SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Hele mooie jongenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer attractieve renner die Evenepoel
Zeg dat maar tegen je slimme landgenoot.quote:
naar mannetje is het inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard natuurlijk niet, wat een ontzettende kutrenner.
Met Evenepoel en Pogacar zou ik daar niet op gokken.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Al de hele dag wel. Die gokt dat ze toch terugwapperen als ze met z'n drieën zijn.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard natuurlijk niet, wat een ontzettende kutrenner.
Jonas fietst toch niet mee denk ik. Dan kappen ze er vanzelf mee.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Evenepoel en Pogacar zou ik daar niet op gokken.
Zelfs Froome had meer charisma en allure dan dat. Die viel tenminste altijd wel aan.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Met afstand de Tourwinnaar met het minste charisma en allure.
Hij kan idd niks winnen door nu mee te rijden. De etappe gaat ie toch niet winnenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jonas heeft 3 man van hemzelf vlak achter hem rijden, hij is gek als gaat meerijden
Daarom ook een raar moment om te gaan als Remco, je was altijd vast komen te zitten in de kopgroepquote:Op zondag 7 juli 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu heb ik de indruk dat die groep vluchters beetje in de weg rijden.
Froome vond ik ook een natte krant En Cadel Evansquote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic eventueel uitschakelen. Dat kan hij winnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij kan idd niks winnen door nu mee te rijden. De etappe gaat ie toch niet winnen
Ja ik zit even te graven. Maar hij komt zelfs niet eens in de buurt van een Sastre.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Evans was vreselijk. Maar Froome was toch best wel een aanvaller. Alleen had hij een vreselijke rijstijl en look op de fiets.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Froome vond ik ook een natte krant En Cadel Evans
Post-wk Evans was een prima renner en bovendien was het wel een (wat vreemde) persoonlijkheid buiten de koers.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Froome vond ik ook een natte krant En Cadel Evans
Ziedend.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rot op joh, slaat echt nergens op
Cadel de wieltjeszuigerquote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Evans was vreselijk. Maar Froome was toch best wel een aanvaller. Alleen had hij een vreselijke rijstijl en look op de fiets.
Dat hondje was komischquote:Op zondag 7 juli 2024 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Post-wk Evans was een prima renner en bovendien was het wel een (wat vreemde) persoonlijkheid buiten de koers.
Eindelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Logisch dat Vingegaard niet mee wil rijden
José droomt nog iedere nacht over San Sebastian.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat hem veel sympathie kosten
- Renaat
Ik zal zwijgen
- Jose
Kun je ze ook bij naam noemen?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het aantal fans van Vingegaard buiten Denemarken blijft steken op twee.
Vingegaard reed vorig jaar in de tweede etappe niet op kop. Daarom kon Wout niet voor de etappe sprinten.quote:
Mathieu moet de brommer nog aanzetten neem ik aan?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef VoMy het volgende:
Ik begin te vrezen dat we de actie voor vandaag wel gehad hebben.
Rahim Vlasblom is één. Over de tweede moet ik nog even dubben.quote:
Jose kan beter van de commentaarcabine verhuizen naar het rusthuis.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vingegaard reed vorig jaar in de tweede etappe niet op kop. Daarom kon Wout niet voor de etappe sprinten.
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vingegaard reed vorig jaar in de tweede etappe niet op kop. Daarom kon Wout niet voor de etappe tweede plek sprinten.
Als Evenepoel mee kan beslissen of de Tourzege naar Pogacar of naar Vingegaard gaat, dan weet je wel al welke kant hij zal kiezen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef TAmaru het volgende:
Ik zie Remco en Tadej toch wel een beetje naar elkaar toe trekken. Veel respect, vergelijkbare rijstijl ... volgens mij gaan die nog wel samenwerken deze Tour.
Ik moest die naam googelenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rahim Vlasblom is één. Over de tweede moet ik nog even dubben.
Stukje wensendenken. Hoi Karrel.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mathieu moet de brommer nog aanzetten neem ik aan?
Je kan veel van Vingego zeggen, maar dit is pure desinformatie.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso kan ik geen sympathie hebben voor een renner die alleen maar de TDF kent als koers.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Evenepoel mee kan beslissen of de Tourzege naar Pogacar of naar Vingegaard gaat, dan weet je wel al welke kant hij zal kiezen.
Maar goed, dat geldt ook voor Roglic, maar dan naar de andere kant.
Je hoorde fake news.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik schakel net in, hoorde dat Visma aan het schroeien was en 1+ minuut op Pogacar had. Die is zelf teruggereden en nu zijn alle Visma's weg?
Evenepoel was er even vandoor, Pogacar er achteraan samen met Vingegaard. Op een gegeven moment met z'n drieën maar die Smurf uit Denemarken weigert om mee te rijdenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik schakel net in, hoorde dat Visma aan het schroeien was en 1+ minuut op Pogacar had. Die is zelf teruggereden en nu zijn alle Visma's weg?
Wat vond je van Armstrong dan? Die reed in zijn tourjaren ook nooit wat anders.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso kan ik geen sympathie hebben voor een renner die alleen maar de TDF kent als koers.
Neequote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waarop Pogi en Remco ook weigerden door te rijden.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Evenepoel was er even vandoor, Pogacar er achteraan samen met Vingegaard. Op een gegeven moment met z'n drieën maar die Smurf uit Denemarken weigert om mee te rijden
Gezien je laatste 8 posts begin ik te vermoeden dat je geen fan bent. Wellicht nog een keer of 3 herhalen zodat iedereen het zeker weet?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het aantal fans van Vingegaard buiten Denemarken blijft steken op twee.
Waarheen? Hij had net mee kunnen haken richting de voorsten, deed dat niet, en nu is het gat groter en groter aan het worden terwijl het van de stroken niet echt duidelijk is of je er eigenlijk wel het verschil kan maken. Gravel is geen kassei.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mathieu moet de brommer nog aanzetten neem ik aan?
Had ook een bloedhekel aan Armstrong.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat vond je van Armstrong dan? Die reed in zijn tourjaren ook nooit wat anders.
Naja de Dauphiné en de Amstel Gold Race misschien
Maar wie rijdt dan alleen de TDF?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ook een bloedhekel aan Armstrong.
Die was eergisteren.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer zal de gebruikelijke offday van Remco zijn?
Maar die koerste tenminste niet laf. Had de boel wel enorm goed onder controle, eigenlijk zoals we dat nooit meer gezien hebben. Maar wel altijd aanvallen en meedraaien.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ook een bloedhekel aan Armstrong.
Maar Vinjego had nu ook alles onder controlquote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Maar die koerste tenminste niet laf. Had de boel wel enorm goed onder controle, eigenlijk zoals we dat nooit meer gezien hebben. Maar wel altijd aanvallen en meedraaien.
Zoetemelk?quote:
je moet niet allles geloven op de interwebsquote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Charlyquote:
Op wie doel je dan?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vingegaardquote:
Maar we hebben al meer dan genoeg van die kolderieke gravelkoersen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou in deze buurt wel een mooie klassieker kunnen maken toch?
Enkel de wereldkampioen volgens mij.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt nog volk daar?
Ik denk idd dat dat vies tegenvalt.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt nog volk daar?
Gewonnen wel. Maar Vingegaard past heel zijn seizoen af op de TDF. Want die koersen die hij rijd zijn allemaaal ten voorbereiding van de Tour.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die heeft geen enkele andere grote koers gewonnen de afgelopen jaren
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewonnen wel. Maar Vingegaard past heel zijn seizoen af op de TDF. Want die koersen die hij rijd zijn allemaaal ten voorbereiding van de Tour.
Pogarcar die heeft de Giro gereden bijvoorbeeld.
Vingego reed vorig jaar nog, niet geheel onverdienstelijk, de Vuelta.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewonnen wel. Maar Vingegaard past heel zijn seizoen af op de TDF. Want die koersen die hij rijd zijn allemaaal ten voorbereiding van de Tour.
Pogarcar die heeft de Giro gereden bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dat er een regel moet komen dat fietswissels niet meer mogen. Dat je verplicht bent om op je eigen fiets te blijven rijden.
Tot dat Remco lek rijdtquote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dat er een regel moet komen dat fietswissels niet meer mogen. Dat je verplicht bent om op je eigen fiets te blijven rijden.
Waarom?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Carbon repareer je niet zo maar even bij de lokale smid.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou ook alleen maar echt leuk zijn als de toppers aan de start staan.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:44 schreef TAmaru het volgende:
Van mij mogen ze een hele gravelronde organiseren van minimaal een week
lijkt me echt genieten
Morele winnaar genotquote:Op zondag 7 juli 2024 16:44 schreef VoMy het volgende:
Mathieu van der Poel heeft bij de NOS al 30 complimenten in ontvangst mogen nemen dat hij zo zuinig rijdt maar als je niet voor de overwinning kan rijden heb je daar dus echt geen klap aan.
De rest van Alpecin is nergens dus wat kan hij anders dan gokken?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:44 schreef VoMy het volgende:
Mathieu van der Poel heeft bij de NOS al 30 complimenten in ontvangst mogen nemen dat hij zo zuinig rijdt maar als je niet voor de overwinning kan rijden heb je daar dus echt geen klap aan.
Nos kijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gasten bij de NOS zagen het eerst ook helemaal niet
Maar waar gok je nu nog op dan? Je kunt ook gokken en zelf ook eens iets doen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De rest van Alpecin is nergens dus wat kan hij anders dan gokken?
Yep, hij kan nu alleen hopen dat het peloton op gang blijft.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De rest van Alpecin is nergens dus wat kan hij anders dan gokken?
Enige wat hij had kunnen doen is met de grote 3 mee schuiven maar de vraag is of hij daar de benen voor heeft.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar waar gok je nu nog op dan? Je kunt ook gokken en zelf ook eens iets doen.
Je had op een van die gravelstroken ook zelf iets kunnen doen. Zo hard reden ze daar niet door in het peloton. Je mee laten voeren is best slim, maar als je niet voor een klassement rijdt moet je ergens wel zorgen dat je uiteindelijk voor de dagzege kan gaan fietsen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Enige wat hij haf kunnen doen is met de grote 3 mee schuiven maar de vraag is of hij daar de benen voor heeft.
vanavond gaan we horen dat hij een lichte hersenschudding heeft en uit koers wordt genomenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
Lekker 50km doorbanjeren met een mogelijke hersenschudding
Niks aan het handje, hij is wel in orde.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
Verwacht je niet gezien de laatste 33 km qua stroken dat er daar zoveel druk vanuit het peloton komt dat Mathieu vanzelf in die positie zit? Ik heb wel goede hoop eigenlijk. Hij zal tegelijkertijd niet in RVV vorm zijn nog, gok ik.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je had op een van die gravelstroken ook zelf iets kunnen doen. Zo hard reden ze daar niet door in het peloton. Je mee laten voeren is best slim, maar als je niet voor een klassement rijdt moet je ergens wel zorgen dat je uiteindelijk voor de dagzege kan gaan fietsen.
Omdat hij een knikje geeft?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niks aan het handje, hij is wel in orde.
Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef McGrath het volgende:
Het is ook nog 44 km.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:52 schreef Reljem het volgende:
[..]
Verwacht je niet gezien de laatste 33 km qua stroken dat er daar zoveel druk vanuit het peloton komt dat Mathieu vanzelf in die positie zit? Ik heb wel goede hoop eigenlijk. Hij zal tegelijkertijd niet in RVV vorm zijn nog, gok ik.
Ja die zit wel op fietsenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
Ondertussen geniet ik toch wel van de bochten techniek van Matje. Elke bocht haalt hij er relatief gemakkelijk een stuk of 5 in.
We schrijven Jappe opquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lang stuk nu tussen twee stroken. Ik ben een beetje bang dat de voorsprong stevig gaat oplopen.
Zou wel kunnen ja, maar ik had het idee dat er in het peloton niet echt meer door de klassementsmannen gereden werd om een verschil te maken. Het kan nog wel gaan gebeuren natuurlijk. Laatste 2 stroken zijn inderdaad wel weer wat zwaarder dus daar wordt misschien ook nog oorlog gemaakt.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:52 schreef Reljem het volgende:
[..]
Verwacht je niet gezien de laatste 33 km qua stroken dat er daar zoveel druk vanuit het peloton komt dat Mathieu vanzelf in die positie zit? Ik heb wel goede hoop eigenlijk. Hij zal tegelijkertijd niet in RVV vorm zijn nog, gok ik.
Ze worstelen ook niet bij elke valpartij zo erg om op de fiets te stappen zonder om te vallenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet elke valpartij is automatisch een hersenschudding.
Carl Berteele?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er een grotere sukkel dan Kristof Meul?
Voor Wout of voor Matje?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen voor de Olympische Spelen
Oud shirtje van Roompot.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:56 schreef Steven184 het volgende:
Wtf heeft Matthews aan? Is dit het Jayco tenue?
Jayco Roompot.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:56 schreef Steven184 het volgende:
Wtf heeft Matthews aan? Is dit het Jayco tenue?
Bini moet het wel alleen doen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wij juichen voor de wegrit op de Spelen allen voor Eritrea.
Wout komt nauwelijks vooruit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de tactiek van Visma niet. Wout zo op kop laten rijden.
Wout had je moeten laten pierewaaien met Mathieu en Bini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |