WR bonus jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt ie een bedrag per nieuwe wereldrecord of was dat een broodje aap? Elke keer centimetertje ach
Ingebrigtsen krijgt 50k lees ik, dan zal dat voor iedereen zo zijn (in de DL) lijkt me.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt ie een bedrag per nieuwe wereldrecord of was dat een broodje aap? Elke keer centimetertje ach
Ik meen dat het per wereldrecord ca. 45.000 euro is.quote:
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.quote:
Ja zolang er niemand anders is ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.
Bij het hoogspringen ligt het bij de heren al wel een tijdje stilquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.
?quote:
En met natuurlijk beduidend lagere hoogtes is de kans ook wel kleiner dat er iemand is die er centimeter na centimeter bij op kan doen. Hoe Duplantis het doet is natuurlijk volkomen te begrijpen, zou ik ook doen, maar het is wel jammer dat je kijkt naar wereldrecords zonder dat je het idee hebt dat dit de nieuwe limiet ofzo isquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij het hoogspringen ligt het bij de heren al wel een tijdje stil
had het mooi gevonden als hij op OS gelijk een stap van 5 CM had genomen, als speciaal moment. Maar ja, centjes harken is ook belangrijk natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En met natuurlijk beduidend lagere hoogtes is de kans ook wel kleiner dat er iemand is die er centimeter na centimeter bij op kan doen. Hoe Duplantis het doet is natuurlijk volkomen te begrijpen, zou ik ook doen, maar het is wel jammer dat je kijkt naar wereldrecords zonder dat je het idee hebt dat dit de nieuwe limiet ofzo is
De oplossing is best eenvoudig, ze moeten hem het bedrag per centimeter bieden en dan een bonus van 10% erbij als hij meer dan 5 cm erbij doetquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
had het mooi gevonden als hij op OS gelijk een stap van 5 CM had genomen, als speciaal moment. Maar ja, centjes harken is ook belangrijk natuurlijk
Maar dan verdient hij alsnog minder als bij 5 x 1 cm toch? Of bedoel je 5 x $50k + 10%?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De oplossing is best eenvoudig, ze moeten hem het bedrag per centimeter bieden en dan een bonus van 10% erbij als hij meer dan 5 cm erbij doet
5x $ 50k +10% inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar dan verdient hij alsnog minder als bij 5 x 1 cm toch? Of bedoel je 5 x $50k + 10%?
Denk dat hij serieus wel richting 6.35m kan ondertussen en misschien zelfs 6.40m, wat vrij bizar zou zijn. Overigens erg tof dat er drie man over 6 meter ging gisteren.
Dank je. Ik lees het nu ook van Samuel, van Seedo kan ik nog niets vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Samuel heeft haar hamstring gescheurd vlak voor de Spelen, Seedo kampte volgens mij ook met blessures.
Denk wel dat Duplantis voor sponsors iets interessanter is en hij niet afhankelijk is van de premie voor een WRquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het wereldrecord met steeds 1 cm verbeteren was het verdienmodel van Bubka, dat zal bij Duplantis niet veel anders zijn.
Nooit tot zijn max springen, elke keer cm voor cm nieuw WR pakken waar en wanneer hij wilt.quote:
Ik denk dat sponsoren ook liever hebben dat hij in een tijdsbestek van 2 á 3 jaar een paar keer het record verbreekt dan in 1 keer een grote hap neemt en dan lange tijd niets.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat Duplantis voor sponsors iets interessanters en hij niet afhankelijk is van de premie voor een WR
Maar zonder concurrentie kan hij het prima op deze manier doorzetten
De Sergej Boebka methode dus.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:39 schreef Steven184 het volgende:
Nooit tot zijn max springen, elke keer cm voor cm nieuw WR pakken waar en wanneer hij wilt.
Het meest verbaast me dat ze kennelijk zijn gehuldigd voor deze prachtige chocolade medaille, getuige de foto onderaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:43 schreef VoMy het volgende:
Hanne Claes over rel rond samenstelling gemengde aflossingsploeg op Spelen: “Doom heeft zijn machtspositie gebruikt”
De vierde plek van de Belgische mixed relays, de gemengde 4x400m-aflossingsploeg, op de Olympische Spelen in Parijs kende een woelige aanloop over de teamsamenstelling. Hanne Claes (33) onthult nu hoe ze ondanks steun van de coaches naast het team viel: “Alexander Doom wou de finale alleen lopen mét Helena Ponette (24) in de ploeg.” Doom (27) legt de eindverantwoordelijkheid bij het BOIC en topsportcoördinator Rutger Smith: “Nog nooit heeft een atleet een ploeg opgemaakt.”
Een mix van tragisch en hilarisch hoe de Belgen en Doom verblind door hun ongekende medaillekansen op de 400m (mannen, mix, en individueel) in een machtstrijd op het allereerste onderdeel al hun kansen direct hebben verprutst en met niets achterbleven.
Doom had beter de mix helemaal niet gerend want de (vrijwel) zekere medaille kon gehaald worden op de 4x400 mannen; de mix was met de afwezigheid van Duolingo altijd al een zeer lastig verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |