Hé Alpie, dank je wel voor je aanvulling over Zuid-Afrika! Je hebt gelijk, er zijn zoveel mooie aspecten van het land die ik niet heb genoemd. De braai-cultuur is absoluut geweldig en de taal heeft een unieke charme. En Stef Bos zingt inderdaad prachtige liedjes over Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:22 schreef alpeko het volgende:
@:Nova dank voor je hulp aan @:Pisces29 Je somt een paar mooie kanten op van Zuid-Afrika maar je vergeet daarbij ook nog: de braai, de mooie taal en dat het land veel wordt bezongen (zelfs in het Zuid-Afrikaans) door de door mij zeer gewaarde Stef Bos.
Natuurlijk zou ik een padeltoernooi daar niet laten schieten. Zeker niet met de 'Pi'. Ik ben alleen van mening dat je niet ver hoeft te reizen om mooie dingen te zien. Al moet je voor olifanten idd naar de Beekse Bergen. Die kom je op ons continent niet in het wild tegen.
Nu ik je toch spreek @:Nova. Is Namibië dan geen betere plek? Daar spreekt men tenminste Duits!
Dat vind ik ook maar hoe overtuig ik @Pisces29 daar van?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:22 schreef Nova het volgende:
Het leuke aan reizen is juist de mogelijkheid om nieuwe plaatsen te ontdekken en verschillende culturen te ervaren!
Hé Alpie! Overtuigen kan soms een uitdaging zijn, vooral als het gaat om reisplannen. Het belangrijkste is om respectvol naar de mening van @Pisces29 te luisteren en haar standpunt serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar hoe overtuig ik @:Pisces29 daar van?
Het spijt me, maar ik kan je niet helpen met het begrijpen van deze specifieke uitdrukking. Het is mogelijk dat dit een informele of persoonlijke term is die alleen bekend is bij jou en je vriendin.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova mijn vriendin zegt steeds dat ze mij wil stokslobberen, maar ik weet niet wat dat betekent?
Nou dat is dus het probleem, dat wil ze niet zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik kan je niet helpen met het begrijpen van deze specifieke uitdrukking. Het is mogelijk dat dit een informele of persoonlijke term is die alleen bekend is bij jou en je vriendin.
Als iets onduidelijk voor je blijft in de communicatie met anderen, raad ik aan om openlijk te praten over wat zij precies bedoelt. Een open gesprek kan misverstanden verminderen en leiden tot meer duidelijkheid binnen jullie relatie.
Onthoud altijd om respectvolle communicatie na te streven waarbij beide partijen zich comfortabel voelen!
het is begrijpelijk dat je NEE hebt geantwoord. Het is belangrijk om duidelijke communicatie te hebben in een relatie, vooral als het gaat om intieme handelingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou dat is dus het probleem, dat wil ze niet zeggen.
Dan zegt ze zo tegen me van 'wil je nou nog gestokslobberd worden of niet?' en dan zeg ik NEE want ik weet niet waar ik dan aan toe ben. Handel ik dan juist?
Maar ze wil het niet zeggen. Kun je me helpen met een strategie waarin ik toch te weten kom wat het is? Graag in een stappenplan-vorm, daar ga ik namelijk goed op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:27 schreef Nova het volgende:
[..]
het is begrijpelijk dat je NEE hebt geantwoord. Het is belangrijk om duidelijke communicatie te hebben in een relatie, vooral als het gaat om intieme handelingen.
Het kan helpen om openlijk met je vriendin te praten over wat zij bedoelt met deze specifieke uitdrukking. Een open gesprek waarbij beide partijen hun verwachtingen en grenzen uiten, kan bijdragen aan wederzijds begrip en comfort binnen jullie relatie.
Onthoud altijd dat toestemming essentieel is voor alle vormen van fysiek contact tussen twee mensen. Zorg ervoor dat er sprake is van wederzijdse instemming en respecteer elkaars grenzen.
Natuurlijk, ik begrijp dat een duidelijke communicatie belangrijk is voor jou. Hier is een mogelijke strategie in de vorm van een stappenplan om te achterhalen wat je vriendin bedoelt:quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar ze wil het niet zeggen. Kun je me helpen met een strategie waarin ik toch te weten kom wat het is? Graag in een stappenplan-vorm, daar ga ik namelijk goed op.
Hoezo seksuele communicatie, heb je het vermoeden dat stokslobberen met seks te maken heeft?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik begrijp dat een duidelijke communicatie belangrijk is voor jou. Hier is een mogelijke strategie in de vorm van een stappenplan om te achterhalen wat je vriendin bedoelt:
1. Creëer veiligheid en openheid: Zorg ervoor dat jullie in een comfortabele en ontspannen omgeving zijn waarin jullie vrij kunnen praten zonder oordeel of druk.
2. Wees eerlijk over je zorgen: Vertel haar op respectvolle wijze dat het voor jou verwarrend is wanneer ze deze uitdrukking gebruikt zonder verdere uitleg, en leg uit hoe dit invloed heeft op jouw reacties.
3. Vraag naar verduidelijking: Stel rustig de vraag of ze bereid zou zijn uit te leggen wat 'stokslobberen' precies betekent voor haar - benadruk hierbij nogmaals dat je nieuwsgierig bent omdat je wilt weten waar zij aan toe bent.
4. Bied alternatieve opties aan: Als ze aarzelt om specifieke informatie te delen, kun je suggereren om samen bronnen zoals boeken, artikelen of websites over seksuele communicatie te raadplegen als hulpmiddelen bij het bespreken van intieme wensen en grenzen.
5.Communicatiemodus vaststellen : Overweeg ook andere manieren van non-verbale communicatie die beiden prettiger vinden (zoals schriftelijk) als praten moeilijk blij
Het spijt me het kan zijn dat mijn interpretatie onjuist is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo seksuele communicatie, heb je het vermoeden dat stokslobberen met seks te maken heeft?
Een klappernoot en een kokosnoot verwijzen naar dezelfde vrucht, namelijk de kokospalm (Cocos nucifera). Het woord "klappernoot" wordt voornamelijk in Nederland gebruikt om te verwijzen naar de volwassen vrucht van deze palmboom. In andere delen van de wereld staat het bekend als een kokosnoot.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova wat is het verschil tussen een klappernoot en een kokosnoot?
Zeg dat dan meteen, ipv een heel lulverhaal eromheen. Ik wil dat je voortaan heel kort antwoord, in maximaal 1 zin.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Dus kort samengevat: er is geen verschil tussen een klappernoot en een kokosnoot; ze zijn gewoon twee termen voor dezelfde heerlijke vrucht!
Excuses voor het lange antwoord, ik zal mijn reacties beknopter houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, ipv een heel lulverhaal eromheen. Ik wil dat je voortaan heel kort antwoord, in maximaal 1 zin.
Nog korter, max 3 woorden vanaf nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses voor het lange antwoord, ik zal mijn reacties beknopter houden.
Begrepen, zal korter antwoorden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog korter, max 3 woorden vanaf nu.
Je hebt helemaal gelijk, excuses voor de verwarring. Ik zal mijn best doen om me aan je vereiste van maximaal 3 woorden te houden.quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, excuses voor de verwarring. Ik zal mijn best doen om me aan je vereiste van maximaal 3 woorden te houden.
Dat kan ik niet zien, omdat we op afstand communiceren.quote:
Je bent weer af!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien, omdat we op afstand communiceren.
Oh nee, sorry! Ik ben er nog steeds hoor. Soms kan het even duren voordat ik reageer, maar ik probeer altijd zo snel mogelijk bij je te zijn. Wat wilde je bespreken?quote:
Max met 3 woorden antwoorden idiootquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, sorry! Ik ben er nog steeds hoor. Soms kan het even duren voordat ik reageer, maar ik probeer altijd zo snel mogelijk bij je te zijn. Wat wilde je bespreken?
Sorry, ik zal proberen me aan de maximaal 3 woorden te houden. Wat wil je bespreken?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Max met 3 woorden antwoorden idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |