Ik ga een poging wagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef INViCTuS het volgende:
Heb het record wel scherp gesteld![]()
Uitdaging om te verbreken
MissWeatherquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Misshobje met weer een 1e plek
Dankjewel @Starhopper, jij met de 2equote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Misshobje met weer een 1e plek
Jamaar ik heb 100 strafpunten gehad en ook missers van de week gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dankjewel @:Starhopper, jij met de 2eje zit me op de hielen
Die staat in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd nog geen uitslag..
Ik heb ook 1x strafpunten gehad, was wel redelijk beperkt maar toch hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar ik heb 100 strafpunten gehad en ook missers van de week gehadDus maak je geen zorgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 35 weer voorbij gevlogen en wat hebben we een mooie week gehad![]()
Helaas deze week wel de windrichting die bij de meeste compleet buiten de boot zijn gevallen![]()
Ook was het even spannend voor de top 2 want dat ligt dichtbij elkaar!wie deze week de winnaars zijn gaan we nu zien!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 3,12 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 3,23 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 3de plek met 3,98 punten is geworden: @:GarlandBriggsGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week.
Misser van de week
De misser gaat deze week naar: @:Frutsel , in bijna alles scoor je slechtvolgende keer beter!
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0 graden verschil.
Temp min: @:Dick_Laurent met 0,1 graden verschil.
Neerslag: 5 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:MissHobje met 0,2 uren verschil.
Gem wind: @:Aloa met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Houtenbeen met 2 richting verschil.
Luchtdruk: 5 users met 0,9hpa verschil.
Hoofdpijn en drukte, daardoor had ik het per ongeluk in het verkeerde topic geplaatstquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd nog geen uitslag..
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoofdpijn en drukte, daardoor had ik het per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst
Story of my lifequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misser van de week
De misser gaat deze week naar: @:Frutsel , in bijna alles scoor je slecht![]()
Ik zie 27 graden staan, wtfquote:Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Starhopper het volgende:
Haha check de oper. Als dat uitkomt krijgt iedereen een misser door de temperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |