Je hebt een ban aangevraagd, vorige week deed je gewoon mee en besluit je via een kloon nog eens mee te spelen? Verdomme Aloa nu ben ik verplicht die vorige uitslag aan te passenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
12Beaufort kan er wel uit. Dat was een kloon van mij.
Ik had een ban aangevraagd, maar wou hier nog blijven posten.
Vandaar
Toen ik met die kloon mee deed, heb ik niet gepost met dit accountquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je hebt een ban aangevraagd, vorige week deed je gewoon mee en besluit je via een kloon nog eens mee te spelen? Verdomme Aloa nu ben ik verplicht die vorige uitslag aan te passenje hebt ten onrecht namelijk 9 mensen extra plaats naar beneden gezet
![]()
Ik zal em eruit halen
Haha ja kom ik nu ook achter, was in de war met Frutselquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik met die kloon mee deed, heb ik niet gepost met dit account
Ja idd. Ik had geen rekening gehouden met de all time lijst zeg maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha ja kom ik nu ook achter, was in de war met Frutsel![]()
Ik ga je naam even aanpassen, volgende keer even een melding doen naar mij
je kan je account toch ook (laten) verwijderen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Ik had geen rekening gehouden met de all time lijst zeg maar.
Maar goed, gaat ook niet weer gebeuren.
Geen probleem ik heb de naam van vorige week aangepast, kan de post helaas niet meer aanpassen dus laat ik staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Ik had geen rekening gehouden met de all time lijst zeg maar.
Maar goed, gaat ook niet weer gebeuren.
Je kan op anoniem gaan ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
je kan je account toch ook (laten) verwijderen?
Alleen mietjes doen datquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kan op anoniem gaan ja.
Maar dat gaan we niet weer doen
Wat is deze???? Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha ja kom ik nu ook achter, was in de war met Frutsel![]()
Haha die neerslagquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 28 zit er bijna weer op en dat betekend een nieuwe maar wel een heel teleurstellende uitslag
In bijna alles zaten we volledig naast wat resulteert in een score die zelfs de nummer 1 niet eens onder de 10 punten weet te krijgen, de massa neerslag van 26mm resulteerde bij de meeste behoorlijke scores op waar al snel duidelijk werd dat maar 1 iemand zou gaan winnen. Laten we gaan kijken wat we er allemaal van gebakken hebben![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 10,45 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 2de plek met 14,38 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 3de plek met 15,93 punten is geworden: @:SpeedyGJGefeliciteerd met deze (toch wel matige) overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week.
Misser van de week
@:Heywoodu vroeg erom om die misser van de week te pakkenvan tropische temperaturen moeten we ver gaan reizen, droge zonnige dag was ook ver te zoeken. Hopelijk komt het mooie weer volgende week jou het zonnetje geven
Beste prestatie:
Temp max: @:Houtenbeen met 3,5 graden verschil.
Temp min: @:Dick_laurent met 0.1 graden verschil.
Neerslag: @:Houtenbeen met 10.3mm verschil.
Zon uren: @:SpeedyGJ met 0,2 uren verschil.
Gem wind: @:Aloa met 0,3km/h verschil.
Windrichting: @:Starhopper / @:MissHobje / @:Dick_Laurent / @:Frutsel met 1 richting verschil.
Luchtdruk: @:MissHobje / @:INViCTuS met 0,8hpa verschil.
Ja die zag niemand aankomenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha die neerslag![]()
Gefeliciteerd iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |