SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..quote:
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebbenquote:
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spekquote:
Niet te zuinig.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spek
Ik ga echt los op dit liedje. Aan het einde van de zomer heb ik ook een Ierse accent.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebben
Slaap lekkerquote:
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000quote:Op zondag 7 juli 2024 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te zuinig.
Ik heb vandaag na het sporten van vanmorgen niet zo gek veel meer gedaan eigenlijk
quote:
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..
Dan mag het natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000
quote:
quote:
Brussel <> Brunssum weinig verschil.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000
Meer stapjes, meer hapjesquote:
Oh mijn god wtf is dit.quote:
quote:
quote:
Neh, nu op NPO2 is een docu over de navo in Brunssum en daarbij zag ik dat er ook soms rondleidingen zijn, dus meteen maar even gegoogledquote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brussel <> Brunssum weinig verschil.
Hapjesquote:
Staat er dan ook een decoy hoofdkwartier in Brunssum?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
Welke zomerquote:
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.
klopt, dat zag ik ook, maar wilde niet nu al een datum vastleggenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.
Keiblij.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Is dit de nieuwste van K3?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Ze hebben wel goede dansmoves.quote:
Prins S en de Geit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |