SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
potaatjequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik durf niet nog een keer naar een meet te komen hoor
Ik kom ook!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
We zullen jullie missenquote:
Aanmelden bij @CherryLipsquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
What in the skibidi sigma?!quote:
Maar...maar...quote:Op maandag 8 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nu heeft iedereen verwachtingen
Dan is het max aantal aanwezigen waar ik mij comfortabel bij voel bereikt. Dus ik kom niet.quote:
🤣quote:Op maandag 8 juli 2024 16:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de naam van Ohio rizz zeg deze woorden hier nooit meer.
Je hebt het NH hotel daar dicht in de buurt?quote:Op maandag 8 juli 2024 16:55 schreef gianni61 het volgende:
ik wil wel, maar fucking Kijkduin jongens..
@Citizen.Erasedquote:
Ik heb nog liever een wortelkanaalbehandelingquote:
Samequote:Op maandag 8 juli 2024 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een wortelkanaalbehandeling
Vergane glorie / bouwval.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt het NH hotel daar dicht in de buurt?
nou nou nouquote:Op maandag 8 juli 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hele klotezooi in een hoek geflikkerd. Morgen weer verder.
Is dat een stripper?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer de Thai Princess. Gegarandeerd succes.Toch @:Haags?
Je hebt toch je ogen dichtquote:
Een karaokebar: https://www.thaiprincess.eu/tp/quote:
Dan hoor je nog steeds de fundering kraken en de immer aanwezige zeewind door de kieren van de kozijnen fluiten.quote:
Karaoke met happy endingquote:
Ja eh.. extra audio experiencequote:Op maandag 8 juli 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoor je nog steeds de fundering kraken en de immer aanwezige zeewind door de kieren van de kozijnen fluiten.
Ik weet nu...quote:
DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
63 nummers van Taylor Swift op de karaokelijst @datismijnmeningquote:Op maandag 8 juli 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
Een karaokebar: https://www.thaiprincess.eu/tp/
Ik kan ze allemaal meezingenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
63 nummers van Taylor Swift op de karaokelijst @:datismijnmening
vier het dan gewoon nietquote:Op maandag 8 juli 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
iK kAn Er NiKs AaN DoEn DaT iK In De VAkAnTie JaRIg bEn.
Nja, je kunt het altijd proberen tochquote:
Own die shit en plan het dan buiten de vakantie als het vieren zo belangrijk voor je is. Dit soort mensen.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Troela (over wie ik vanochtend ook postte) is weer boos. Omdat iedereen direct haar net aangemaakte verjaardagsgroep verlaat omdat ze niet naar haar feestje kunnen, begin augustus. Dit gebeurt nadat vorige week exact hetzelfde gebeurde met de housewarming die midden augustus is. iK kAn Er NiKs AaN DoEn DaT iK In De VAkAnTie JaRIg bEn. Nee, wij ook niet.
dat ze de tekst kent niet, maar of ze het ook kan zingen..quote:
Alle Tay Tay liedjesquote:
ik hoef geen bewijs van bevestiging of ontkenning over deze postquote:Op maandag 8 juli 2024 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ze de tekst kent niet, maar of ze het ook kan zingen..
Je bent ook wel echt heel simpel als je een maand van tevoren iets organiseert midden in de zomervakantie...quote:Op maandag 8 juli 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Troela (over wie ik vanochtend ook postte) is weer boos. Omdat iedereen direct haar net aangemaakte verjaardagsgroep verlaat omdat ze niet naar haar feestje kunnen, begin augustus. Dit gebeurt nadat vorige week exact hetzelfde gebeurde met de housewarming die midden augustus is. iK kAn Er NiKs AaN DoEn DaT iK In De VAkAnTie JaRIg bEn. Nee, wij ook niet.
Ja en dan ook echt twee dingen in twee wekenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt heel simpel als je een maand van tevoren iets organiseert midden in de zomervakantie...
Zeker. Eindelijk mijn crushes proberen te versieren.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zouden jullie je middelbare school weer overnieuw willen doen? Met de kennis en de zelfverzekerdheid die je nu hebt?
De school zelf, en al het sociale er omheen, zeker. Maar dat was ook al leuk met de kennis en zelfverzekerdheid van toen. Al het leren en tentamens maken wil ik nooit meer naar terug. Blij dat dat voorbij is. Ik gedij beter met werken dan met leren en studeren.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zouden jullie je middelbare school weer overnieuw willen doen? Met de kennis en de zelfverzekerdheid die je nu hebt?
Nee, want ik word nu al gek van de paar infantiele mensen die ik in mijn omgeving heb.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
er zijn wel een paar puntjes die ik achteraf anders had kunnen aanpakkenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Was je erg teleurgesteld toen je startte met werken en ontdekte dat het werkende leven niks meer is dan een schoolplein, maar dan met volwassenen? Niks serieus aan de slag en bijdragen aan een betere wereld?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want ik word nu al gek van de paar infantiele mensen die ik in mijn omgeving heb.
Van de andere kant ja, want ik ben nu normaal en ik ben wel eens benieuwd wat dat voor invloed zou hebben in de middelbareschoolperiode.
Ik bedoelde vooral het socialequote:Op maandag 8 juli 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De school zelf, en al het sociale er omheen, zeker. Maar dat was ook al leuk met de kennis en zelfverzekerdheid van toen. Al het leren en tentamens maken wil ik nooit meer naar terug. Blij dat dat voorbij is. Ik gedij beter met werken dan met leren en studeren.
Nee, want onder andere die werkomgeving heeft mij de ruimte gegeven normaal te wordenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je erg teleurgesteld toen je startte met werken en ontdekte dat het werkende leven niks meer is dan een schoolplein, maar dan met volwassenen? Niks serieus aan de slag en bijdragen aan een betere wereld?
Ik denk dat ik het nu zoveel beter zou doen. Vooral het maken van vrienden, maar denk dat daarom mijn prestaties ook wel omhoog zouden gaan.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want ik word nu al gek van de paar infantiele mensen die ik in mijn omgeving heb.
Van de andere kant ja, want ik ben nu normaal en ik ben wel eens benieuwd wat dat voor invloed zou hebben in de middelbareschoolperiode.
Dan ja. En jij?quote:
ik zou niet mijn middelbare school over willen doen denk ik. Wel de tijdquote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu zoveel beter zou doen. Vooral het maken van vrienden, maar denk dat daarom mijn prestaties ook wel omhoog zouden gaan.
Idk. Ik moest van mijn psych hier over nadenken.
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, want onder andere die werkomgeving heeft mij de ruimte gegeven normaal te worden
Same qua maken van vrienden, maar ik denk dat mijn prestaties dan juist omlaag zouden gaan, want minder tijd voor schoolquote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu zoveel beter zou doen. Vooral het maken van vrienden, maar denk dat daarom mijn prestaties ook wel omhoog zouden gaan.
oh en dan ga je stiekem onze antwoorden gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, niet-normaal vind ik een erg negatieve term waar je mensen alleen maar weer per ongeluk mee kunt kwetsenquote:
ik vrees dat ik dan net zo lui zou zijn en nog steeds mavo havo zou doen ipv vwoquote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou heel graag alles over willen doen als meisje.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh en dan ga je stiekem onze antwoorden gebruiken.
Een beetje huiswerk kopiëren zeker
Maar ik snap dat inderdaad voor jou welquote:Op maandag 8 juli 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou heel graag alles over willen doen als meisje.
Troepmake-up proberen bij de kruidvat, verliefd worden, uitgaan, lid worden van het corps, mijn eerste meidenvacay etc.
Na tokyo drift is de reeks wel keihard bergafwaarts gegaanquote:Op maandag 8 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kan zo low budget film een van de beste filmscenes ooit produceren![]()
Ja, dan zou ik echt Natuurkunde er gelijk uitgegooid hebbenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, opnieuw of overdoen misschien.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ze is kennelijk dronkenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, opnieuw of overdoen misschien.
ow nee dat vond ik wel leukquote:Op maandag 8 juli 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik echt Natuurkunde er gelijk uitgegooid hebben
Die zou ik er juist bijgepakt hebben. Wat minder feest er van gemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeetje ben je docent Nederlands geworden ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, opnieuw of overdoen misschien.
Ik had nat wis en schei nodig om piloot te wordenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk Bakker Bart want stonden we voor ineens en vriendin wou graag eten.quote:
Aankopen hoor haha. Zijn geen complete outfits.quote:
Alleen als jij je middelbare school gaat overdoen. Ga ik jouw leraar Nederlands zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje ben je docent Nederlands geworden ofzo?
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou ik er juist bijgepakt hebben. Wat minder feest er van gemaakt.
Ik ben geslaagd met een 6 voor wis en een 7 voor natquote:Op maandag 8 juli 2024 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had nat wis en schei nodig om piloot te worden
Ja?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen als jij je middelbare school gaat overdoen. Ga ik jouw leraar Nederlands zijn.
En nou ben je cum laude op nat wis en schei en sta je te gillen bij TayTay.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had nat wis en schei nodig om piloot te worden
Hier ging het allemaal wel soepeltjes. Maar ook wel paar stapjes terug gedaan in die tijd.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben geslaagd met een 6 voor wis en een 7 voor nat
Maar leuk vond ik het niet
Stapjes terug met wat?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ging het allemaal wel soepeltjes. Maar ook wel paar stapjes terug gedaan in die tijd.
met een 9,7 mn examens in gegaan voor wiskunde. daar een beetje verknalt en een 9.2 gehaald. geen zin om her te doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben geslaagd met een 6 voor wis en een 7 voor nat
Maar leuk vond ik het niet
maar dit lag dus ook aan dat ik mavo examen heb gedaan en prima meer had gekunt maar lui en geen echte ambitiequote:Op maandag 8 juli 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een 9,7 mn examens in gegaan voor wiskunde. daar een beetje verknalt en een 9.2 gehaald. geen zin om her te doen.
met 9.2 voor nat examen in gegaan, 7 op eindexamen, her op gedaan en 9 gehaald.
Is goed USquote:Op maandag 8 juli 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een 9,7 mn examens in gegaan voor wiskunde. daar een beetje verknalt en een 9.2 gehaald. geen zin om her te doen.
Ahhhquote:Op maandag 8 juli 2024 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb niet mijn gymnasium afgemaakt. Beetje freewheelen op de havo.
Nou niet cum laude. Ben zelfs afgekeurd op mijn ogenquote:Op maandag 8 juli 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou ben je cum laude op nat wis en schei en sta je te gillen bij TayTay.
Wtf een 9.7quote:Op maandag 8 juli 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een 4 voor wiskunde.
Geruild voor biologie, had ik daar een 4 voor![]()
Alles is een bikinibodyquote:Op maandag 8 juli 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Action heeft weer kitkat met pindakaas. M'n bikinibody wat doe je.
@:Ama
Nee. Ik ga toch niet voor de klas staan.quote:
Beetje condoompjes om banaantjes rollenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biologie vond ik in elk geval nog leuk
Ga ik jouw leraar Nederlands zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik ga toch niet voor de klas staan.
tja... ik had wel lol in die formules enzo... en kon blijkbaar nog onthouden waarvoor welke wasquote:
jakquote:Op maandag 8 juli 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Action heeft weer kitkat met pindakaas. M'n bikinibody wat doe je.
@:Ama
Oh wij mochten alle formules in onze GR zetten enzo.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... ik had wel lol in die formules enzo... en kon blijkbaar nog onthouden waarvoor welke was
Beetje random, maar okequote:
ja zodra je zulke dingen mag weet je over het algemeen niet meer waarvoor welke is en welke letter waarvoor staatquote:Op maandag 8 juli 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wij mochten alle formules in onze GR zetten enzo.
En snake
Taylor Swift?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O god er draaien ineens tien films die ik wil zien.
Maakt op de middelbare school niet altijd zoveel uit.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zodra je zulke dingen mag weet je over het algemeen niet meer waarvoor welke is en welke letter waarvoor staat
ik ben in 4 jaar 1 keer de klas uit gestuurd. En ik deed niet eens echt veel... was een invaller die na twee week ook al overspannen was.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Op een gegeven moment hadden we in de klas bedacht dat een *plop* geluidje maken met onze tong heel grappig was als je klaar was met een toets. Toen werden mensen weggestuurd![]()
klopt maar daardoor vinden veel mensen dus niet veel aan natuur en wiskunde omdat ze niet door hebben wat ze nou eigenlijk doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt op de middelbare school niet altijd zoveel uit.
Ik had een 10 voor Duits op de Mavo. Verder nooit huiswerk gemaakt. Daarna nog paar jaar Havo. Toen noemden m'n medeleerlingen me meneer en vroegen of ze m'n tas moesten dragen. Ben er maar afgegaan, zonder diploma. Zelfs Havo was onder m'n niveau. Kreeg later van leraar Nederlands te horen dat ik voor dat vak een uniek talent was. Maar onderwijssysteem niet voor mij geschikt.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dit lag dus ook aan dat ik mavo examen heb gedaan en prima meer had gekunt maar lui en geen echte ambitie
Ik ben 1 keer de klas uit gestuurd en toen moest ik naar de rector en die vond dat ik gelijk hadquote:Op maandag 8 juli 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben in 4 jaar 1 keer de klas uit gestuurd. En ik deed niet eens echt veel... was een invaller die na twee week ook al overspannen was.
Toen kreeg ik van de directeur te horen dat ik het hoofdstuk wel kon overschrijven waar we waren.
Ja prima. lekker makkelijk. 45 minuten regeltjes overschrijven uit een boekje. Hoppa.
Kom ik de klas weer in. zegt die knurft, lever morgen maar uitgeschreven huidig hoofdstuk in.
Volgende dag braaf ingeleverd
Kutleefquote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal wonderkinderen hier. En dan zit je te fokken.
ik ook niet iddquote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een 10 voor Duits op de Mavo. Verder nooit huiswerk gemaakt. Daarna nog paar jaar Havo. Toen noemden m'n medeleerlingen me meneer en vroegen of ze m'n tas moesten dragen. Ben er maar afgegaan, zonder diploma. Zelfs Havo was onder m'n niveau. Kreeg later van leraar Nederlands te horen dat ik voor dat vak een uniek talent was. Maar onderwijssysteem niet voor mij geschikt.Weet nu nog steeds niet wat ik later wil gaan worden.
wat is een vierkant rooster?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer de klas uit gestuurd en toen moest ik naar de rector en die vond dat ik gelijk had![]()
En ik heb één keer vierkant rooster gehad omdat ik een blikje cola van de bovenste verdieping had gegooid![]()
Verder was ik vet braaf
Oi. Sorry dat ik zo maar binnen kom vallen. Lig veel in bed momenteel, dus zo weer weg. FF lekker gegeten.quote:
ja directeur wist ook wel wat het strafwerk zou worden van een newby invaldocent...quote:Op maandag 8 juli 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer de klas uit gestuurd en toen moest ik naar de rector en die vond dat ik gelijk had![]()
wat is een vietkant rooster?quote:En ik heb één keer vierkant rooster gehad omdat ik een blikje cola van de bovenste verdieping had gegooid![]()
Verder was ik vet braaf
oh jeetjequote:Op maandag 8 juli 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van half acht tot 18 uur nablijven en helpen met schoonmaken
FOK!en. Kijk dat doet iemand die op de kleintjes let.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal wel terecht zijn geweestquote:Op maandag 8 juli 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ow gezellig.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal mislukt als neuk.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gewoon te horen hebben gekregen dat ik het verdiend had.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gezellig.
Dan zou mijn pa allang gedacht hebben... dikke l*l 3 bier!!
Hij deed als laatste de deur op slot en we aten echt niet na 17u
hij was de congierge...en no way dat hij tot 18u op school zou blijvenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou gewoon te horen hebben gekregen dat ik het verdiend had.
Had je iemand flink mee kunnen verwondenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
omdat ik een blikje cola van de bovenste verdieping had gegooid
mimimimiquote:Op maandag 8 juli 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je iemand flink mee kunnen verwonden
Ik had een 6 voor wisquote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Neequote:Op maandag 8 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
mimimimi
Ben je schooldirecteur ofzo
Oh, maar dat stond er niet bijquote:
studiebolquote:
ik vermoedde toch wel zoiets... anders zet je dat niet zo random neer... tenzij je Nizno heetquote:
Ja, dank jequote:
Ja, maar ik weet toch helemaal niet waar Jannes woont ?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoedde toch wel zoiets... anders zet je dat niet zo random neer... tenzij je Nizno heet
Ben je nog steeds chagrijnig?quote:
wie?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet toch helemaal niet waar Jannes woont ?
Jannes!quote:
Dat is toch de permanente statusquote:
Emmen.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ergens in Drenthe...quote:Op maandag 8 juli 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dan brul je er hoer achter aan omdat dat lachen is....quote:Op maandag 8 juli 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens in Drenthe...
Mijn naam is Jannes, kom van het platte land. Al noemen ze mij een boer dat doet me echt geen moer
dat was al bij mijn geboorte. mijn pa kan niet eens goed naaien, mijn oren zijn niet omgezoomd.quote:
Deze opmerking maakt het er niet beter op, broerquote:
Oh.quote:
Hoor net dat ie in Emmen woont.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens in Drenthe...
Mijn naam is Jannes, kom van het platte land. Al noemen ze mij een boer dat doet me echt geen moer
Doe je dat vaker?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
joh met die cijfers voor natuur en wiskunde heb ik het vandaag toch maar mooi voor elkaar gekregen om met het vel tussen mn knokkel van de pink en ringvinger tegen een heet stuk metaal aan te komen van mijn Ninja ovending
ja das toch ergens in Drenthe trtquote:Op maandag 8 juli 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor net dat ie in Emmen woont.
Die in Emmen woont.quote:
jaquote:
Sommige mensen vinden dat inderdaad leukquote:Op maandag 8 juli 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
als je me niet zou kennen zou je denken dat ik het leuk vind om mezelf te pijnigen
Nee want normaal ben ik altijd van de subtiele tactische opmerkingen natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze opmerking maakt het er niet beter op, broer![]()
Geen commentaar.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want normaal ben ik altijd van de subtiele tactische opmerkingen natuurlijk
gebruik jij welles smileys?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
als je me niet zou kennen zou je denken dat ik het leuk vind om mezelf te pijnigen
quote:
heb op mn onderarm meerdere plekken met permanente bruinige makeup zitten van dat ik een metalen rand er tegen aan kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat inderdaad leuk
quote:
amper.quote:
laat je schoen maar thuisquote:Op maandag 8 juli 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga ik met de schoen naar de sportschool of lopend?
Oke mamsquote:
Die paar meter kun je best lopen, ik zit ook gewoon op de 10k+ vandaag hoorquote:Op maandag 8 juli 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga ik met de schoen naar de sportschool of lopend?
Goed bezigquote:Op maandag 8 juli 2024 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar meter kun je best lopen, ik zit ook gewoon op de 10k+ vandaag hoor
Zou wel verbouwd gaan wordenquote:Op maandag 8 juli 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het NH hotel daar dicht in de buurt?
Zaten toch vluchtelingen in of zo ?quote:
Inkakken is bijstappenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
7.219 treurige stapjes hier, dus ik moet maar lopen
das wel een argument om er na te moeten verbouwen iddquote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaten toch vluchtelingen in of zo ?
Had ik ook de afgelopen 3 dagenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die paar meter kun je best lopen, ik zit ook gewoon op de 10k+ vandaag hoor
De marketingafdeling is ook aanwezigquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een argument om er na te moeten verbouwen idd
oeps... mag niet.
foei nizno
o_Oquote:
heb je dat kramperen een beetje overleefd?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik ook de afgelopen 3 dagen
En nog veel zonder telefoon gelopen.
Vandaag 2000
daarom streepte ik het ook door.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De marketingafdeling is ook aanwezig
[..]! Het puntmutsenuurtje was nog niet helemaal begonnen, dacht ik ?
Moest je zo vaak heen en weer lopen met je kampeerspullen?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik ook de afgelopen 3 dagen
En nog veel zonder telefoon gelopen.
Vandaag 2000
hij is online... dus blijkbaar is hij niet dood gegaanquote:Op maandag 8 juli 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
heb je dat kramperen een beetje overleefd?
Hoera.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is online... dus blijkbaar is hij niet dood gegaan
ik was er nog niet over uit of ik daarquote:
Ookquote:Op maandag 8 juli 2024 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je zo vaak heen en weer lopen met je kampeerspullen?
Voelt als eenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was er nog niet over uit of ik daarof
achter moest zetten
Welkom in de feesttentquote:Op maandag 8 juli 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook
Maar continu van het kamp naar het water lopen gedurende de dag tikt ook wel aan. En de uren in de feesttent zijn ook duidelijk zichtbaar
ik wist dat er een reden was waarom ik @ESF1Gamer wel oke vindquote:Op maandag 8 juli 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voelt als een
Net zoals ESF1Gamer gisteren toen ik toch aanwezig was gisteren.
kijk dat is wel duidelijk welke hier onder past!!quote:
Voorgerecht van tonijn en zalm was ook lekker.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk dat is wel duidelijk welke hier onder past!!
![]()
Voor het eerst zelf ook eens mee kunnen doen op Europapaquote:Op maandag 8 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Welkom in de feesttent
Welkom op de allerleukste party van het dorp mensen
Welkom in de feesttent
Iedereen kent iedereen en dat is hoe het hoort
Op deze party in de feesttent
Welkom op de allerleukste party van het dorp mensen
Welkom in de feesttent
Was het elke avond maar een feestje zoals hier
klinkt ook erg goed iddquote:Op maandag 8 juli 2024 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voorgerecht van tonijn en zalm was ook lekker.
Nee joh, die heeft meteen d'r telefoon uit gezet volgens mijquote:Op maandag 8 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist dat er een reden was waarom ik @:esf1gamer wel oke vind
volledig begrijpelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft meteen d'r telefoon uit gezet volgens mij
ik werk gewoon met hem weer als vriend te zettenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft meteen d'r telefoon uit gezet volgens mij
Je had meerdere vrienden zekerquote:Op maandag 8 juli 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik werk gewoon met hem weer als vriend te zetten
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
I DON;T KNOW ABOUT YOU, i'M FEELING LIKE 22![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe je die livestreamen?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
Gister wel mensen geshhokeerd met mijn hair care routine
nou ja je moet het er maar mee doen .....quote:Op maandag 8 juli 2024 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
o_O
kweenie of ik dat nou echt een goede reden vind...
maar ja...
neuj maar 1 waarvan ik het nodig vind die in mijn friendzone te plaatsenquote:
Hoe danquote:Op maandag 8 juli 2024 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj maar 1 waarvan ik het nodig vind die in mijn friendzone te plaatsen
die anderen kan ik blokkeren want niet blauwquote:
Ahaquote:Op maandag 8 juli 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die anderen kan ik blokkeren want niet blauw
Neequote:
ik wil een livestreamquote:Op maandag 8 juli 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is vrij basic
Shampoo, Olaplex no3., shampoo, masker, leave in conditioner, olaplex no. 7.
oeh... doe maar luxequote:Op maandag 8 juli 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is vrij basic
waarom shockeert dit mensen?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is vrij basic
zou wel kijken jaquote:
klopt en je hebt 20 baby's per flesje nodig..quote:Op maandag 8 juli 2024 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom shockeert dit mensen?
is olaplex iets dat wordt gewonnen uit pasgeboren babies ofzo?
Olaplex klinkt meer als een isolatieplaat voor in de spouwmuurquote:Op maandag 8 juli 2024 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ruimt wel lekker opquote:Op maandag 8 juli 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt en je hebt 20 baby's per flesje nodig..
Adrenochrome?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel geschoren benen ?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe Topper!!!!
morgenvroeg bed afhalen.. en dan morgen eind van de middag bedje opmaken met nieuwe topper en lekker fris beddegoed
doe niet zo raar... dat hoeft niet meer na je 40equote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... dat hoeft niet meer na je 40e
ik heb al 10 jaar ofzo mijn benen niet geschoren dus die haartjes op mijn benen voel je niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Met geschoren benen voelt een vers bed zoveel beter
ik zou het bijna proberenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:00 schreef bitterbal het volgende:
en trouwens een vers bed..... klinkt engquote:Op maandag 8 juli 2024 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor wat voor effect je dan voelt na 10 jaarquote:Op maandag 8 juli 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al 10 jaar ofzo mijn benen niet geschoren dus die haartjes op mijn benen voel je niet meer.
Dan ben je deaud of zo ?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... dat hoeft niet meer na je 40e
geen zin meer in... elke keer ergenis van stoppeltjes en daarom weer moeten scheren... nee hoor, bikinilijn en oksels bijwerken is me meer dan genoegquote:Op maandag 8 juli 2024 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor wat voor effect je dan voelt na 10 jaar
Mood.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O god er draaien ineens tien films die ik wil zien.
moeten nog welquote:
dan ben je of gesetteld... of je hengelt vrouwen gewoon je bed in met je enorme charisma waardoor ze echt niet door hebben of je benen kaal zijn of gewoon zachtquote:
Ik vind dat je het goed blijft verkopenquote:Op maandag 8 juli 2024 19:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren mijn bed gedaan, maar niet mijn benen geschoren en heb je niet de volledige ervaring
ja precies... mijn haren op de benen groeien gewoon lekker niet meer. gewoon lekker zachte beentjesquote:Op maandag 8 juli 2024 19:04 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sinds dat vocht in mijn been dat de haren op mijn linker been 2 keer zo snel groeien als mijn rechter been. das zo raar
ja hequote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat je het goed blijft verkopen
jaloersquote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies... mijn haren op de benen groeien gewoon lekker niet meer. gewoon lekker zachte beentjes
snap ook niet waarom er ergens van die stoere verhalen rond gaan dat benen scheren goed isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nou ja ik vind het echt niet mooiquote:Op maandag 8 juli 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ook niet waarom er ergens van die stoere verhalen rond gaan dat benen scheren goed is
daarom slaapt het ook zo lekekrquote:
ik blij dat jij mijn bed niet deeltquote:
gewoon kort, niet kaal.. onder ook niet kaal. ben geen puber meer dat daar geen haar nog groeitquote:
Ik vind dat met bandshirts sowieso fijn en daar slaap ik niet in.quote:
preciesquote:Op maandag 8 juli 2024 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was vorige keer toch ook tevreden met de bank
ohh je trimt hetquote:Op maandag 8 juli 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon kort, niet kaal.. onder ook niet kaal. ben geen puber meer dat daar geen haar nog groeit
kloptquote:
gewoon kort geeft hetzelfde nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dat hoef ik niet op mn shirts... doe ik wel met mn handen en mondquote:Op maandag 8 juli 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik wil een bandshirt van Crazy Town
COME COME MY LADY
mijn bed is niet vers. heb het niet net uit het veld geplukt en op de vaas gezet...quote:Op maandag 8 juli 2024 19:11 schreef bitterbal het volgende:
zeker niet in een vers bed. dan heeft dat korte helemaal geen effect
heb je ook taytay merch gekocht?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
She;s cheer captain and I'm on the bleachers![]()
das nou net de foto waar iedereen op wacht.. kleding en snoepspul enzo... ja oke... maar haar... daar zijn de dames hier gek op...quote:Op maandag 8 juli 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
Zal moeite besparen om foto van mijn geknipte haar te maken haha.
Opskeer? @Haagsquote:Op maandag 8 juli 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
Zal moeite besparen om foto van mijn geknipte haar te maken haha.
Ligt er net aan wie het post.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nou net de foto waar iedereen op wacht.. kleding en snoepspul enzo... ja oke... maar haar... daar zijn de dames hier gek op...
of naja.. ze scheren het allemaal af... maar t boeit ze enorm wat een ander met zijn of haar haar doet
Mimimimimimquote:Op maandag 8 juli 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn bed is niet vers. heb het niet net uit het veld geplukt en op de vaas gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |