Ik maakte maar een grapje, maar gezien al je reacties er op was het toch een pijnpuntje.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou.
Hoe durven ze toch hè, een beetje Max bekritiseren
Lando komt soms nog een beetje kinderlijk over inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:18 schreef Tijn het volgende:
Dat Lando gisteren zowat leek te janken is toch ook niet helemaal goed, hoor. Hij begon op P3, hij eindigde op P3. Natuurlijk had je meer gehoopt, maar je kan ook overdrijven. Er rijden 17 jongens mee die maar wat graag op dat podium hadden gestaan.
Mentaal komt Lando niet sterk over en de manier waarop-ie gecoacht wordt lijkt het eerder slechter dan beter te maken.
Sinds hij 1 race gewonnen heeft lijkt hij enorm veranderd en niet ten goede. Je weet ook niet wat er achter de schermen allemaal tegen hem gezegd dan wel ingepraat wordt. Volgens mij kan hij dat gewoon niet bolwerken.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:18 schreef Tijn het volgende:
Dat Lando gisteren zowat leek te janken is toch ook niet helemaal goed, hoor. Hij begon op P3, hij eindigde op P3. Natuurlijk had je meer gehoopt, maar je kan ook overdrijven. Er rijden 17 jongens mee die maar wat graag op dat podium hadden gestaan.
Mentaal komt Lando niet sterk over en de manier waarop-ie gecoacht wordt lijkt het eerder slechter dan beter te maken.
Dat denk ik ook. En daar bezwijkt hij nu een beetje onder. Hij kan een aardig potje sturen maar de samenwerking met zijn engineer en team kan wel wat beter.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:26 schreef Questular het volgende:
Er is natuurlijk altijd over en tegen hem gezegd dat hij WK kan worden met de juiste auto. Kan me voorstellen dat die druk nogal hoog is als je dan daadwerkelijk een WK waardige auto hebt.
Hij is imho veel te veel met dat WK bezig, terwijl de kans dat-ie die titel dit jaar wint vrijwel niet aanwezig is. Hij lijkt ook in een soort neerwaartse spiraal te zitten waarin hij krampachtig probeert te winnen, maar daardoor juist niet wint en verder in de put zakt.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:26 schreef Questular het volgende:
Er is natuurlijk altijd over en tegen hem gezegd dat hij WK kan worden met de juiste auto. Kan me voorstellen dat die druk nogal hoog is als je dan daadwerkelijk een WK waardige auto hebt.
Typisch gen-z.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:18 schreef Tijn het volgende:
Dat Lando gisteren zowat leek te janken is toch ook niet helemaal goed, hoor. Hij begon op P3, hij eindigde op P3. Natuurlijk had-ie meer gehoopt, maar je kan ook overdrijven. Er rijden 17 jongens mee die maar wat graag op dat podium hadden gestaan.
Max Verstappen is 2 jaar ouder dan Lando, om dit nou op een generatiekloof te gooien gaat een beetje verquote:
True maar Max heeft Jos als paquote:Op maandag 8 juli 2024 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max Verstappen is 2 jaar ouder dan Lando, om dit nou op een generatiekloof te gooien gaat een beetje ver
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat betreft die zwartwit geblokte. Ik was in de veronderstelling dat ze die zwaaien tot de laatste auto voorbij is, maar gezien het victorie gehalte stoppen ze met zwaaien als de winnaar binnen is?
Hier de volledige uitleg: (Ik had alleen even de quick google results gepost)quote:Op maandag 8 juli 2024 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik mis de meatball flag. De zwarte vlag met een oranje bal in het midden.
Ik denk dat je wel veilig kan stellen dat Max niet de gemiddelde Gen-Z opvoeding genoten heeft.quote:
Nee, maar bv Oscar Piastri (1 jaar jonger dan Lando) staat gisteren bij de microfoon gewoon met een realistisch verhaal waarin-ie zegt blij te zijn voor het team met de grote hoeveelheid punten, terwijl hij ook meer had verwacht.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel veilig kan stellen dat Max niet de gemiddelde Gen-Z opvoeding genoten heeft.
Hij overdrijft niet, hij moet dit gewoon winnen. Loopt nu al 3 keer achter elkaar punten op de tafel te laten liggen, ik snap dat dat kut is.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:18 schreef Tijn het volgende:
Dat Lando gisteren zowat leek te janken is toch ook niet helemaal goed, hoor. Hij begon op P3, hij eindigde op P3. Natuurlijk had-ie meer gehoopt, maar je kan ook overdrijven. Er rijden 17 jongens mee die maar wat graag op dat podium hadden gestaan.
Ja maar dan gaat zijn kinderachtige houding hem niet echt helpenquote:Op maandag 8 juli 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij overdrijft niet, hij moet dit gewoon winnen. Loopt nu al 3 keer achter elkaar punten op de tafel te laten liggen, ik snap dat dat kut is.
Het team laat strategisch ook steken vallen. In plaats van realistisch te zijn over wat er beter moet, trekt hij het zich allemaal persoonlijk aan en raakt gedeprimeerd. Terwijl er genoeg positieve punten zijn om hoop uit te putten.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij overdrijft niet, hij moet dit gewoon winnen. Loopt nu al 3 keer achter elkaar punten op de tafel te laten liggen, ik snap dat dat kut is.
Mijn punt was dan ook dat het generatie dingetje vaak overtrokken is.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar bv Oscar Piastri (1 jaar jonger dan Lando) staat gisteren bij de microfoon gewoon met een realistisch verhaal waarin-ie zegt blij te zijn voor het team met de grote hoeveelheid punten, terwijl hij ook meer had verwacht.
De strategen bij Red Bull zijn dan ook wel buitenaards af en toequote:Op maandag 8 juli 2024 14:41 schreef Evenstar het volgende:
Zeg al tijden dat Norris mentaal niet sterk is en dat gedrag van Brown, Stella en Joseph het alleen maar erger maakt.
Gisteren in de race ook weer. Zowel George als Lewis schieten er even af, komen best netjes terug op de baan en eerste wat Norris doet is schreeuwen dat ze beide heel gevaarlijk de baan op kwamen. Dit soort gedrag wordt echt getriggered door Brown, Stella en Joseph die zelf al de hele tijd roepen dat iedereen fout is en de hele wereld tegen hun is.
Daarnaast kan Norris, vooral sinds zijn overwinning, niet omgaan met tegenslagen. Tuurlijk, iedere echte sportman wil altijd winnen. Max kan ook vies chagrijnig zijn als hij of zijn team iets laat liggen, maar Norris praat zich zelf echt de put in. Dat McLaren ook nog eens constant de belangrijke keuzes bij Norris blijft leggen helpt ook niet mee. Ze moeten ook meer hun eigen ding doen in plaats van constant naar andere kijken.
Max die eerder dan iedereen binnenkwam op eigen inzicht en Red Bull die er harde banden onder knalden, terwijl niemand anders daar aan had gedacht. Daar win je kampioenschappen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |