SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Ik denk dat jij alleen dingen wilt zien zodat je ze kan afstrepen, ik ken dat. Ik heb de toren van Pisa gezien. Ik was binnen een uur weer buiten Pisa.quote:
De toekomstige datumprikker die nog niet gelanceerd is bedoel je?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een datumprikker want ik ben niet welkom boehoe kraskras![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad
OH, dan kan ik welquote:
Teveel mensen en glühwein is niet te hachelen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut
[..]
Ik ben zelf ook niet 1,5 week op de plekken geweest die ik noemde, maar dat had daar wel prima gekund en ik ben iemand die enorm snel reist. Dus zeker voor normale mensen is dat echt nog niet zo gek, denk ik. Bangkok ook zoiets. En Tokyo, New York, dat soort steden (die laatste twee daar ben ik niet zelf geweest, dat is puur gebaseerd op andermans ervaringen). Zolang er genoeg te doen is hoeft iemand zich niet te vervelen toch? Ik denk niet dat je daar per se een gave voor nodig hebt, meer een planning
[..]
Een snelle Google toont mij prijzen goedkoper dan in Nederland, maar we zullen je maar geloven op je woord.
Oh, ja, absoluut mee eensquote:Op maandag 8 juli 2024 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel mensen en glühwein is niet te hachelen.
Seems legitquote:
quote:Wij zenden alle Oranje wedstrijden live uit op groot
Team Hudson Beach
Dat kan.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Gaan we daarvoor nog lekker een duinwandeling maken met z'n allen?
Die zijn wel lekkerquote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja, absoluut mee eensMaar Reibekuchen
Lijkt me prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Nee, zo extreem geval ben ik gelukkig ook niet, al komt het wel heel erg in de buurtquote:Op maandag 8 juli 2024 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alleen dingen wilt zien zodat je ze kan afstrepen, ik ken dat. Ik heb de toren van Pisa gezien. Ik was binnen een uur weer buiten Pisa.
Maar soms wil je iets beleven, dan blijf je daar langer. De sfeer proeven. Het gevoel ervaren.
quote:
Ja, kunnen we daarna lekker klagen dat we zand overal hebben.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valtquote:Op maandag 8 juli 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
*twintig posts van mensen die die dag niet kunnen*
Genoteerd en uitgeprint.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valt
ohw, iew, herfst vakantie. kinderenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |