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ie misschien wel 1 of 2 keer benoemd
Hij heeft GP van Imola en Monaco gemist en de indy500.quote:
He toch. Het laatste tietenfilmpje van het internetquote:
Ik wil 's ochtends niet uit bed komenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben na het douchen in bed gaan liggen, dit was een foutNu wil ik er niet meer uit
Kort. Absoluut niet op een klagende manier.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Niets rust, dat had je zondag al.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afgekeurd, dus
Heb ik rust over 2 weken
Nouquote:Op maandag 8 juli 2024 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kort. Absoluut niet op een klagende manier.
Is wel met echte mensen en zo hoor.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een meet, leuk. Ik ga er een nachtje over slapen.
Zondag paar posts verwijderd.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Niets rust, dat had je zondag al.
Hoax!quote:
Ik heb je nooit eng genoemd. Sowieso jij engquote:Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik toch minder eng dan dat @:nattekat denkt
Jij gelooft niet dat ik lief benquote:Op maandag 8 juli 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb je nooit eng genoemd. Sowieso jij eng![]()
Goed bezigquote:Op maandag 8 juli 2024 19:59 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk maat, dolce gusto voorraad weer angevuld
Scheelt dat ik een bepaalde user negeer qua posts. Scheelt een hoop.quote:
vervelend voor jequote:
ja zie hier.... veel te onpubliekelijk aangekondigdquote:Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mods niet op blokkeren zetenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een bepaalde user negeer qua posts. Scheelt een hoop.
dan blijf je liggenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben na het douchen in bed gaan liggen, dit was een foutNu wil ik er niet meer uit
En wie moet dat weer in de gaten houden?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
samequote:
Wacht maar tot je hoort over mijn geheime plannen begin augustusquote:Op maandag 8 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
ja zie hier.... veel te onpubliekelijk aangekondigd
Sorryquote:Op maandag 8 juli 2024 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@Modus natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wie moet dat weer in de gaten houden?
En je hebt je beurt om met sfeerverpesters het gesprek aan te gaan ook gehadquote:
er is een manier om posts niet te hoeven lezenquote:
Mijn css?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is een manier om posts niet te hoeven lezen
uitloggen?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
preciesquote:Op maandag 8 juli 2024 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En je hebt je beurt om met sfeerverpesters het gesprek aan te gaan ook gehad
Je ogen dicht doen?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon in je vriendenlijstje zettenquote:
Ben ik welquote:
neuj. vriendenlijstje en posts van vrienden zwart selecteren als achtergrond kleurquote:
ookquote:
Goed bedacht, gaat de sc eruit zien als een gecensureerd rapportquote:Op maandag 8 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj. vriendenlijstje en posts van vrienden zwart selecteren als achtergrond kleur
dat dan weer wel. je moet idd niet alle mods in je vriendenlijst zettenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed bedacht, gaat de sc eruit zien als een gecensureerd rapport
Dat was wel het ideequote:Op maandag 8 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dan weer wel. je moet idd niet alle mods in je vriendenlijst zetten
ja morgenvroeg raam logeerkamer op tijd sluiten en achterdeur dicht... kluizenaartje spelenquote:
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja morgenvroeg raam logeerkamer op tijd sluiten en achterdeur dicht... kluizenaartje spelen
ja maar je moet er moeite voor doen..quote:
bij mij ook.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:05 schreef Haags het volgende:
@:nattekat staat al jaren bovenaan mijn vrienden mod lijstje.
Meer als de wereld vanuit een boerkaquote:Op maandag 8 juli 2024 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed bedacht, gaat de sc eruit zien als een gecensureerd rapport
Moet nog naar huis rijden want ik moet de komende twee dagen op een externe locatie werken in Amsterdam en daar wil ik niet met de auto heen en vanuit hier is het niet handig met het OVquote:
@Nattekat subforumquote:Op maandag 8 juli 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort over mijn geheime plannen begin augustus
luxe probleemquote:Op maandag 8 juli 2024 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet nog naar huis rijden want ik moet de komende twee dagen op een externe locatie werken in Amsterdam en daar wil ik niet met de auto heen en vanuit hier is het niet handig met het OV
meh, ik negeer irritante posts gewoon. Tenzij het aantal irritante posts het aantal leuke gaat overtreffen dan ga ik een deurtje verderop kijkenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij was er ook een manier om met scripting zonder abo mensen hun posts niet meer te zien, maar ik weet niet meer hoe dat moet. Iets met het user id
Wow!quote:
Of je bent gewoon niet te pauperig om voor die paar euro een abo neer te leggenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij was er ook een manier om met scripting zonder abo mensen hun posts niet meer te zien, maar ik weet niet meer hoe dat moet. Iets met het user id
Neee niet weggaanquote:Op maandag 8 juli 2024 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik negeer irritante posts gewoon. Tenzij het aantal irritante posts het aantal leuke gaat overtreffen dan ga ik een deurtje verderop kijken
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik negeer irritante posts gewoon. Tenzij het aantal irritante posts het aantal leuke gaat overtreffen dan ga ik een deurtje verderop kijken
Kan me nog wel een user herinneren die voor mij een custom CSS geknutseld heeft waarmee ik zijn posts kon verwijderen. En die user ken je zelf ook welquote:Op maandag 8 juli 2024 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Haha ja, iedere keer dat ik aan deze "oplossing" moet denken, denk ik aan julliequote:Op maandag 8 juli 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me nog wel een user herinneren die voor mij een custom CSS geknutseld heeft waarmee ik zijn posts kon verwijderen. En die user ken je zelf ook wel
Wij posten best vaak rond hetzelfde tijdstip? Toch?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BegrijpelijkDegene waar ik me aan stoor post maar weinig of op hele andere tijdstippen dan ik, dus negeren werkt vooralsnog prima
Wat een leukerds.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
Had bijna deze gekocht. Als ik ze in Berlijn weer zie dan zijn ze van mij.
[ link | afbeelding ]
Deze heb ik, iets meer bordeaux rood.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi paars kleurtjequote:Op maandag 8 juli 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zit er ook nog een kat onder het haar?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een hele kat aan kattenhaar opgezogen
Nou ja zegquote:
Genoegquote:Op maandag 8 juli 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit er ook nog een kat onder het haar?
Gezond en lekkerquote:Op maandag 8 juli 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb snacktrek
Oeh ik heb nog 2 worteltaartmuffins
Zekerquote:
Met een smerig dikke laag glazuur?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb snacktrek
'k moet nog etenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik heb snacktrek
Luizenmoeder is beter dan Moedermafia qua seriequote:Op maandag 8 juli 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
De Luizenmoeder weer eens op tv. Schiet toch weer in de lach.
scheer hem kaal, schijnt heel goed te zijn voor als je een vers opgemaakt bedje hebtquote:
Jaquote:
Ja dat sowieso.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luizenmoeder is beter dan Moedermafia qua serie
Ik had visquote:
ik kijk afleveringen van the graham norton show... zit erg flauwe britse humor in.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
De Luizenmoeder weer eens op tv. Schiet toch weer in de lach.
Dan is de nieuwe uitdaging dat ze op het bed liggen als ik schone lakens erop doequote:Op maandag 8 juli 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheer hem kaal, schijnt heel goed te zijn voor als je een vers opgemaakt bedje hebt
Zou ik ook wel lustenquote:
ik ben nooit definitief weggegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nadeel van kip...quote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik had het restje kip kerrie van gisteren met een zak wokgroenten erbijHad alleen gisteren wel iets teveel al van de kip kerrie op
Kip kerriequote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik had het restje kip kerrie van gisteren met een zak wokgroenten erbijHad alleen gisteren wel iets teveel al van de kip kerrie op
quote:Op maandag 8 juli 2024 20:30 schreef Ama het volgende:
Je zou het niet zeggen aan mijn bek en mijn haar wat alweer kut zat door de wind maar het was hier toch echt net geknipt.das te veel ingezoomd om er iets van te vinden en te zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En heel veel hongerquote:
Alles was lang en één lengte geworden.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das te veel ingezoomd om er iets van te vinden en te zeggen hoor
ik zou me zorgen maken met een psych van 4 jaarquote:Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Is het heel raar als ik mijn psych van vier jaar een friendship bracelet met mijn naam geef???
weet hij/zij van je swift tic?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Is het heel raar als ik mijn psych van vier jaar een friendship bracelet met mijn naam geef???
Lol goeie.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou me zorgen maken met een psych van 4 jaar
dan zou je het kunnen doen.quote:
Nee hoor je moet topic vernieuwen.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:33 schreef Koen66 het volgende:
is het nieuw dat iedereen zwart is? Valt me nu pas op
zo lees je ook wel eens berichten over een moeder van 3quote:Op maandag 8 juli 2024 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou me zorgen maken met een psych van 4 jaar
Even je pagina refreshenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:33 schreef Koen66 het volgende:
F5enquote:Op maandag 8 juli 2024 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Als die arts je na vier jaar nog niet genezen heeft zou ik eerder aan een trap tegen zijn kaakbot denken in plaats van een kettinkje.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
quote:
misschien kan er iemand nog de tip geven in een andere vormquote:
quote:
ahhh achso. Kan me dat niet herinneren van de vorige oranje periode.quote:
is bij een psych wel ietwat anders dan een bottengeneesmeneerquote:Op maandag 8 juli 2024 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die arts je na vier jaar nog niet genezen heeft zou ik eerder aan een trap tegen zijn kaakbot denken in plaats van een kettinkje.
quote:Op maandag 8 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
misschien kan er iemand nog de tip geven in een andere vorm
autorefresh doet hij alleen oranje op laptop als het crew is..quote:Op maandag 8 juli 2024 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ahhh achso. Kan me dat niet herinneren van de vorige oranje periode.
Mobiel ben je geoon altijd oranje
Even de pagina verversenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
misschien kan er iemand nog de tip geven in een andere vorm
as i said... je kan het best doen, verder zakken in achting zul je niet als ze al van je swift tic weetquote:
Ik vind raar. Maar ik ben dan ook geen Swiftie en vind de vriendschapsarmbandjes van al die 20, 30 en 40 plussers sowieso een beetje vreemdquote:
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Kiepkerriequote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind/vond het leuk toen alleen de Taylor fans het onderling deden maar zie het nu bij steeds meer concerten van andere artiesten voorbij komen.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind raar. Maar ik ben dan ook geen Swiftie en vind de vriendschapsarmbandjes van al die 20, 30 en 40 plussers sowieso een beetje vreemdMaar als jullie de Swift liefde delen of het een bepaald gebaar van respect is vanuit een Swiftie (en ze dat begrijpt) gewoon doen toch
Zin?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
I FEEL GOOD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
LIKE I KNEW I WOULD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
Even je pilletje nemen Etto.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
I FEEL GOOD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
LIKE I KNEW I WOULD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
Een week in de zomer in een pandje aan een plein gewerkt, met kermis op dat plein.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
I FEEL GOOD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
LIKE I KNEW I WOULD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
KIEEEEEEEEEEEEPquote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
I FEEL GOOD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
LIKE I KNEW I WOULD
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind raar. Maar ik ben dan ook geen Swiftie en vind de vriendschapsarmbandjes van al die 20, 30 en 40 plussers sowieso een beetje vreemdMaar als jullie de Swift liefde delen of het een bepaald gebaar van respect is vanuit een Swiftie (en ze dat begrijpt) gewoon doen toch
Sinds wanneer zijn wij niet meer viesdik???quote:Op maandag 8 juli 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
DUNNEDUNNEDUNNEDUN
zijquote:Op maandag 8 juli 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ze zij wel dat ze fan was.
Maar nu durf ik niet meer
ik ben niet dikquote:Op maandag 8 juli 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij niet meer viesdik???
Goed advies klepotaquote:
Zeg, ik ben al 10 kilo afgevallenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij niet meer viesdik???
Nja ik ken de betekenis van het geven van zo'n bandje niet zo goedquote:Op maandag 8 juli 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ze zij wel dat ze fan was.
Maar nu durf ik niet meer
WHIEEEEEEEEPquote:
nee, zo gaat het nietquote:Op maandag 8 juli 2024 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
I DON'T KNOW ABOUT YOU, BUT I'M FEELING 22![]()
![]()
Snap nog steeds niet hoe jij aan meer stapjes en minder km's komt trouwensquote:Op maandag 8 juli 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door gebrek aan planning![]()
44.299 stapjes
28,71 km (dagtotaal)
3.639 kcal verbrand
al besproken... ik zette daarop de titanic in met its been 84 yearsquote:Op maandag 8 juli 2024 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
I DON'T KNOW ABOUT YOU, BUT I'M FEELING 22![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |