Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:47 schreef Starhopper het volgende:
OMG IK BEN EERSTE![]()
![]()
![]()
Hoe dan
![]()
Gefeliciteerd iedereen
Dit komt niet overeen met het plaatje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windrichting: @Starhopper / @INViCTuS met 0 richting verschil
Correct dat heb je goed gezien, ik heb de uitslag vervangen door een nieuwe afbeelding, de text heb ik ook veranderd dit moest namelijk 2 richtingen zijn ivp 0quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met het plaatje?
En als het Oost is, dan zouden NO en ZO evenveel strafpunten moeten krijgen?
euhm.... je windsnelheid is raarquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef dick_laurent het volgende:
1 Min. temp (graden C): 15.1
2 Max. temp (graden C): 23.8
3 Neerslag (mm): 1
4 Zon (uren): 7
5 Windsnelheid (m/s): 3.52.1,5.12
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1014
Kies degene die er het dichtst bij zitquote:
Dat worden flinke strafpuntenquote:
Oh damn. Pff ja ik had gister een vlucht om 7u sochtends en was de hele dag in de weer daarna en heb dus savonds nog snel iets ingevuld met mijn enorm gare kop zodat ik t maar niet vergeten was...quote:
Ohh boy drukke dag dus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh damn. Pff ja ik had gister een vlucht om 7u sochtends en was de hele dag in de weer daarna en heb dus savonds nog snel iets ingevuld met mijn enorm gare kop zodat ik t maar niet vergeten was...
Moest dus 3.5 zijn. Geen idee what happened.
Kan er nu net zo goed helemaal mee kappen denk ik
Oeps ben hier nog vergeten op in te gaan, toen ik vrijdag avond de actuele gegevens invulde en aan de hand van grafiek de windrichting beetje kon bepalen kwam iemand ruim onder de 2 punten, dat is nog niet eerder voorgekomen. Helaas week de gemiddelde richting die avond nog verder af waardoor de verwachting niet klopt en als nog 1 punt moest incasseren. Tja soms kan het net even iets anders lopenquote:
Ruim onder de 2 punten! Wowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oeps ben hier nog vergeten op in te gaan, toen ik vrijdag avond de actuele gegevens invulde en aan de hand van grafiek de windrichting beetje kon bepalen kwam iemand ruim onder de 2 punten, dat is nog niet eerder voorgekomen. Helaas week de gemiddelde richting die avond nog verder af waardoor de verwachting niet klopt en als nog 1 punt moest incasseren. Tja soms kan het net even iets anders lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |