SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ja met onbeperkt sushi heb ik gehoord
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had gisteren een van dobbenkroket gehaald en die was ook niet vers
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Balliaans heeft invloeden uit een heleboel talen.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord snel in het Hongaars?
Ik vind persoonlijk van niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is het voordeel van een Van Dobben-kroket? Is die echt lekkerder?
Een echte polyglot, die bal.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Balliaans heeft invloeden uit een heleboel talen.
Nou voor mij heeft die geen meerwaardequote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
Lolquote:Op zondag 7 juli 2024 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
Van Dobben? Nee, van mij. Heb 'm toch gekocht.
kijken of je aan het opletten wasquote:Op zondag 7 juli 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord snel in het Hongaars?
ja vind ik welquote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
Zitten er ook vestjes bij voor als het ‘s avonds 23 graden is?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
zo leuk om al die kleding bij de thailand garderobe toe te voegen
Verse koeienogen.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraard. Het is niet de bedoeling dat ik het koud heb daarquote:Op zondag 7 juli 2024 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten er ook vestjes bij voor als het ‘s avonds 23 graden is?
tijd voor een slaven opstand en de nederlandse bank plunderenquote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt mee ook heerlijk als ik uit kan kijken naar rentenieren. Duurt alleen nog 30 jaar vrees ik.
Leave biljetjes alone!quote:Op zondag 7 juli 2024 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
tijd voor een slaven opstand en de nederlandse bank plunderen
Roemeense chauffeur?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:59 schreef mschol het volgende:
net in mn trucking sim de AI die zichzelf had klem gereden en niet meer wist wat ermee te doen
uiteindelijk zelf maar actie ondernomen en een flinke tik uitgedeeld zodat ik erlangs kon
Wat ga je dan de hele dag doen?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt mee ook heerlijk als ik uit kan kijken naar rentenieren. Duurt alleen nog 30 jaar vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |