Haas is gewoon een top tier team tegenwoordig. Ook gewoon een sterke coureur met De Hulk.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom is P6 voor Haas op dit moment gelijk aan een zege
Max is er goed maar dan nog zou Perez er toch dichter bij moeten liggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Perez heeft zich gewoon bewezen in F1, niet als fantastisch coureur maar ook niet als koekenbakker. Als die dan net als Gasly en Albon voor hem een halve seconde op Verstappen moet toegeven dan moet je niet doen alsof we ineens het tijdperk zijn ingegaan waarin de auto het verschil maakt, itt in de Mercedes jaren. Maar sky doet dat wel door de hele tijd door te drammen over die RB en te benadrukken hoe slecht Perez wel niet is.
Ik zeg nietsquote:Op zondag 7 juli 2024 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kritiek op Sainz (nu bij Viaplay) snap ik maar hij heeft ook aan het eind nog een extra stop gemaakt omdat hij die ruimte had. Dus die seconden achterstand zegt me niet zoveel.
Rbr had hem kunnen hebben....quote:Op zondag 7 juli 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haas is gewoon een top tier team tegenwoordig. Ook gewoon een sterke coureur met De Hulk.
Onzin.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk niet dat ze Perez booten voor 2026. Die gaat presteerde vorig jaar al schrikbarend. En nog geven ze hem contract. Alleen dollartekens in de ogen bij Red Bull. Sportief gezien een grote farce.
Klopt. Maar ze willen liever Mexicaans geld dan punten. Moeten zij weten 🤷🏻♂quote:
Max wilde dat ook wel, geloof ik. Maar Duitsers kopen te weinig petjes ofzo.quote:
Ricciardo presteert tenminste nogquote:Op zondag 7 juli 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin.
Het feit dat ze RIC hebben terug genomen geeft al aan dat ze niets om dollars geven
Het gaat niet om petjes maar om sponsoren.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Max wilde dat ook wel, geloof ik. Maar Duitsers kopen te weinig petjes ofzo.
lijkt mij niet dat die regel er in staat. want nogmaals dat kunnen ze zelfs van hem af als hij standaard tweede wordt achter Max. Lijkt mij niet logisch dat Perez dat tekentquote:Op zondag 7 juli 2024 18:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rbr hoeft niet te ontbinden, maar tijdig de optie is fijn natuurlijk.
Hij presteert het om van Tsunoda te verliezen, ja.quote:
quote:
Als Perez gewoon 4 tienden achter Verstappen zit dan doet hij het relatief niet minder dan toen hij daarmee nog tweede kon worden. Dat hij onder die druk veel fouten maakt kun je hem verwijten maar dat is wat anders dan klagen over hoeveel langzamer hij is.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max is er goed maar dan nog zou Perez er toch dichter bij moeten liggen.
P17 met een Red Bull is schaamtevol, ook al rijdt Perez in de wagen en niet Max.
Sinds italië rijdt perez gewoon kut, heeft sindsdien maar 14 punten binnen gehaald terwijl Max er in diezelfde periode 111 binnen heeft gehaald.. bijna het totaal aantal punten van Perez ook.. die heeft in het kampioenschap 118 punten.
Volgens mij werd hij niet eens vaak 2de. Hij heeft 3 maal achter Sargeant gekwalificeerd dit jaar. Dat is gewoon slecht.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Perez gewoon 4 tienden achter Verstappen zit dan doet hij het relatief niet minder dan toen hij daarmee nog tweede kon worden. Dat hij onder die druk veel fouten maakt kun je hem verwijten maar dat is wat anders dan klagen over hoeveel langzamer hij is.
Als je dat ineens nu het gevolgen heeft voor de rangschikking gaat uitvergroten dan is dat om Verstappen niet de eer te geven die hem toekomt. Toen de RB de beste auto was aangezien Perez er regelmatig tweede mee kon worden kon Verstappen in die zin het verschil niet maken omdat die halve seconde voor de uitslag niet zoveel uitmaakte. Nu het dat wel doet gaan ze dan ineens Perez afkammen waarvan ze zolang gedaan hebben alsof die Verstappen kon uitdagen omdat hij vaak tweede werd.
Tsunoda is goed, dat is dus geen schande.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij presteert het om van Tsunoda te verliezen, ja.
Wie was het alternatief die ook nog eens geld in het blaadje zou brengen?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin.
Het feit dat ze RIC hebben terug genomen geeft al aan dat ze niets om dollars geven
Mexico is groot... en arm. Zijn er zoveel extra Peso's omdat het Checo is?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wie was het alternatief die ook nog eens geld in het blaadje zou brengen?
RedBull is maar 2 halve seizoenen dominant geweest en niet in dit seizoen, de rest was Verstappen. Die deed hetzelfde met Perez als wat hij met Albon en Gasly deed, nl. ongeveer een halve seconde per rondje harder gaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet eens vaak 2de. Hij heeft 5 maal achter Sargeant gekwalificeerd dit jaar. Dat is gewoon slecht.
Niemand denkt dat hij Verstappen kan uitdagen. We denken wel dat hij beter kan scoren in race weekenden. Bij rbr zeggen ze ook dat hij uit vorm is. Waarom kan dat hier niet erkend worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
RedBull is maar 2 halve seizoenen dominant geweest en niet in dit seizoen, de rest was Verstappen. Die deed hetzelfde met Perez als wat hij met Albon en Gasly deed, nl. ongeveer een halve seconde per rondje harder gaan.
Met een dominante RB deed dat Perez er beter uitzien bij zeer oppervlakkige beschouwing, nu het veld dicht bij elkaar ligt en de RB de 3e of 4e auto is laat dat zelfde tijdsverschil hem er heel slecht uitzien. Als je dan hetzelfde tijdsverschil de ene keer duidt als in dat Perez Verstappen zou kunnen uitdagen, en de andere keer als dat hij het extreem slecht doet, dan is dat om Verstappens snelheid te miskennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |