En natuurlijk op de voeding letten, anders wordt die pens een spekkoekquote:Op zondag 7 juli 2024 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Als jij nou eens ging wielrennen, en dan afstanden >50km, ben je zo van je dikke pens af.
KLB mod zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Min of meer idd. Mooie oude jingles en zo. Mooie Franse liedjes.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
Radio 1 wordt een maand verpest met die saaie verslagen
HOU OP MET MIJ PESTENquote:Op zondag 7 juli 2024 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Als jij nou eens ging wielrennen, en dan afstanden >50km, ben je zo van je dikke pens af.
Ik luister vaak radio 1, maar dat kan dus een maand niet meer, want de HELE middag is tour-verslagquote:Op maandag 8 juli 2024 07:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Snap niet hoe je er last van kan hebben als het je niet interesseert
Ik krijg er NIKS van mee
Stiekem is het toch een leuk liedje, alleen die wieler terroristen he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |