Denk eerlijk gezegd dat je alleen op Linksback, linksbuiten en centraal achterin beter bent. Waarbij Mainoo en Walker tegenover Dumfries en Reijnders nog discutabel zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe toch normaal man
niemand heeft het gezien
Nederland heeft op alle fronten een betere selectie
kijk gewoon is waar de nederlandse allemaal gespeeld hebben en spelen
ik zeg 3-0 voor nederland
dit wordt echt een makkie
je staat gewoon al in de finale
dit is een formaliteit
De keeper sowieso ook nog.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je alleen op Linksback, linksbuiten en centraal achterin beter bent. Waarbij Mainoo en Walker tegenover Dumfries en Reijnders nog discutabel zijn.
Die vind ik helemaal niets bijzonders, bij Verbruggen zie je wel dat hij echt talent heeft. Aantal zeer fraaie reddingen gemaakt dit toernooi ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou persoonlijk (nog) voor Pickford gaan.
Een trauma in een EK-finale hadden we nog niet. Verliezen van Spanje kennen we helaas wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
Engeland klopt als team gewoon niet, ik verwacht dat Nederland door gaat. Ik verwacht zeer helaas dan een nieuw trauma in de finale, maar het kan verkeren.
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een trauma in een EK-finale hadden we nog niet. Verliezen van Spanje kennen we helaas wel.
Alweer?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.
De beste wint niet altijd het toernooi of de finale (Griekenland 2004, Portugal 2016).quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.
Toch denk ik dat Nederland er dan in zo'n finale toch in slaagt om een paar enorme mogelijkheden om zeep te helpen. Ook traditie.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.
Ik zie er iet meer reageren dus..quote:Op zondag 7 juli 2024 19:33 schreef Rick-Astley het volgende:
Ik ben benieuwd of TS dit topic wel mag maken van haar man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |