Perfectie! Wat een cutie-pie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:25 schreef NijntjesUk het volgende:
"We hebben slakken."
[ afbeelding ]
Ik vind haar patronen altijd heel leuk (De Pica Pau serie), maar er is altijd wel een moment dat ik het boek en haakwerk in een hoek wil smijten.![]()
Nu weer een projectje uitkiezen.
Super cutequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:25 schreef NijntjesUk het volgende:
"We hebben slakken."
[ afbeelding ]
Ik vind haar patronen altijd heel leuk (De Pica Pau serie), maar er is altijd wel een moment dat ik het boek en haakwerk in een hoek wil smijten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De corsages zijn nu allemaal klaar.
2 voor het bruidspaar, 11 voor oma, ouderparen, broer en zussen, getuigen en ceremoniemeesters.
Die van het bruidspaar zijn iets groter en zwaarder en hebben 2 magneetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag, dus het komt nu echt dichterbij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heel leuk! Je gaat in een zwart gat vallen haha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik weet nog niet wat ik na de bruiloften ga haken. Ben al bijna een jaar hiermee bezig
Zwart haakgatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel leuk! Je gaat in een zwart gat vallen haha.
Leuk! Waarom deze deadline?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:37 schreef Donna het volgende:
Haakpakket binnen om een Mandala te haken. Deadline, 15 sept.
De ontvanger is dan jarig, zusje van m'n nieuwe liefde. Bedacht me ineens dat een mandala waarschijnlijk wel heel leuk vindt, dus even gas erop. Het wordt een zwarte, haar lievelingskleur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwart haakgat
Ik verzin vast wel iets. Heb nog genoeg in huis aan projecten. Maar heb ik daar dan ook zin in..
[..]
Leuk! Waarom deze deadline?
Oh leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:51 schreef Donna het volgende:
[..]
De ontvanger is dan jarig, zusje van m'n nieuwe liefde. Bedacht me ineens dat een mandala waarschijnlijk wel heel leuk vindt, dus even gas erop. Het wordt een zwarte, haar lievelingskleur.
Ja dat leek mij ook. Nog nooit een mandala gehaakt. Hij kan met reliëf en zonder. Denk dat ik maar zonder doe anders haal ik me wel heel wat op de hals.quote:
Wel goed testen of je wel de juiste maten volgt zodat je straks niet met opspannen niet uitkomtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook. Nog nooit een mandala gehaakt. Hij kan met reliëf en zonder. Denk dat ik maar zonder doe anders haal ik me wel heel wat op de hals.
Mooi hoorquote:
Jaaaa slim. Heb een pakket besteld en je moet het begin 2x meten om te kijken of je goed uit komt, dus dat komt wel goed verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel goed testen of je wel de juiste maten volgt zodat je straks niet met opspannen niet uitkomt
En zo'n ring moet groter zijn dan je denkt anders spant het niet strak op
Yes. En ga er later ook 1 naturel maken voor mijn vriend, die vindt dat ook zeker heel mooi. Maar eerst zwart.quote:
Ja dat wel echt goed volgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa slim. Heb een pakket besteld en je moet het begin 2x meten om te kijken of je goed uit komt, dus dat komt wel goed verwacht ik.
En even goed blocken.
Dat leek mij eigenlijk ook, maar het wordt wel specifiek genoemd onder de noemer dat het dan wel mooier uit komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel echt goed volgen
Blocken hoeft denk ik niet per se met mandala's, zeker als je lekker strak opspant niet
Ah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat leek mij eigenlijk ook, maar het wordt wel specifiek genoemd onder de noemer dat het dan wel mooier uit komt.
Maar goed, dat kan ik altijd dan beslissen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De corsages zijn nu allemaal klaar.
2 voor het bruidspaar, 11 voor oma, ouderparen, broer en zussen, getuigen en ceremoniemeesters.
Die van het bruidspaar zijn iets groter en zwaarder en hebben 2 magneetjes.Geweldig mooi. Wat een productie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag, dus het komt nu echt dichterbij
Misschien een stomme vraag maar zijn het twee bruidegommen? Ik heb volgens mij nog nooit een bruid met een corsage gezien
Oeps!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:38 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een mandala met een paarse whirl gemaakt. Ligt nog in de tas te wachten tot de maakster van het patroon een uitbreiding heeft gepubliceerd want die van mij is te klein voor de ring van 80 cm![]()
Wel heel leuk om te doen!
Van die ouderwetse patronen voor tafelkleedjes worden hier ook vaak voor gebruikt (vaak Russisch maar door de tekening goed te doen)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Geweldig mooi. Wat een productie!
Misschien een stomme vraag maar zijn het twee bruidegommen? Ik heb volgens mij nog nooit een bruid met een corsage gezien
Leuk! Wij hadden helemaal geen corsages. Tot grote ergernis van mijn schoonmoeder geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee de bruid wilde gewoon ook een corsage
Traditioneel heeft de bruid idd alleen een bruidsboeket en heeft de bruidegom een corsage met bloemen die in dat boeket zitten. En die corsage is dan groter dan de andere corsages.
Maar nu dus de bruid ook een grotere corsage.
Is maar net waar je je druk om maakt dan denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Leuk! Wij hadden helemaal geen corsages. Tot grote ergernis van mijn schoonmoeder geloof ikvolgens mij was ze opgelucht dat ik dan “in ieder geval wel” een boeket had
![]()
Mooi gedaan hoor.
Is dat boek wat? Heb hem meer dan eens voorbij zien komen...quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
Ik was vanmorgen met mijn moeder naar de Creatiefmarkt in Enkhuizen.
Heel leuke markt, niet zo heel groot.
Heb goed gescoord voor Kerst alvast
[ afbeelding ]
En in dat boek staat ook het patroon voor deze
[ afbeelding ]
Heb ik weer wat te doen na de bruiloften
Ja er staan patronen in van allemaal verschillende winterse huisjes, maar ook naaldbomen, bankje, lantaarnpalen, dat treintjequote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat boek wat? Heb hem meer dan eens voorbij zien komen...
Fijn dat je het leuk gehad hebt en gescoord hebt
Haha ja hoeft je dus niet te vervelen
oh jeej... dan ga ik nu heel hard discipline hebbenquote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er staan patronen in van allemaal verschillende winterse huisjes, maar ook naaldbomen, bankje, lantaarnpalen, dat treintje
Ik vind er best veel in staan
ooh, die is inderdaad ook weer geweldig. En perfect uitgevoerd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:25 schreef NijntjesUk het volgende:
"We hebben slakken."
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
Die van het bruidspaar zijn iets groter en zwaarder en hebben 2 magneetjes.Super!!! Heel veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag, dus het komt nu echt dichterbij
[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 01-09-2024 20:00:05 ]in de haak.
Oh dat boek lijkt me echt heel erg leuk!quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
Ik was vanmorgen met mijn moeder naar de Creatiefmarkt in Enkhuizen.
Heel leuke markt, niet zo heel groot.
Heb goed gescoord voor Kerst alvast
[ afbeelding ]
En in dat boek staat ook het patroon voor deze
[ afbeelding ]
Heb ik weer wat te doen na de bruiloften
Ik heb volgens mij een patroon van een trein die erop lijkt. Moet ik wel even zoeken. Als ik hem heb naar jou mailen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:24 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat boek sla ik over (al ziet dat treintje er erg leuk uit).
Ik wacht op Amigurumi aan Zee 2.
Heeeeel herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2024 12:45 schreef NijntjesUk het volgende:
Heel lief, maar nee hoor, dank je wel.
Dat belandt dan onderop de stapel (mezelf kennende).
Gelukkig is het maar een toer moet je denken, stel je voor dat je er 10 terug moet of zoquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef Donna het volgende:
Of ik lekker bezig was met de laatste toer van de mandala en toen in de toer ervoor een veel te opvallende fout ontdekte?
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2024 08:50 schreef Donna het volgende:
Foto van gisterenavond. Zal nog een betere maken.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Foto van gisterenavond. Zal nog een betere maken.Wauw wat mooi en wat een geduldklus! Super hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto van gisterenavond. Zal nog een betere maken.Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Foto van gisterenavond. Zal nog een betere maken.Heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |