Die weten dat Max 't ook wel in z'n eentje binnen kan halenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
Mclaren is best een jong team voor racen aan de top hè. Coureurs, maar ook ervaring van het team aan de top.. ze leren daar allemaal bij de laatste races.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is wel de zoveelste race achter elkaar dat ze de fout maken te lang door te rijden.....
Wat moet je daar mee?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Bono heeft een mooie plant gekregen. Doet me aan Léon denken.
Leon van The man with 1000 kids?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Bono heeft een mooie plant gekregen. Doet me aan Léon denken.
Dit inderdaad. En de (sub)top is momenteel dusdanig breed dat er zat verschillende coureurs kunnen winnen die steeds punten van elkaar afpakken. Zolang Verstappen constant presteert gaat ie alsnog fluitend op het kampioenschap af.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er elke race een andere coureur wint kan Verstappen prima met tweede en derde plaatsen komen. Beetje de Button-manier van 2009.
Nou... ze werden in 1974 al kampioen op zichquote:Op zondag 7 juli 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mclaren is best een jong team voor racen aan de top hè
Yup, mooie tijdenquote:Op zondag 7 juli 2024 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou... ze werden in 1974 al kampioen op zich
En dan moeten de Olympische Spelen nog beginnenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:59 schreef FvanS het volgende:
Heb nu ook wel eventjes genoeg F1 gezien. 3 weken achter elkaar vind ik wel wat te veel. En dan ook nog het EK er bij.
Zou er bijna sportief van worden.
Idd. Ik zou zelfs zeggen dat Piastri vandaag eigenlijk beter was dan Norris en dat is echt de eerste keer dat ik dat vind. Tot nu toe was ik altijd toch wat sceptisch, maar afgaand op vandaag begint Oscar het bandenmanagen toch onder de knie te krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.![]()
En ja die laatste banden-keuze van Norris was fout maar die keuze hadden ze gewoon niet bij hem neer moeten leggen. Daar heb je strategen voor.
Om in te schijten.quote:
Dit. Piastri werd echt afschuwelijk genaaid door Mclaren vandaag.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Ik zou zelfs zeggen dat Piastri vandaag eigenlijk beter was dan Norris en dat is echt de eerste keer dat ik dat vind. Tot nu toe was ik altijd toch wat sceptisch, maar afgaand op vandaag begint Oscar het bandenmanagen toch onder de knie te krijgen.
Precies!quote:Op zondag 7 juli 2024 18:02 schreef potjecreme het volgende:
Norris of Piastri had de eerste keer mee gemoeten met Verstappen toen ze naar de inters gingen.
Dat levert het geld op, dus ik denk het wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
Zak en Stella houden zich blijkbaar liever bezig met Verstappen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.![]()
En ja die laatste banden-keuze van Norris was fout maar die keuze hadden ze gewoon niet bij hem neer moeten leggen. Daar heb je strategen voor.
Geen idee wat Bono in zijn vrije tijd doet maar ik ben ruimdenkend.quote:
neujquote:Op zondag 7 juli 2024 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Qua strategie had Max moeten starten op hard en de laatste stint op medium moeten doen?
(met de kennis van nu)
Denk dat het niet heel veel uitgemaakt zou hebbenquote:Op zondag 7 juli 2024 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Qua strategie had Max moeten starten op hard en de laatste stint op medium moeten doen?
(met de kennis van nu)
Ik denk dat ze inspeelden op de onverwacht harde slijtage. MAW, ze wisten dan nog niet aan het begin.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |