Zeker!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:10 schreef trein2000 het volgende:
Verstappen gaat dit nog halen joh. In ieder geval voor P2.
moet hij nog even doorpeddelenquote:
Echt wel!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:11 schreef Zwoerd het volgende:
Als Max dit wint zou het wel echt èèn van zn mooiste en meest onverwachte zeges zijn
echt hequote:
Moet te doen zijn in 10 rondjesquote:
maar wedden dat hij dan nog steeds geen DotD heeft?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:11 schreef Zwoerd het volgende:
Als Max dit wint zou het wel echt èèn van zn mooiste en meest onverwachte zeges zijn
Hij gaat het sowieso halen met hoe het nu gaat. En dan heeft ie aan het einde voordeel van de harde banden.quote:
We gaan alvast stemmenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wedden dat hij dan nog steeds geen DotD heeft?
nee niks verslaat 2016 Braziliequote:Op zondag 7 juli 2024 17:11 schreef Zwoerd het volgende:
Aan mijn stem ligt het nietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de nieuwe lollipopman videoquote:Op zondag 7 juli 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komt nog binnen de DRS zo.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat het sowieso halen met hoe het nu gaat. En dan heeft ie aan het einde voordeel van de harde banden.
quote:
Läkerol snoepjes ook een goeiequote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Als Max dit wint vreet ik iets op..... weet nog niet wat.....
Engelse drop ofzo, die vind ik serieus goor
HAMlappen...rauwquote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh...gemistquote:
Och krijgen we dat weer? Gaat de wedstrijdleiding zich er weer mee bemoeien?quote:
En Perez doet ook z'n best dus die heeft ook wel een sticker verdiend..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ricciardo ook flink aan het trappen op 13
DRS is al lang aan..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och krijgen we dat weer? Gaat de wedstrijdleiding zich er weer mee bemoeien?
Je kan ook zon Englse lager atten. Die zijn serieus goor.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Iedereen behalve ik dan toch..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen hier: Hard ?????
Max: Grijnzend gassen
als we zo beginnen... ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij niet nee.. en ik ook niet!
Da's gelukt en nu?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet eerst maar eens in DRS komen
thanks Max+1quote:
Winnen wordt krap..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:18 schreef Szura het volgende:
Tactisch geweldig van RB/Vertappen als ze dit winnen, maar zorgwekkend dat dat nodig is
en nu er nog voorbijquote:
Hopelijk wel. Norris moet zich niet zomaar laten piepelen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Norris gaat vechten.. gaan ze HAM niet halen meer
ja Ham is niet genoeg opgehouden door achterblijversquote:
En Verstappen te veel door Norris.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja Ham is niet genoeg opgehouden door achterblijvers
jep..blijft P2quote:
Ok ok, medium wellquote:
mwa.... neh...quote:Op zondag 7 juli 2024 17:21 schreef FvanS het volgende:
Laat Hamilton het maar winnen joh, leuk toch voor die jongen.
Finisht met 3 wielenquote:
Over 3 ronden pasquote:Op zondag 7 juli 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
Ham heeft het record dan dus binnen voor meeste winsten op 1 baan
Van mijn part. Beter dan 8 titelsquote:Op zondag 7 juli 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
daarom staat er ook Dan in die zinquote:
ja hij kon ook Ham wat afblokken....quote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit wil nogt even de FL punten van Max afpakken?
Ik zat me er ook al aan te ergeren inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, HAM gaat dit makkelijk houden.
Best crowd. Keep pushingquote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef trein2000 het volgende:
Krijgen we zo die LH-act weer. Geen zin in.
Is toch mooi man, is Lewis wel gegund na zo'n lange tijd.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef Zorro het volgende:
Nou op naar de Tour. Max komt rondjes te kort en ik weiger naar dat walgelijke circus zo dadelijk te kijken
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:23 schreef Mano_ het volgende:
Pitten ze Perez zodat hij Max nog wat kan helpen, gaat die cuck gewoon aan de kant
Fanboys hè. Waanzinnig, fenomenaal.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, HAM gaat dit makkelijk houden.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:22 schreef trein2000 het volgende:
Krijgen we zo die LH-act weer. Geen zin in.
Echte circuitsquote:Op zondag 7 juli 2024 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Zoals verwacht gaat Hamilton dit gewoon volhouden op de softs. Wel een supermooie race gezien
Hoeft ook niets. Norris weer verslagen, dus loopt gewoon uit.quote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het eerst sinds de wereldtitel van verstappen dat Lewis wint toch?
Max loopt gewoon uit op de concurrentie.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:23 schreef Managarm het volgende:
Mooi toch, de winnaars wisselen elkaar af en aan het einde is Max kampioen.
ja die kan hij in zijn zak stekenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
-s... wereldtitelS...quote:Op zondag 7 juli 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn eigen keuze geweestquote:
ja die balen nog wel dat het geen 1 2 3 isquote:
Daarom luister ik naar Olavquote:
Dat is niet wat kwijlen betekentquote:Op zondag 7 juli 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die balen nog wel dat het geen 1 2 3 is
gohquote:
Netjes van Max, maar vergeet big brain Hannah niet. Elke call was goed.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
Toch netjes van Max dat ie 'm nog naar P2 rijdt, Mercedes is hier te snel
Met de wereldtitel refereer ik naar zijn eerstequote:
oude koeien laten we in de sloot.quote:
2 rondjes denk ikquote:
Max had zelf de call naar Inters gemaakt wat hem 2 plekken opleverde toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Netjes van Max, maar vergeet big brain Hannah niet. Elke call was goed.
Only singing when you're winning.quote:
Ik zei het net al; McLaren was strategisch absoluut afschuwelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Apart dat de Norris zoveel verliest op de rode band.
Achquote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker niet. Staatsvijand nummer 1 voor altijd. Vreselijke vent.
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef Tekaschi het volgende:
Max weer schade beperkt, maar RB heeft een groot probleem.
We hebben nog 2 GP's te gaan tot de zomerstopquote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef pmponer het volgende:
Toto gaat lekker de zomerstop in; alleen max nog even tekenen
Ferrari tactics.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei het net al; McLaren was strategisch absoluut afschuwelijk
jazeker wel. Max heeft het super gedaan om toch nog tweede te worden. Norris had ook uitstekende inhaalacties. En laten we de super inhaalacties van Oscar ook niet vergetenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van sport he
Act.quote:
Idd, eindigde voor Norris.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.
Al een paar nachtenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef plesner het volgende:
Zal Hamilton al spijt hebben van zijn overstap naar Ferrari? Waren wederom nergens
U bent tevreden?quote:
Nou ja, regen dit dat heeft hem geholpen. Goed gereden en goede calls met banden, maar verder absoluut kansloos 1 op 1 in gelijke situatie lijkt het.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |