SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
hoe smaakt een koreaan?quote:
Wat leuk dat jij er precies hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je het ook aan mij vraagt
0-0, eruit op pingels
Nederland heeft redelijk gespeeld die meer energie hebben dan tactiek, maar Engeland is echt de meeste stugge en saaie ploeg. Tegen Zwitserland wilden ze ook totaal niet en Zwitserland wilde wel, maar kon niet.quote:
waar hebben ze die?quote:
Ben dit weekend in Rotterdam, zal wel vertellen waar ik zit zodat je even van een afstandje kan komen glurenquote:
Goed voor de lijnquote:Op maandag 8 juli 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
Droog brood vreten en water drinken in oktober verder.
Oeeeeeh👀quote:Op maandag 8 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben dit weekend in Rotterdam, zal wel vertellen waar ik zit zodat je even van een afstandje kan komen gluren
ah oke das me te ver fietsenquote:
Neequote:Op maandag 8 juli 2024 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Hudson meet?
duidelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Je kan mij herkennen aan mijn krokante korstje en witte puntmuts
MI van een bitterbal met smurfmuts opquote:Op maandag 8 juli 2024 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Je kan mij herkennen aan mijn krokante korstje en witte puntmuts
1-1. Nederland scoort vroeg en gaat daarna verdedigend falen net zoals zaterdag.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat je het ook aan mij vraagt
0-0, eruit op pingels
Tssquote:Op maandag 8 juli 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke das me te ver fietsen
pak ik morgen wel gewoon sla met ei bacon kippetje komkommer
Pyjama?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een pj pakken
Dan komen er alleen nog maar sloebers die benieuwd waren naar julliequote:
doe ik eens gezond, weer niet goedquote:
pj is pyjama. geen discussiequote:
Klinkt lekkerquote:
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik dacht dat het pindakaas jam wasquote:
?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat er een reden was waarom ik @:esf1gamer wel oke vind
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.Waarom flamingos? ik heb het alleen met palmbomen en panterprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook. mini kipperollades gegrilld, bacon knapperig gebakken.. eitjes en pasta gekookt.. sla en kokommer doe ik er morgen bij door..,quote:
peanutbutter jelly timequote:
Wat zeg je me nou!??!?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensen
Dacht dat ze dat leuke diertjes vind.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom flamingos? ik heb het alleen met palmbomen en panterprint
Ohh kieprolladequote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook. mini kipperollades gegrilld, bacon knapperig gebakken.. eitjes en pasta gekookt.. sla en kokommer doe ik er morgen bij door..,
ow jaaaaaaaaaaaaaaaaaa er zit ook pasta in
Ik heb er geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
verder terug lezen, niet alleen de mentionquote:
/heb ik gedaan, maar toch meer context graagquote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
verder terug lezen, niet alleen de mention
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.er zijn slechtere associaties :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo werken die dingen niet hequote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
verder terug lezen, niet alleen de mention
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er geenNajaaaa zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Heb vaak aan je gedacht vanmiddag haha. Schijnbaar ben jij nu bij mij verbonden met alles wat met flamingos te maken heeft. Moet bij verpakking van de parfum ook aan je denken haha.Haha echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders ik wel
![]()
Dat shirt is geen toeval he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wij hebben elkaar wel eens gemeet op het Sav. Het was alleen niet bewust omdat we niet van elkaar weten hoe we eruit zien.quote:
Nee maar dat geeft niet want US heeft er 242 dus pakken we er daar gewoon eentje van. Of een paarquote:Op maandag 8 juli 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar een prive vliegtuig hebben nog net iets minder mensen
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Najaaaa zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datquote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
/heb ik gedaan, maar toch meer context graag
Jaquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt er toch iets mee of ben ik nou gek.
nee je hebt gelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt er toch iets mee of ben ik nou gek.
Oh voor 1 augustus al aanmelden.quote:
geeft niet. google is toch een wijf die meteen vraagt.... bedoel je kiprollade?quote:
oh, tussentijdse evaluatiequote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datof
is
door die vraag te stellen weet NK al dat datis..
en toen vertelde hij dat jij ook niet enthousiast was. Dus ja. ik ben wel enthousiast over jou
Truequote:Op maandag 8 juli 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet. google is toch een wijf die meteen vraagt.... bedoel je kiprollade?
En... approvedquote:
Welke assocatioes heb je met mij?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
Zo denk ik bij steeds meer dingen specifiek aan een user.
jawel, jij was die ene van velen daarquote:Op maandag 8 juli 2024 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar wel eens gemeet op het Sav. Het was alleen niet bewust omdat we niet van elkaar weten hoe we eruit zien.
Hoe was je concert?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
WHO'S AFRIAD OF LITTLE OLD ME!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
WHO'S AFRIAD OF LITTLE OLD ME!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
Nog niet echt specifiek iets nu als ik door de stad loop maar denk als ik voor een muur met allemaal draad en haaknaalden enz sta dat ik wel aan je denk.quote:
Net als jij. Top meet. Rijen bij de kassa waren een aandachtspunt en er waren geen kiephapjes.quote:
Verder mag NK hopen dat ik mijn weekendje weg overleefquote:Op maandag 8 juli 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
NK heeft het weekend overleefd. de vraag is of datof
is
door die vraag te stellen weet NK al dat datis..
en toen vertelde hij dat jij ook niet enthousiast was. Dus ja. ik ben wel enthousiast over jou
dat zal idd de reden zijn dat ze nog een tweede keer gingquote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze er niet zo veel aan vond
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als jij. Top meet. Rijen bij de kassa waren een aandachtspunt en er waren geen kiephapjes.
sowieso!quote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verder mag NK hopen dat ik mijn weekendje weg overleef
Is dimmy naar een concert geweest?quote:
Afgekeurd, dusquote:
Niks mis met iemand een tweede kans gunnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal idd de reden zijn dat ze nog een tweede keer ging
Facking fantastischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |