SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wout nu sowieso al te veel energie verbruikt om nog kans te hebben tegen die mannen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de tactiek van Visma niet. Wout zo op kop laten rijden.
Wout had je moeten laten pierewaaien met Mathieu en Bini.
Weet niet of het Van Aert moet zijn, maar als je genoeg volk hebt, dan kon je er best eentje mee vooruit sturen, ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de tactiek van Visma niet. Wout zo op kop laten rijden.
Wout had je moeten laten pierewaaien met Mathieu en Bini.
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 7 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat al die ploegleiders zulke dwazen zijn en dat half Fok! geen ploegleider is.
Tja, het is eigenlijk 8 tegen 5 (want Costa en Fuglsang hebben volk vooraan) en bij die 8 zitten geen sukkels.quote:
Ik vind vooral dat Visma heel laf koerst dit jaarquote:Op zondag 7 juli 2024 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Weet niet of het Van Aert moet zijn, maar als je genoeg volk hebt, dan kon je er best eentje mee vooruit sturen, ja.
In een vlakke sprint schat ik ze allemaal niet zo hoog in.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stuyven sneller dan Oeroeboeroe, daar ben ik niet van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |