SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..quote:
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebbenquote:
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spekquote:
Niet te zuinig.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een prima lunch in het bos met pulled pork, kroket en een soepje die was volgeladen met spek
Ik ga echt los op dit liedje. Aan het einde van de zomer heb ik ook een Ierse accent.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds een kutnummer, maar het kleine stukje met de dansjes op tiktok kan ik wel hebben
Slaap lekkerquote:
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000quote:Op zondag 7 juli 2024 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te zuinig.
Ik heb vandaag na het sporten van vanmorgen niet zo gek veel meer gedaan eigenlijk
quote:
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat hij naar Brunssum komt, maar als hij er toevallig is..
Dan mag het natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000
quote:
quote:
Brussel <> Brunssum weinig verschil.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het rondje ietsjes langer geworden dan gepland, een kleine 37.000
Meer stapjes, meer hapjesquote:
Oh mijn god wtf is dit.quote:
quote:
quote:
Neh, nu op NPO2 is een docu over de navo in Brunssum en daarbij zag ik dat er ook soms rondleidingen zijn, dus meteen maar even gegoogledquote:Op zondag 7 juli 2024 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die in Brussel bedoelde.
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brussel <> Brunssum weinig verschil.
Hapjesquote:
Staat er dan ook een decoy hoofdkwartier in Brunssum?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
Welke zomerquote:
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier rekenen ze vast op als Rusland ooit bommen stuurt. Oeps verkeerde hoofdkwartier.
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag wel Cannerberg op TV en ze doen weer rondleidingen dus heb die maar meteen geboekt.
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zag ik ook voorbij komen, daar moet ik ook nog even een datum voor prikken.
klopt, dat zag ik ook, maar wilde niet nu al een datum vastleggenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is maar 1 weekend per maand zag ik; en zit redelijk vol voor komende maanden.
Keiblij.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Is dit de nieuwste van K3?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Mariska geeft een dopje rond
En Kim ligt ergens op de grond
Youssef wil al weken los
Waar is nou mijn sleutelbos?
Tristan maakt een jointje klaar
Wat een mooi intiem gebaar
Even tongen met Katrien
Straks kunnen we dieren zien
Ze hebben wel goede dansmoves.quote:
Prins S en de Geit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Broodquote:
gegoogled, youtube gekeken. nu weer mijn leven overdenkenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben met de corsages begonnen.
Van deze moet ik er in totaal 10 maken, o.a. voor mezelf. Het bruidspaar krijgt een andere.nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die corsages van essie?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zien ze er in de clip uit als Heavy Metal act???
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben met de corsages begonnen.
Van deze moet ik er in totaal 10 maken, o.a. voor mezelf. Het bruidspaar krijgt een andere.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn heel veelzijdige corsagesquote:
hier nog steeds zonquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Probeer weer een stinkie in de metro te ontlopen. Man die stond 💀
Gister hadden we pas een goed buitjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen we bij mij in Zwaag wegreden begon het te regenen. Paar minuten later ging dat over in hozen.
En dat bleef zo tot ver na Leeuwarden. Je zag geen hand voor ogen, je kon amper zien dat er water langs de Afsluitdijk lag zo hard ging het.
Buitje ging precies met ons mee.
En op de terugweg via de dijk Lelystad Enkhuizen, met harde wind. Vrachtwagens en aanhangers mochten al niet meer erop."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee??quote:
Ja dat snap ik, maar dan werkte de grap nietquote:Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee??![]()
![]()
Ik bedoel de clip van Keiblei in de rei voor de kinderboerderei
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister hadden we pas een goed buitje![]()
Ik was met mijn vader naar GroningenLekker is dat altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen we bij mij in Zwaag wegreden begon het te regenen. Paar minuten later ging dat over in hozen.
En dat bleef zo tot ver na Leeuwarden. Je zag geen hand voor ogen, je kon amper zien dat er water langs de Afsluitdijk lag zo hard ging het.
Buitje ging precies met ons mee.
En op de terugweg via de dijk Lelystad Enkhuizen, met harde wind. Vrachtwagens en aanhangers mochten al niet meer erop.
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
Ja jongens de helft van mijn muzieksmaak is gewoon slecht. Moeten jullie toch weten inmiddels. Zoeken is op eigen risico.
Jaquote:
Discobollen zijn vet metal ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee??![]()
![]()
Ik bedoel de clip van Keiblei in de rei voor de kinderboerderei
Mwah, het was hier ook niet koud uit de wind.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dan rij je de stad Groningen in en dan zie je iedereen in t-shirtje buiten.
Dat voegt dan niet met je eigen weerbeeld
Ik heb het ook puur over de kleding van de "muzikanten"quote:
Een zwart shirt?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het ook puur over de kleding van de "muzikanten"![]()
![]()
Dat spijkerjack met badges, of kijk ik er naast??quote:
In die regenbui wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het was hier ook niet koud uit de wind.
Niet veel bijzonders. Wat kennismaken, dingen bespreken, bbqen. Dag er na zijn er wel activiteiten maar ik hoop nog dat ik wat eerder weg kan.quote:
Sommige mensen hebben geen specifieke reden nodig om vuurwerk af te schietenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
hebben we alweer gevoetbald?
ineens een lading vuurwerk hiero
Eh, gewoon wat alternatief, niet specifiek metal imo.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat spijkerjack met badges, of kijk ik er naast??
Vast wel het tweede...
ook weer waar, ben dat alleen hier niet gewend in dit elitebuurtjequote:Op zondag 7 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen specifieke reden nodig om vuurwerk af te schieten
Okee. ik ben ook moe en downig enzo dus die lange haren en dat jackje vielen me op. De muziek vind ik echt ruk, dus zsm afgezet...quote:Op zondag 7 juli 2024 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gewoon wat alternatief, niet specifiek metal imo.
zal wel een of andere gender reveal party zijnquote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar, ben dat alleen hier niet gewend in dit elitebuurtje
mogelijk, ben ik wel benieuwd of ze aan die kogeltjes van die romeinse kaarsen kunnen zien of het blauw of roze of geel is nu het nog zo licht is buitenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel een of andere gender reveal party zijn
mooi op tijd op 7 juliquote:Op zondag 7 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu wel even GOodbye June opgezet. Damn dat is echt muziek wat me wat doet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |