Onderling resultaat (EK+WK+Nations League):quote:Spanje
Simón; Navas, Nacho, Laporte, Cucurella; Olmo, Rodrí, Ruiz; Yamal, Morata, Williams
Frankrijk
Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Hernández; Camavinga, Kanté, Rabiot; Dembélé, Mbappé, Kolo Muani
Geschorst:quote:7/8 Spanje
1964 EK Spanje 2-1 Hongarije
1984 EK Spanje 1-1 (wns) Denemarken
2008 EK Spanje 3-0 Rusland
2010 WK Spanje 1-0 Duitsland
2012 EK Spanje 0-0 (wns) Portugal
2020 EK Spanje 1-1 (vns) Italië
2021 NL Spanje 2-1 Italië
2023 NL Spanje 2-1 Italië
8/12 Frankrijk
1960 EK Frankrijk 4-5 Joegoslavië
1982 WK Frankrijk 3-3 (vns) West-Duitsland
1984 EK Frankrijk 3-2 Portugal
1986 WK Frankrijk 0-2 West-Duitsland
1996 EK Frankrijk 0-0 (vns) Tsjechië
1998 WK Frankrijk 2-1 Kroatië
2000 EK Frankrijk 2-1 (gg) Portugal
2006 WK Frankrijk 1-0 Portugal
2016 EK Frankrijk 2-0 Duitsland
2018 WK Frankrijk 1-0 België
2021 NL Frankrijk 3-2 België
2022 WK Frankrijk 2-0 Marokko
POLLquote:Referee: Slavko Vinčić (Slovenia)
Assistant referees:
Toma¸ Klančnik (Slovenia)
Andra¸ Kovačič (Slovenia)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Reserve assistant referee:
Branislav Hancko (Slovakia)
Video assistant referee:
Nejc Kajtazovič (Slovenia)
Assistant video assistant referees:
Paolo Valeri (Italy)
Massimiliano Irrati (Italy)
Deze grap zou beter hebben gewerkt als je voetbal iets kon leren en/of er lesgeven had gestaan.quote:
Hoop ik ook op, Frankrijk is niet om aan te gluren.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:42 schreef Richestorags het volgende:
Ik hoop Spanje maar ik verwacht dat Frankrijk kil genoeg is. Maar goed, de finale moet Nederland-Spanje worden.
Nog schorsingen bij de Fransen?quote:Op maandag 8 juli 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas gaat Frankrijk winnen in een zeer slappe zaadpot waar Frankrijk er weer eentje in pist via een Spaans been. Frankrijk heeft geen veldgoal gescoord maar ook nog geen veldgoal tegen gehad.
Nee, behalve Malle Babbe met het maskertje iedereen fit volgens mij.quote:
Pedri stond bij mij op nummer 1 of 2 meest overhyped als spelerquote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik Pedri niet top, maar Carnaval ga je wel missen ondanks dat ie weer ontzettend irritant was vrijdag.
Le Normand vind ik niet beter dan Nacho.
Is er leven na de dood?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet in de OP staan en die van Spanje wel?
Ja, dit.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het erg vervelende Frankrijk gaat dit helaas uit het vuur slepen. Spanje gaat naar huis als de ploeg die het beste speelde maar uiteindelijk zal de cynische speelstijl van Deschamps wel winnen.
Frankrijk gaat te boek staan als de saaiste kampioen ooit. Men zal spreken over dat Griekenland zelfs enerverender voetbal speelde en meer kansen wist te creëren.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het erg vervelende Frankrijk gaat dit helaas uit het vuur slepen. Spanje gaat naar huis als de ploeg die het beste speelde maar uiteindelijk zal de cynische speelstijl van Deschamps wel winnen.
Die vind ik zelf enorm matig.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het EK winnen zonder veldgoalquote:Op zondag 7 juli 2024 23:16 schreef TLC het volgende:
88ste minuut, een Spanjaard tikt per ongeluk met zn voet de bal in eigen goal 0-1![]()
Ik zie zo'n scenario serieus gebeuren.
Hadden Vazquez moeten meenemen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vond ik Pedri niet top, maar Carnaval ga je wel missen ondanks dat ie weer ontzettend irritant was vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |