SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..quote:
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebbenquote:
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spekquote:
Niet te zuinig.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spek
Ik ga echt los op dit liedje. Aan het einde van de zomer heb ik ook een Ierse accent.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebben
Slaap lekkerquote:
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000quote:Op zondag 7 juli 2024 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te zuinig.
Ik heb vandaag na het sporten van vanmorgen niet zo gek veel meer gedaan eigenlijk
quote:
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..
Dan mag het natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000
quote:
quote:
Brussel <> Brunssum weinig verschil.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer stapjes, meer hapjesquote:
Oh mijn god wtf is dit.quote:
quote:
quote:
Neh, nu op NPO2 is een docu over de navo in Brunssum en daarbij zag ik dat er ook soms rondleidingen zijn, dus meteen maar even gegoogledquote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brussel <> Brunssum weinig verschil.
Hapjesquote:
Staat er dan ook een decoy hoofdkwartier in Brunssum?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
Welke zomerquote:
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.
klopt, dat zag ik ook, maar wilde niet nu al een datum vastleggenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.
Keiblij.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Is dit de nieuwste van K3?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Ze hebben wel goede dansmoves.quote:
Prins S en de Geit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Broodquote:
gegoogled, youtube gekeken. nu weer mijn leven overdenkenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben met de corsages begonnen.
Van deze moet ik er in totaal 10 maken, o.a. voor mezelf. Het bruidspaar krijgt een andere.nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die corsages van essie?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zien ze er in de clip uit als Heavy Metal act???
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben met de corsages begonnen.
Van deze moet ik er in totaal 10 maken, o.a. voor mezelf. Het bruidspaar krijgt een andere.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn heel veelzijdige corsagesquote:
hier nog steeds zonquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Probeer weer een stinkie in de metro te ontlopen. Man die stond 💀
Gister hadden we pas een goed buitjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen we bij mij in Zwaag wegreden begon het te regenen. Paar minuten later ging dat over in hozen.
En dat bleef zo tot ver na Leeuwarden. Je zag geen hand voor ogen, je kon amper zien dat er water langs de Afsluitdijk lag zo hard ging het.
Buitje ging precies met ons mee.
En op de terugweg via de dijk Lelystad Enkhuizen, met harde wind. Vrachtwagens en aanhangers mochten al niet meer erop."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee??quote:
Ja dat snap ik, maar dan werkte de grap nietquote:Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee??![]()
![]()
Ik bedoel de clip van Keiblei in de rei voor de kinderboerderei
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister hadden we pas een goed buitje![]()
Ik was met mijn vader naar GroningenLekker is dat altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen we bij mij in Zwaag wegreden begon het te regenen. Paar minuten later ging dat over in hozen.
En dat bleef zo tot ver na Leeuwarden. Je zag geen hand voor ogen, je kon amper zien dat er water langs de Afsluitdijk lag zo hard ging het.
Buitje ging precies met ons mee.
En op de terugweg via de dijk Lelystad Enkhuizen, met harde wind. Vrachtwagens en aanhangers mochten al niet meer erop.
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
Ja jongens de helft van mijn muzieksmaak is gewoon slecht. Moeten jullie toch weten inmiddels. Zoeken is op eigen risico.
Jaquote:
Discobollen zijn vet metal ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee??![]()
![]()
Ik bedoel de clip van Keiblei in de rei voor de kinderboerderei
Mwah, het was hier ook niet koud uit de wind.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dan rij je de stad Groningen in en dan zie je iedereen in t-shirtje buiten.
Dat voegt dan niet met je eigen weerbeeld
Ik heb het ook puur over de kleding van de "muzikanten"quote:
Een zwart shirt?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het ook puur over de kleding van de "muzikanten"![]()
![]()
Dat spijkerjack met badges, of kijk ik er naast??quote:
In die regenbui wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het was hier ook niet koud uit de wind.
Niet veel bijzonders. Wat kennismaken, dingen bespreken, bbqen. Dag er na zijn er wel activiteiten maar ik hoop nog dat ik wat eerder weg kan.quote:
Sommige mensen hebben geen specifieke reden nodig om vuurwerk af te schietenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
hebben we alweer gevoetbald?
ineens een lading vuurwerk hiero
Eh, gewoon wat alternatief, niet specifiek metal imo.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat spijkerjack met badges, of kijk ik er naast??
Vast wel het tweede...
ook weer waar, ben dat alleen hier niet gewend in dit elitebuurtjequote:Op zondag 7 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen specifieke reden nodig om vuurwerk af te schieten
Okee. ik ben ook moe en downig enzo dus die lange haren en dat jackje vielen me op. De muziek vind ik echt ruk, dus zsm afgezet...quote:Op zondag 7 juli 2024 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gewoon wat alternatief, niet specifiek metal imo.
zal wel een of andere gender reveal party zijnquote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar, ben dat alleen hier niet gewend in dit elitebuurtje
mogelijk, ben ik wel benieuwd of ze aan die kogeltjes van die romeinse kaarsen kunnen zien of het blauw of roze of geel is nu het nog zo licht is buitenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel een of andere gender reveal party zijn
mooi op tijd op 7 juliquote:Op zondag 7 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu wel even GOodbye June opgezet. Damn dat is echt muziek wat me wat doet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik heb de zanger ooit live gezien met zijn eigen band (Danzig)quote:
Morgen de dag maar beginnen met July Morning van Uriah Heep (ook live gezien)quote:
Vetquote:Op zondag 7 juli 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de zanger ooit live gezien met zijn eigen band (Danzig)
klinkt inderdaad heel lief om alle ledematen van een ander te verwijderen en dan nog te vragen... houd je dan nog van me?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Zo lief.
If I cut off your arms and cut off your legs
Would you still love me anyway?
If you're bound, and you're gagged, draped and displayed
Would you still love me, love me anyway?
Was wel leuk, maar het was verboden om foto's of geluidsopnames te maken en daar werd best wel streng op gelet..quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Het was eigenlijk wel een onmogelijke kutdag
Dat is wel jammer.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar het was verboden om foto's of geluidsopnames te maken en daar werd best wel streng op gelet..
Ja wat wil je dan doen, wegrennen?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt inderdaad heel lief om alle ledematen van een ander te verwijderen en dan nog te vragen... houd je dan nog van me?
Hoe zo dan?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou je van me houden als ik een worm was?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Zo lief.
If I cut off your arms and cut off your legs
Would you still love me anyway?
If you're bound, and you're gagged, draped and displayed
Would you still love me, love me anyway?
Altijdquote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je van me houden als ik een worm was?
Ik vind dat wel twee uiteresten qua muziek eigenlijk.quote:
Ik zou wel de ontwerper van de chromecast afstandbediening uit z'n beroepsgroep willen zetten.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je de afstandsbediening ondersteboven vasthoudt en tijdens het zappen denkt dat je een beroerte hebt?
nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je de afstandsbediening ondersteboven vasthoudt en tijdens het zappen denkt dat je een beroerte hebt?
neuj... maar denk ook dat het komt doordat ik amper zapquote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja. En telefoon op de kop proberen te unlocken en dan boos worden dat het niet werkt voor ik me besef wat er gaande isquote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Nee, want ik weet dat een beroerte anders aanvoelt...quote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Omg ja die valt hier echt dagelijks van het bed af, wat een kutdingen zijn datquote:Op zondag 7 juli 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel de ontwerper van de chromecast afstandbediening uit z'n beroepsgroep willen zetten.
Maak afstandsbedieningen vooral klein, halfrond en superglad. Dan laat ik hem tenminste lekker vaak vallen.
die van de chromecast gebruik ik nooit.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel de ontwerper van de chromecast afstandbediening uit z'n beroepsgroep willen zetten.
Maak afstandsbedieningen vooral klein, halfrond en superglad. Dan laat ik hem tenminste lekker vaak vallen.
Wat ik doe? Ik lig gewoon op de bank?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat een beroerte anders aanvoelt...![]()
![]()
Ja, ik mis de thuisknopquote:Op zondag 7 juli 2024 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. En telefoon op de kop proberen te unlocken en dan boos worden dat het niet werkt voor ik me besef wat er gaande is
Ik ben die van mij altijd kwijt onder een kussen ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje aan de knopjes aan de zijkant voelenquote:Op zondag 7 juli 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik mis de thuisknopik zie nu niet zo snel meer wat boven en onder is.
Huehue?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje aan de knopjes aan de zijkant voelen
Ik leerde pas jaren later dat het niet letterlijk om suiker gaat.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leerde pas jaren later dat het niet letterlijk om suiker gaat.
Zelfs na de uitleg snap ik hem nog nietquote:
Nou ja eigenlijk weet ik het niet, want ik had het zelf op dat moment niet eens door...quote:
deze gaat ook niet over het suiker van een watermeloenquote:Op zondag 7 juli 2024 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leerde pas jaren later dat het niet letterlijk om suiker gaat.
Ken het nummer niet. Dus wist het niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze gaat ook niet over het suiker van een watermeloen
bij deze weet je hetquote:Op zondag 7 juli 2024 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken het nummer niet. Dus wist het niet.
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zelfs na de uitleg snap ik hem nog niet
ja, bijna.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
[ afbeelding ]
Win ik?
Wij gingen gezellig uit eten bij een truckerstop.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig maar, anders had ik echt niet bij Kumpir The Happy Potato willen eten
[ afbeelding ]
Denk dat ik niks luister met zo weinig luisteraars. Zegt meer over mij want luister gewoon hele basic dingen.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
[ afbeelding ]
Win ik?
Nee Obscure Artists II - Less Than 1000 Monthly Listeners.. · Playlist · 785 songs · 392 likesquote:Op zondag 7 juli 2024 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
[ afbeelding ]
Win ik?
Ja ho, ik koos alleen bands die ik ook daadwerkelijk met enige regelmaat luister.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Obscure Artists II - Less Than 1000 Monthly Listeners.. · Playlist · 785 songs · 392 likes
Ok dat is valsspelen. Een band die ik daadwerkelijk ken:
[ afbeelding ]
Moet wel toegeven dat dit de eerste keer is dat ik ze opzoek
Bedankt, Mr./Mrs. Socialquote:Op zondag 7 juli 2024 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta vrij strak gespannen momenteel vanwege de toelating en zo. En het zit al het andere een beetje in de weg nu.
Psycholoog een paar weken terug: als je denkt dat iemand misschien zin heeft om sociaal te doen met je, moet je het diegene gewoon vragen!
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ga dit winnenquote:Op zondag 7 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Obscure Artists II - Less Than 1000 Monthly Listeners.. · Playlist · 785 songs · 392 likes
Ok dat is valsspelen. Een band die ik daadwerkelijk ken:
[ afbeelding ]
Moet wel toegeven dat dit de eerste keer is dat ik ze opzoek
Heel herkenbaar...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta vrij strak gespannen momenteel vanwege de toelating en zo. En het zit al het andere een beetje in de weg nu.
Psycholoog een paar weken terug: als je denkt dat iemand misschien zin heeft om sociaal te doen met je, moet je het diegene gewoon vragen!
Ik dacht altijd dat je dan ineens moeite krijgt met cognitieve dingen.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk weet ik het niet, want ik had het zelf op dat moment niet eens door...
Ben gewoon gaan werken, maar omdat de klacht langer dan 24 uur duurde, maar naar de HA gegaan en zo is het balletje gaan rollen..
De twist zit hem in dat er dus mensen zijn die op wat voor manier dan ook hebben laten merken dat ze dat wel willen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien hebben die mensen hetzelfde probleem.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De twist zit hem in dat er dus mensen zijn die op wat voor manier dan ook hebben laten merken dat ze dat wel willen.
En ik kan het nog steeds niet.
Wat de fuck is er mis met me.
Shit, ik vond net een 48 van een band uit het dorp. Nee, onder de 10 ken ik denk ik nietquote:
Ik hoor het wel als het gelukt isquote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit, ik vond net een 48 van een band uit het dorp. Nee, onder de 10 ken ik denk ik niet
Update: ik vond 11, damnit.
Oh, dat denk ik niet, ben al lang weer wat anders aan het doenquote:
Ik had vooral uitval in mijn hand. Ik dacht dat dat wel over zou gaan.,,,,, Geen idee of mijn mond scheef heeft gehangen enzo. Op het werk heb ik er niks van gehoord en ja Sjefke had ik toen nog, maar ja die reageert daar natuurlijk niet op..quote:Op zondag 7 juli 2024 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je dan ineens moeite krijgt met cognitieve dingen.
Voor een deel geldt dat zeker weten. Niet iedereen.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen hetzelfde probleem.
rip.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Ahhhhh Neeeee oogaids m'n abo is weer verlopen
Deze post is mede mogelijk gemaakt door Coolblue.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Ik voel dit.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Wel een beperkte groep, hoeren die hun hond laten inslapenquote:Op zondag 7 juli 2024 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Godvergeten hoeren die filmpjes van hun hond delen omdat ze ze moeten laten inslapen. Fucking algoritme. *jankt*
Want alle linksen zijn communist.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
De communisten winnen in Frankrijk, toch.
Nieuw volksfront en is extreem links wat denk je?quote:Op zondag 7 juli 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want alle linksen zijn communist.
quote:Volksfront is een samenwerkingsverband van linkse politieke partijen en organisaties. Meestal bestaat een Volksfront uit communisten en socialisten en vaak ook links-liberalen.
Volksfronten hebben vooral bestaan in de jaren 30. Met het oog op het opdringende fascisme, dat in Duitsland en Itali mede aan de macht had kunnen komen door politieke verdeeldheid aan de linkerzijde, besloot de Comintern afstand te nemen van haar oude standpunt dat communistische partijen niet met andere partijen mochten samenwerken. In onder andere Frankrijk en Spanje kon hierdoor een samenwerking van de communistische partij met andere, gematigder partijen aan de macht komen, en ook in landen waar de communisten niet meeregeerden waren zij vaak milder in hun oppositie tegen de parlementaire democratie. De volksfrontstrategie werd door de Trotskisten verworpen.
Na de Tweede Wereldoorlog kenden veel regeringen in het Oostblok op papier een vergelijkbaar systeem. In de Duitse Democratische Republiek (DDR) bijvoorbeeld bestonden de blokpartijen die een vast zetelaantal in het parlement kregen en in ruil daarvoor de leidende rol van de communistische partij erkenden. In werkelijkheid waren dit eerder methodes om een schijn van legitimiteit op te houden dan daadwerkelijke volksfrontregeringen. Ook de Volksrepubliek China kent een dergelijk systeem..
Nieuw volksfront is een coalitie van centrumlinks en links, dus nee, dat zijn niet allemaal communisten.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuw volksfront en is extreem links wat denk je?
De vertaling volgens wiki:
[..]
Is dit speciaal opgetuigd voor deze verkiezingen?quote:Op zondag 7 juli 2024 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuw volksfront is een coalitie van centrumlinks en links, dus nee, dat zijn niet allemaal communisten.
Zover ik begrepen heb, wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit speciaal opgetuigd voor deze verkiezingen?
Ja een coalitie van linksenquote:Op zondag 7 juli 2024 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit speciaal opgetuigd voor deze verkiezingen?
Is toch hetzelfde wat GroenLinks en de PvdA hier proberen? niemand mag ons meer maar als we de luie communist met de gekke bomenknuffelaar combineren lijkt het nog wat.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een coalitie van linksen
https://www.theguardian.c(...)hreat-from-far-right
Waaronder PCF wat een anti kapitalistische en communistische partij is.
Al die noodgrepen die bedacht worden om 'extreem - rechts ' maar uit het bestuur te houdenquote:Op zondag 7 juli 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een coalitie van linksen
https://www.theguardian.c(...)hreat-from-far-right
Waaronder PCF wat een anti kapitalistische en communistische partij is.
Leg anders gelijk de rode loper voor Poetin uit.![]()
Groen-links was zelf al zin bij elkaar geraapt zooitje van linkse partijen oa de CPNquote:Op zondag 7 juli 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde wat GroenLinks en de PvdA hier proberen? niemand mag ons meer maar als we de luie communist met de gekke bomenknuffelaar combineren lijkt het nog wat.
quote:Op zondag 7 juli 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groen-links was zelf al zo'n bij elkaar geraapt zooitje van linkse partijen oa de CPN
Je oom dus? Gecondoleerdquote:Op zondag 7 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff mijn vaders oudste broer is overleden. 84 jaar
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik lig net in mn bed, het lukt uiteindelijk welquote:Op zondag 7 juli 2024 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet gaan slapen maar het wil niet lukken.
reset het algoritmequote:Op zondag 7 juli 2024 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Godvergeten hoeren die filmpjes van hun hond delen omdat ze ze moeten laten inslapen. Fucking algoritme. *jankt*
Gecondoleerd maatje.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil nog wat meer slapenquote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar voor hoe langquote:
dat ben jij tochquote:Op maandag 8 juli 2024 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ga maar bij je stuiterbalvriendjes stuiteren
Je stopt met werken en vliegt naar Thailand?quote:
das bijna jaquote:Op maandag 8 juli 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je stopt met werken en vliegt naar Thailand?
Oh dat heb ik helemaal gemist.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag is de overdracht dus ga zo naar de notaris
Sushi om het te vieren?quote:Op maandag 8 juli 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was m'n volgende optie.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den haagquote:Op maandag 8 juli 2024 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal gemist.
van Den Haag of Rotterdam?
Oh, ik dacht dat dat al lang geregeld wasquote:
Nee. :p denk dat we moesten wachten op de notarisquote:Op maandag 8 juli 2024 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat al lang geregeld was
quote:Op maandag 8 juli 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah, ik was niet de enige.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal gemist.
van Den Haag of Rotterdam?
Grote dag, grote blij.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de zon schijnt dus dat is ook een grote dag
Was het bij jullie zo'n slecht weer dit weekend dan?quote:Op maandag 8 juli 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de zon schijnt dus dat is ook een grote dag
Ja veel regen gisteren en zaterdag natuurlijk code geel met wind des doods en regenquote:Op maandag 8 juli 2024 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was het bij jullie zo'n slecht weer dit weekend dan?
Hier in het zuiden is het gewoon zomer gelukkig.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veel regen gisteren en zaterdag natuurlijk code geel met wind des doods en regen
Oh, zo erg was het hier allemaal niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veel regen gisteren en zaterdag natuurlijk code geel met wind des doods en regen
een paar jaar?quote:Op maandag 8 juli 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een meisje met een jasje waar ik al een paar jaar online naar zit te gluren. Dat jasje :p. En hij is leuker dan gedacht
Ja denk al zeker 2 jaarquote:
quote:
Dank, hardop gelachen.quote:
Wel tof.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk al zeker 2 jaar
Dit jasje
https://yahmo.com/products/bouquet-black-reversible-sofa-bomber
Gezelligquote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 juli 2024 08:26 schreef DeZwabber het volgende:
1036 van 1305 en 840 van 1074
En weer door.
Oh, huizenjacht?quote:Op maandag 8 juli 2024 08:26 schreef DeZwabber het volgende:
En weer door.
quote:
Oh.quote:
quote:
quote:
Komt door gebrek aan planningquote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Puur op basis van inschrijftijd kom ik eigenlijk nergens onder de 150. Kan je ook al zien voor je reageert. Dus ik reageer voornamelijk op loting woningen. Maar zelfs daar is het lastig om laag te eindigenquote:
Liever dit dan 20e ofzoquote:Op maandag 8 juli 2024 08:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur op basis van inschrijftijd kom ik eigenlijk nergens onder de 150. Kan je ook al zien voor je reageert. Dus ik reageer voornamelijk op loting woningen. Maar zelfs daar is het lastig om laag te eindigen
Hard werken en knokken als een leeuw vers uit het ei, desnoods een paar jaar met twee baantjes erop klappen nu je nog jong bent, kun je kopen wat je wil.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:26 schreef DeZwabber het volgende:
En weer door.
quote:Op maandag 8 juli 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hard werken en knokken als een leeuw vers uit het ei, desnoods een paar jaar met twee baantjes erop klappen nu je nog jong bent, kun je kopen wat je wil.
Nee joh.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hard werken en knokken als een leeuw vers uit het ei, desnoods een paar jaar met twee baantjes erop klappen nu je nog jong bent, kun je kopen wat je wil.
Een villa in Oisterwijk is dan zo binnen handbereik ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slot Neuschwanstein ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een villa in Oisterwijk is dan zo binnen handbereik ja.
Een mens mag ambities hebbenquote:
Dit is zo maar moet je wel de drive voor hebben. Als je hard kunt werken kun je nog steeds echt veel geld verdienen in Nl.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lol, als ik niet meer uit eten zou gaan, zou ik wel veel besparenquote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst weer een reactie op Instagram geloof ik, over de inflatie in de VS en hoeveel men 50 jaar geleden verdiende vergeleken met nu, en hoever de cost of living en de huizenprijzen waren gestegen vergeleken met toen. Dat liep dus compleet scheef, mensen waren nu relatief meer kwijt aan vaste lasten en een huis dan toen.
Zit er zo'n schaap in de reacties 'ja wij gingen niet uit eten of naar de film, en toen konden we na een paar jaar sparen ons eerste huis kopen'. Tnx Gerda, die 200 euro per maand die je daarmee uitspaart, daarmee kun je na twee jaar ECHT GEEN REET. Doe maar 25 jaar.
En kan je nagaan, naar de film en uit eten was toen ook nog flink goedkoper.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst weer een reactie op Instagram geloof ik, over de inflatie in de VS en hoeveel men 50 jaar geleden verdiende vergeleken met nu, en hoever de cost of living en de huizenprijzen waren gestegen vergeleken met toen. Dat liep dus compleet scheef, mensen waren nu relatief meer kwijt aan vaste lasten en een huis dan toen.
Zit er zo'n schaap in de reacties 'ja wij gingen niet uit eten of naar de film, en toen konden we na een paar jaar sparen ons eerste huis kopen'. Tnx Gerda, die 200 euro per maand die je daarmee uitspaart, daarmee kun je na twee jaar ECHT GEEN REET. Doe maar 25 jaar.
Als je zo vaak naar de film gaat als zwab, red je het niet met 200 euroquote:Op maandag 8 juli 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ook wel, koop ik slot Neuschwanstein (en een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausfhrung E) binnen drie weken of zoquote:Op maandag 8 juli 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, als ik niet meer uit eten zou gaan, zou ik wel veel besparen
een abonnement is wel wat minder dan 200 euroquote:Op maandag 8 juli 2024 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je zo vaak naar de film gaat als zwab, red je het niet met 200 euro
Al die Stieks en ESMA'squote:Op maandag 8 juli 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, koop ik slot Neuschwanstein (en een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausfhrung E) binnen drie weken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |