Wat een schatjequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Een patroon uit een bundel van dierendonuts.
Koop af en toe patronen via Etsy, vond deze wel leuk (net als de rode panda, mopshond en Chinese draak uit dezelfde bundel).
Liefquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Koop af en toe patronen via Etsy, vond deze wel leuk (net als de rode panda, mopshond en Chinese draak uit dezelfde bundel).
Die is fantastischquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een simpel tussendoortje
[ afbeelding ]
Lijkt wel een rammelaar? Leuk belletje in de dikte van de staart doen en een kleintje geniet er vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leukerd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
zo simpel is ie niet toch? netjes gewerkt!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:50 schreef trui het volgende:
[..]
zo simpel is ie niet toch? netjes gewerkt!
Netjes gedaan hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
het skelet van de vleugeltjes was even priegelen, maar knuffeltjes (vind ik) niet zo moeilijkwel erg leuk om te doen
Wat een leukerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:38 schreef Patapon het volgende:
[..]
Wat een leukerd!
En wat leuk om te zien dat je net als ik de toeren per onderdeel bijhoudt.
Wat leuk om een kijkje in jouw boekje te zienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef Patapon het volgende:
Ik heb A5 boekjes, deze is voor de kerststal. Een bujo is eigenlijk ook een goed idee!
.
[ afbeelding ]
Dat is jammer. Was wel een aparte rammelaar geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 06:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Een watte?
Wat is een bujo en een MUS-bujo?
Ik haak toch al heel wat jaren, maar deze termen lees ik nu voor het eerst en ik kan er niks van maken.
@:Dotteke, dat had ik ook bedacht, maar ik heb geen kleintjes meer in mijn omgeving.
Een bujo is een boekje waarin je dagelijkse dingen in bijhoudt. Een soort uitgebreide agenda.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 06:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Een watte?
Ik haak toch al heel wat jaren, maar deze termen lees ik nu voor het eerst en ik kan er niks van maken.
@:Dotteke, dat had ik ook bedacht, maar ik heb geen kleintjes meer in mijn omgeving.
Prachtig en mooie kleurcombinatie ookquote:Op woensdag 27 november 2024 17:33 schreef Patapon het volgende:
Sjaal gemaakt voor mijn nieuwe jas
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:35 schreef Patapon het volgende:
[..]
Een bujo is een boekje waarin je dagelijkse dingen in bijhoudt. Een soort uitgebreide agenda.
Maar je kunt het dus ook voor aantekeningen of lijstjes gebruiken.
Klopt helemaal!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef Serinde het volgende:
bujo = afkorting voor bullet journal
MUS is een merk
@:Patapon mooie combinatie! Goed om een eenvoudig patroon te kiezen met het kleurverloop zo, komt prachtig uit.
Excuses, ik was te gemakkelijk met afkortingen en namenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 06:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Een watte?
quote:Op woensdag 11 december 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een mandala Kerstboom gehaakt
[ afbeelding ]
Lampjes erdoor geregen en aan de muur gehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |