SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
9; was een 10 geweest als Pogacar tijd had gepakt of had gewonnenquote:Op zondag 7 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel op 10 geven we deze etappe?
[poll=7552]
Ik mis een optie.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=7552]
Heb een 8 gegeven, maar bij nader aanzien een 9. Voor de etappewinst wordt het niet veel mooier dan dit. Ook verre aanvallen door klassementsmannen, helaas zette dat niet door.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=7552]
De heuvels hielden te ver van de finish op. Pogacar deed nog z'n best op de vlakkere stroken, maar daar wegrijden is zelfs voor hem net niet mogelijk dus.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb een 8 gegeven, maar bij nader aanzien een 9. Voor de etappewinst wordt het niet veel mooier dan dit. Ook verre aanvallen door klassementsmannen, helaas zette dat niet door.
quote:
Dit is geen EK of VBLquote:
Helemaal mee eens. Vind gravel eigenlijk ook meer in een wielerwedstrijd thuishoren dan kasseien.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:16 schreef VoMy het volgende:
Aantal lekke banden was overigens nagenoeg 0, evenals de valpartijen. Vergeleken met kasseien was dit een stuk minder een loterij. Kortom: kunnen we vaker doen, zonder gezeik.
Vingegaard reed toch lek? Of was die fietswissel om iets anders?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:16 schreef VoMy het volgende:
Aantal lekke banden was overigens nagenoeg 0, evenals de valpartijen. Vergeleken met kasseien was dit een stuk minder een loterij. Kortom: kunnen we vaker doen, zonder gezeik.
Ja, maar een enkele lekke band is toch het probleem niet? Ik had er wel wat meer verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard reed toch lek? Of was die fietswissel om iets anders?
Oh, dat zeker jaquote:Op zondag 7 juli 2024 18:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar een enkele lekke band is toch het probleem niet? Ik had er wel wat meer verwacht.
De Europees kampioen deed het toch ietsje beterquote:Op zondag 7 juli 2024 18:20 schreef VoMy het volgende:
Wereldkampioen gravelen Mohoric 155e op 18 minuten, overigens.
Unbound rijden was een goede keus!quote:Op zondag 7 juli 2024 18:20 schreef VoMy het volgende:
Wereldkampioen gravelen Mohoric 155e op 18 minuten, overigens.
Welke rit gaat Piet Allegaert winnen?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle Franse mongolenploegen winnen een rit dit jaar.
Volgens mij ookquote:Op zondag 7 juli 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens Jose is de groene trui al binnen voor Girmay
Dat lijkt mij geen vreemde conclusiequote:Op zondag 7 juli 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien is Rutger (of zijn zus Ruth) Wuyts een talent?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wie krijgen we dan? Karrel, Babbelziek?
Dit past er gewoon prima in ja. Ik zou zeggen laat de kasseienloterij er voortaan maar uit. Met gravel kun je ook veel beter variëren in de zwaarte van zo'n rit.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn mensen die geen gravel willen zien in de Tour, haha. Eindelijk een keer een leuke rit, meer van dit.
Daarvoor ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Post-wk Evans was een prima renner en bovendien was het wel een (wat vreemde) persoonlijkheid buiten de koers.
quote:
quote:“Ik heb van nature eigenlijk al redelijk dun haar, dus ik denk niet dat ze er thuis hard mee zouden lachen, moest ik iets aan mijn coupe doen”, lacht Van Gils.
In de laatste kasseienrit gebeurde er buiten comedy capers bij Jumbo ook weinig qua pech toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit past er gewoon prima in ja. Ik zou zeggen laat de kasseienloterij er voortaan maar uit. Met gravel kun je ook veel beter variëren in de zwaarte van zo'n rit.
Dat gezegd hebbende zijn de voorjaarsrenners wel weer in hun hemd gezet.
Volgens bijna iedereen ook .quote:Op zondag 7 juli 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet he tniet echt, 1 keer een massasprint missen door pech ofzoquote:Op zondag 7 juli 2024 18:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Volgens bijna iedereen ook .
Vanwaar deze post?
Hij mag er zelfs 2 missen met z’n huidige voorsprong..quote:Op zondag 7 juli 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik weet he tniet echt, 1 keer een massasprint missen door pech ofzo
En het is toch al terug spannend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |