SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Oh zo. Ja voor je pijn bedoelde ik vooral, maar daar kan dus gewoon nog wat aan gedaan worden als ik je goed begrijpquote:Op maandag 8 juli 2024 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Spiraal kan nog een jaar of 3 mee als zwangerschapspreventie hoor, alleen zijn dus de hormonen "op".
Ik moest dit even googlen.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
De hormonen van m'n Mirena zijn uitgewerkt aan het raken, dus na 15 jaar heb ik weer "echte" menstruaties. HdP.
En gezien m'n leeftijd en familiehistorie is een nieuwe geen optie meer, dus meh.
Ze hebben er ook helemaal geen verstand van dus houden ze wijselijk hun mond. Ze kunnen niet meer zeggen dan 'ik vind het vreselijk wat daar gebeurt' maar nee je MOET meedoen met de discussie en je uitspreken.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook bij influencers of andere beroemdheden die zich niet uitspreken over de oorlog(en)"Wanneer post je een statement over wat er nu allemaal in Oekraīne/Gaza gebeurt?" "Deze persoon heeft zich nog niet uitgesproken over de oorlog en is dus pro Israël en steunt de genocide!!!!!!"
Echt zielig. Ik snap wel dat ze hun meningen daarover niet delen, heeft toch ook helemaal niets met hun werk te maken.
Ga ik mentaal heel slecht op, daarom dat hormoonspiraal, want lage dosis en constante/lokale afgifte, dat was zo'n beetje m'n laatste optie met hormonen.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest dit even googlen.
Maar kun je niet sws hormonen nemen?
Het is vooral weer even wennen ook denk ik, maar het heeft denk ik niet heel veel nut om er nu een bups onderzoeken op los te laten als de situatie nog gaat veranderen. Best kans dat de aanwezigheid van dat spiraal ook nog meehelpt bij de krampen.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Oh zo. Ja voor je pijn bedoelde ik vooral, maar daar kan dus gewoon nog wat aan gedaan worden als ik je goed begrijp
Nee wacht, ik lees het niet goed denk ikKan er wat aan gedaan worden?
Verdraaid, nu je het zegt.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het jammer dat Elyse Myers gewoon van TikTok is gejaagd door zulke zure figuren
Ja precies. Kijk ik heb echt weinig medelijden met influencers en andere beroemdheden over het algemeenquote:Op maandag 8 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er ook helemaal geen verstand van dus houden ze wijselijk hun mond. Ze kunnen niet meer zeggen dan 'ik vind het vreselijk wat daar gebeurt' maar nee je MOET meedoen met de discussie en je uitspreken.
Dan denk ik, die hele kwestie is zo ingewikkeld dat LaQueefa de kunstnagel-influencer uit Poughkeepsie er geen kut over te zeggen heeft, dus waarom worden zulke mensen dan zo aangevallen als ze wijselijk hun mond houden? Dat hun comments-sectie helemaal volgespamd worden met geouwehoer, ze hun binding met volgers helemaal kwijtraken en doodsbedreigingen krijgen. Man man man.
Ik vond het jammer dat Elyse Myers gewoon van TikTok is gejaagd door zulke zure figuren.
Yep. Wel weinig, al weet ik niet wat haar standaardritme was qua uploadsquote:
Vooral shorts denk ik?quote:Op maandag 8 juli 2024 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yep. Wel weinig, al weet ik niet wat haar standaardritme was qua uploads
quote:In early 2024, Myers removed all content from her TikTok account, while remaining active on other platforms. She has spoken openly about her infant son's open heart surgery and her depression, with some fellow TikTokers suggesting she may have taken a break from social media due to an organized campaign pressuring her to show solidarity with Palestine amidst a personal family crisis.
Van die mensen op social media. "Ja Hamas is dit zelf begonnen toen ze in Oktober de aanval inzette. "quote:Op maandag 8 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er ook helemaal geen verstand van dus houden ze wijselijk hun mond. Ze kunnen niet meer zeggen dan 'ik vind het vreselijk wat daar gebeurt'
Mijn haar is er weer af hoor, ripquote:Op maandag 8 juli 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Life is an act and then you bow
Nou, niet zonder dat het er aan alle kanten uitkwam eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren ziek, ofzo? Mijn lichaam had nul energie, kon max vijf minuten staan. Verder was er niet zoveel aan de hand?
Hebben mensen dat hier ooit gehad? Ik vond het echt heel raar
Ik zou me wel serieus zorgen maken als ik ooit zo ziek was. Dit klinkt bijna als een mannengriepquote:Op maandag 8 juli 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren ziek, ofzo? Mijn lichaam had nul energie, kon max vijf minuten staan. Verder was er niet zoveel aan de hand?
Hebben mensen dat hier ooit gehad? Ik vond het echt heel raar
Anne Lijnzaatquote:Op maandag 8 juli 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
Je zou maar Lijnzaat heten van je achternaam
Ollie?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
Je zou maar Lijnzaat heten van je achternaam
quote:Op maandag 8 juli 2024 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niet zonder dat het er aan alle kanten uitkwam eigenlijk
Oh en DIT vind je dan wel weer kunnen?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:10 schreef McGrath het volgende:
Er is een Duitse voetballer die heet David Raum en die heeft een broertje die heet Lebens.
Nee eigenlijk niet, je mag het rapporterenquote:Op maandag 8 juli 2024 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh en DIT vind je dan wel weer kunnen?
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
MY EX MAN BROUGHT HIS NEW GIRLFRIEND SHE'S LIKE OH MY GOD, I 'M JUST GO SHAKE UNTIL THE FELLA OVER THERE WITH THE HELLA GOOD HAIR. WONT YOU COME OVER BABY WE CAN SHAKE SHAKE SHAKE![]()
![]()
ik heb geen hella good hairquote:Op maandag 8 juli 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
MY EX MAN BROUGHT HIS NEW GIRLFRIEND SHE'S LIKE OH MY GOD, I 'M JUST GO SHAKE UNTIL THE FELLA OVER THERE WITH THE HELLA GOOD HAIR. WONT YOU COME OVER BABY WE CAN SHAKE SHAKE SHAKE![]()
![]()
Ik mis wat woorden, denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
dat probeer ik te minimaliserenquote:
Ik had vorige week maandag wel dat ik eigenlijk niets kon omdat ik de dag ervoor veel te druk/overprikkeld was, maar dat was mentaal, niet perse lichamelijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]niks anders gedaan dan normaal maar ik was fysiek helemaal op
niet wat ik zou omschrijven als gewoon moe of heel moe, mijn lichaam kon gewoon niet? Ben om 19.00 uit bed gegaan en heb tot die tijd geslapen om daarna alsnog kapot te zijn en niet langer dan vijf minuten te kunnen staan. En was lijkbleek en had het ijskoud. Echt heeeel raar
En vandaag is weer redelijk okay? Gelukkig tho
Ik denk ook dat ik zou aanbieden het voor kerel te scheren als 'ie het had.quote:
Laserquote:Op maandag 8 juli 2024 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier heel erg mee eens, alleen is het wel lastig scheren altijd
Geen last van gelukkigquote:Op maandag 8 juli 2024 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier heel erg mee eens, alleen is het wel lastig scheren altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |