abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214692215
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:23 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Van der Gijp is geen slimme jongen. Hij doet maar wat, denkt nergens over na, kletst maar wat raak en lacht als een schoenbekooievaar. Het wordt tijd dat hij niet meer terugkeert na de zomer.
En toch vind ik Gijp onvervangbaar, ik vind het altijd geweldig om te horen hoe hij relativeert plus zijn humor is aanstekelijk.

Zijn reactie op die boete is natuurlijk niet echt slim te noemen.
BlaBlaBla
pi_214709149
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 16:12 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
En toch vind ik Gijp onvervangbaar, ik vind het altijd geweldig om te horen hoe hij relativeert plus zijn humor is aanstekelijk.

Toen ze de mensen van ER aan de bar hadden, viel Van der Gijp door de mand als onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex. De relativering was toen ineens ver te zoeken.
pi_214710145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 04:50 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Toen ze de mensen van ER aan de bar hadden, viel Van der Gijp door de mand als onvolwassen man met een minderwaardigheidscomplex. De relativering was toen ineens ver te zoeken.
Als je je op een gegeven moment gaat irriteren aan een vaste tafelgast zoals in dit geval Van der Gijp dan begrijp ik zelf heel goed dat je hem graag ziet vertrekken. Ik heb die irritatie zelf nog niet bij hem.
BlaBlaBla
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:42:47 #154
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214710188
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 16:12 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de redacteuren nieuwe papegaaien kunnen vinden, zodat ze de serie langer kunnen voortzetten. De huidige papegaaien beginnen namelijk behoorlijk oud te worden.
pi_214710247
quote:

[..]
Heel dat ER wat de eigen propaganda als waarheid gaat verkondigen is gewoon irritant. Nogal een overgang om opeens twee mensen van ER daar neer te zetten. Prima als je iemand uitnodigt maar waarom in godsnaam twee mensen. De boodschap sloeg al niet echt aan. De ergernissen werden alleen maar erger.

[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 14-08-2024 09:59:02 ]
SOONY
pi_214710268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:42 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vraag me af of de redacteuren nieuwe papegaaien kunnen vinden, zodat ze de serie langer kunnen voortzetten. De huidige papegaaien beginnen namelijk behoorlijk oud te worden.
De eindredacteur is ook weg nu dus ben benieuwd of ze de rust kunnen bewaren achter de schermen en de gasten zullen inderdaad wel niet al te veel veranderen want de spoeling is nu al dun. Sommige verdienen die 1500 euro wel heel makkelijk zoals Wierd..
pi_214710299
quote:

[..]
Vond het wel mooi dat ie die opruiers een beetje voor paal ging zetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
De eindredacteur is ook weg nu dus ben benieuwd of ze de rust kunnen bewaren achter de schermen en de gasten zullen inderdaad wel niet al te veel veranderen want de spoeling is nu al dun. Sommige verdienen die 1500 euro wel heel makkelijk zoals Wierd..
Wierd is niet zo geschikt voor programma's waar een gladde presentator alles wat een beetje naar diepgang neigt meteen afkapt om een schijtlollig filmpje in te starten. In zijn podcast is hij wel ijzersterk. Voor Raymond Mens geldt in mindere mate hetzelfde.
pi_214711446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:38 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Als je je op een gegeven moment gaat irriteren aan een vaste tafelgast zoals in dit geval Van der Gijp dan begrijp ik zelf heel goed dat je hem graag ziet vertrekken. Ik heb die irritatie zelf nog niet bij hem.
Het ging om twee ER-mensen aan de bar, die uitgenodigd waren. Johan Derksen was het ook niet met ze eens, maar die voerde wel een normaal gesprek met ze. Van der Gijp gedroeg zich als een klein kind.
pi_214711462
[quote]0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:59 schreef ISVV het volgende:

[..]

Hij zette alleen zichzelf voor paal.
pi_214711757
[quote]0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op woensdag 14 augustus 2024 09:59 schreef ISVV het volgende:
[..]

Hij zette alleen zichzelf voor paal.
Is goed
  woensdag 14 augustus 2024 @ 19:48:51 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214714824
De snor had geschiedenis kunnen schrijven
https://www.dumpert.nl/item/100100358_da33d71f
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2024 @ 19:59:51 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_214715001
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
De snor had geschiedenis kunnen schrijven
https://www.dumpert.nl/item/100100358_da33d71f
Bedankt voor het lenen. :) Truste......

VBL / Kent u deze nog ? # 2

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214715181
quote:

[..]
Dit klinkt misschien stom maar tot dat moment dacht ik dat hij een goede gozer was, misschien ietswat simpel. Maar ik vond zijn houding misselijkmakend en haast mensonterend, lol.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 augustus 2024 @ 13:09:55 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_214719687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Dit klinkt misschien stom maar tot dat moment dacht ik dat hij een goede gozer was, misschien ietswat simpel. Maar ik vond zijn houding misselijkmakend en haast mensonterend, lol.
Mijn mening over hem was volgens mij al gedraaid of aan het keren. Wat een simpele ziel. Mensen belachelijk maken, kinderlijk gedrag, dom tot al zijn vezels....etc.....

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:40:25 #165
862 Arcee
Look closer
pi_214732922
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-via-de-media-spelen

Maandag beginnen de mannen van VI weer met hun programma. Na een zomerstop gaan Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp weer vijf avonden per week hun populaire talkshow maken. Maar van laatstgenoemde mogen dat er wel wat minder zijn, zo weet mediaverslaggever Jordi Versteegden.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dat weken of zelfs maanden lang vijf avonden per week te veel van het goede is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214733082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:40 schreef Arcee het volgende:

[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dat weken of zelfs maanden lang vijf avonden per week te veel van het goede is.
Goed artikel wel. Ben 't ook met 'm eens dat ze tussen januari-juni best 1 maandje heleentje kunnen doen. Goed voor de frisheid en gemoedstoestand van de heren. Elke dag weer exact zelfde onderwerpen ging ook irriteren. laat heleen lekker maandje met jack aankloten en dan kijkt iedereen incl. zij zelf weer uit naar de laatste maandjes. Het is nu net iets teveel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214737353
Hij is wel druk met de aanpassing van het format voor zijn, naar eigen zeggen, laatste seizoen
pi_214737824
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 14:26 schreef Marcoss het volgende:
Hij is wel druk met de aanpassing van het format voor zijn, naar eigen zeggen, laatste seizoen
Zolang het kijkers scoort blijft het nog wel 2-3 jaar bestaan, of Johan moet echt achteruit gaan met zijn gezondheid. Maar ben meer benieuwd of het inderdaad nog wel zo leuk kan blijven. Je merkt de laatste maanden al dat het een zet van herhaling is en bij weinig actualiteit is een uur per dag lastig te vullen. Ook is Wilfred zijn andere programma kwijt dus hij zal wel niet heel zin erin hebben. Voor het geld kunnen ze allang stoppen.
pi_214741354
Dit talkshowtje heeft zijn langste tijd gehad, het is het herkauwen van meningen die te pas en te onpas ter tafel komen als het onderwerp wat besproken wordt daarom vraagt. Ik kijk al jaren niet meer, maar als ik het dan eens voorbij zie komen omdat ik verplicht moet mee kijken, dan heb ik echt niets gemist blijkt dan altijd. En die hijgerige hysterica van een Genee met zijn getrol door stellingen ter tafel te gooien waar hij het antwoord al van weet maar alleen omdat het zo lekker scoort, dat kan ook echt niet meer. Het gaat ook van de hak op de tak en te snel.
Verder wat Gijp betreft. Die kan dan beter vanaf mei een maand vrij nemen en de rest van de zomer ook want dat is toch het moment dat alles met zomerstop gaat. In april is nog te vroeg. Ik weet bijna 100% zeker dat Talpa dat ook zo ziet, die kijken er toch anders naar als TV makers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214742634
Hey freaky, onze tv kenner! Wat zat je er gruwelijk naast he tijdens de kaarsrel! Tijd niet gezien hier... :D
pi_214745041
Weet niet waar je het over hebt ,Pipo de clown.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 18 augustus 2024 @ 14:43:54 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214745182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Dit talkshowtje heeft zijn langste tijd gehad, het is het herkauwen van meningen die te pas en te onpas ter tafel komen als het onderwerp wat besproken wordt daarom vraagt. Ik kijk al jaren niet meer, maar als ik het dan eens voorbij zie komen omdat ik verplicht moet mee kijken, dan heb ik echt niets gemist blijkt dan altijd. En die hijgerige hysterica van een Genee met zijn getrol door stellingen ter tafel te gooien waar hij het antwoord al van weet maar alleen omdat het zo lekker scoort, dat kan ook echt niet meer. Het gaat ook van de hak op de tak en te snel.
Verder wat Gijp betreft. Die kan dan beter vanaf mei een maand vrij nemen en de rest van de zomer ook want dat is toch het moment dat alles met zomerstop gaat. In april is nog te vroeg. Ik weet bijna 100% zeker dat Talpa dat ook zo ziet, die kijken er toch anders naar als TV makers.
Je zal het je maar zo druk maken om iets wat je niet kijkt :D
Laffe huichelaar
pi_214745355
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik heb genoeg gezien om tot deze conclusie te komen. Anders zie je me hier ook niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214745425
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar je het over hebt ,Pipo de clown.
Je hebt waarschijnlijk verdrongen hoe belachelijk je je toen in die topics hebt gemaakt.

Sinds dag twee van deze show is het overigens al constant het herhalen van meningen. Dat maakt voor de kijkcijfers alleen geen fuck uit. En dat de heren na twintig jaar hun langste tijd gehad hebben, is ook niet echt een gewaagde uitspraak. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door NY_Giant op 18-08-2024 15:23:20 ]
pi_214748649
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een beetje zoals tong80

Alles is kut aan het programma.
Maar vervolgens wel elke dag kijken, om hier vervolgens te klagen hoe kut het programma is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')