SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ja met onbeperkt sushi heb ik gehoord
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had gisteren een van dobbenkroket gehaald en die was ook niet vers
quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Balliaans heeft invloeden uit een heleboel talen.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord snel in het Hongaars?
Ik vind persoonlijk van niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is het voordeel van een Van Dobben-kroket? Is die echt lekkerder?
Een echte polyglot, die bal.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Balliaans heeft invloeden uit een heleboel talen.
Nou voor mij heeft die geen meerwaardequote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
Lolquote:Op zondag 7 juli 2024 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
Van Dobben? Nee, van mij. Heb 'm toch gekocht.
kijken of je aan het opletten wasquote:Op zondag 7 juli 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord snel in het Hongaars?
ja vind ik welquote:Op zondag 7 juli 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
Zitten er ook vestjes bij voor als het ‘s avonds 23 graden is?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
zo leuk om al die kleding bij de thailand garderobe toe te voegen
Verse koeienogen.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraard. Het is niet de bedoeling dat ik het koud heb daarquote:Op zondag 7 juli 2024 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten er ook vestjes bij voor als het ‘s avonds 23 graden is?
tijd voor een slaven opstand en de nederlandse bank plunderenquote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt mee ook heerlijk als ik uit kan kijken naar rentenieren. Duurt alleen nog 30 jaar vrees ik.
Leave biljetjes alone!quote:Op zondag 7 juli 2024 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
tijd voor een slaven opstand en de nederlandse bank plunderen
Roemeense chauffeur?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:59 schreef mschol het volgende:
net in mn trucking sim de AI die zichzelf had klem gereden en niet meer wist wat ermee te doen
uiteindelijk zelf maar actie ondernomen en een flinke tik uitgedeeld zodat ik erlangs kon
Wat ga je dan de hele dag doen?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt mee ook heerlijk als ik uit kan kijken naar rentenieren. Duurt alleen nog 30 jaar vrees ik.
Eigenlijk wel.quote:
Tsja. Wat moet je anders. Heb jij in Thailand dan hobby’s die je op gaat pakken?quote:
Nog een drie wekenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:04 schreef Haags het volgende:
De laatste loodjes tot aan de vakantie breken aan. 🫠
ja als mijn been het toelaat wil ik gaan badmintonnen, dat doen mijn vriendinnen al en wil gaan leren kitesurfenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
[..]
Tsja. Wat moet je anders. Heb jij in Thailand dan hobby’s die je op gaat pakken?
Eten.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
[..]
Tsja. Wat moet je anders. Heb jij in Thailand dan hobby’s die je op gaat pakken?
Geen slangen vangen ofzo? Bal Vonk uithangen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als mijn been het toelaat wil ik gaan badmintonnen, dat doen mijn vriendinnen al en wil gaan leren kitesurfen
nou beter nietquote:Op zondag 7 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen slangen vangen ofzo? Bal Vonk uithangen.
Dat je blij bovenop een schattig beestje springt met kraaloogjes maar dat blijkt dan een superchagrijnige koningscobra te zijn.quote:
ja preciesquote:Op zondag 7 juli 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je blij bovenop een schattig beestje springt met kraaloogjes maar dat blijkt dan een superchagrijnige koningscobra te zijn.
Stokjes en rijst mee en die vissen gelijk oprollen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
En een vriendin geeft duiklessen , misschien dat ik daar ook nog de moed voor weet te verzamelen
Onderwatersushiquote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stokjes en rijst mee en die vissen gelijk oprollen.
quote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stokjes en rijst mee en die vissen gelijk oprollen.
straks kan je gewoon een thai inhuren die dat allemaal voor je doetquote:Op zondag 7 juli 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
je bed verschonen is echt de meest irritante taak in het huishouden vind ik
nee dat is wat decadent. Heb maar een klein huisjequote:Op zondag 7 juli 2024 11:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
straks kan je gewoon een thai inhuren die dat allemaal voor je doet
gewoon niet doen danquote:Op zondag 7 juli 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
je bed verschonen is echt de meest irritante taak in het huishouden vind ik
wel chocolade en bitterballen ?quote:Op zondag 7 juli 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
Zo alvast bij de winkel geweest en GEEN kroketten gekocht.
tja je hebt toch geld zat en die mensen doen het graag voor je , beetje de locale economie steunenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat is wat decadent. Heb maar een klein huisje
Nee chocolade had ik gisteren al genoeg gekocht in Duitsland.quote:
Als ze het live streamen kijk je wel als Ballie moet spelen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Badmintonnen, dat is echt zo'n spleetjeshobby.
nou ja voorlopig geen inkomsten hequote:Op zondag 7 juli 2024 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je hebt toch geld zat en die mensen doen het graag voor je , beetje de locale economie steunen
ik vind dat best leukquote:Op zondag 7 juli 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Badmintonnen, dat is echt zo'n spleetjeshobby.
Als het niet zoveel kost gewoon doen. Hou je meer tijd over om te smurfen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat is wat decadent. Heb maar een klein huisje
Hups Holland hupsquote:Op zondag 7 juli 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze het live streamen kijk je wel als Ballie moet spelen.
Als dat links rechts heen en weer gaat doen knallen die jopen eruit.quote:
Ik ook niet. Al ben ik er gewoon te lui voor.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:14 schreef Karzai het volgende:
ik heb het schoonmaken ook uit handen gegeven omdat ik er niet goed in ben
Nooit genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee chocolade had ik gisteren al genoeg gekocht in Duitsland.
met een wandelende tak ben je zo klaarquote:Op zondag 7 juli 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Ik moet de rattenkooi nog helemaal doen , dat is nog kutter.
quote:In het weekend, vakanties, feestdagen of de maanden juli en augustus met z'n tweeën een hele dag onbeperkt reizen met alle bussen van Qbuzz in Groningen en Drenthe.
¤ 12,50
ik word altijd wel blij als ik thuiskom en alles weer glimt en schoon isquote:Op zondag 7 juli 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al ben ik er gewoon te lui voor.
Al ben ik eerder rommelig dan vies.
Dat lijkt me ook wel lekker.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik word altijd wel blij als ik thuiskom en alles weer glimt en schoon is
Zo jammer dat die zich aseksueel voortplanten. Anders had ik er ook een paar op m'n bureau gewild.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een wandelende tak ben je zo klaar
Gijs 😎quote:Op zondag 7 juli 2024 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter is hele week al zielig en kan/wil weinig. Weet wel iedere keer de afstandbediening te vinden en te laten weten dat ze naar Juf Roos wil luisteren.
Kan het wel dromen inmiddels.
die eitjes weg gooienquote:Op zondag 7 juli 2024 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat die zich aseksueel voortplanten. Anders had ik er ook een paar op m'n bureau gewild.
quote:Op zondag 7 juli 2024 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee prullelbak denk ikof gootsteen
man ik heb nog veel meer takjes vermoord
quote:Op zondag 7 juli 2024 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee prullelbak denk ikof gootsteen
man ik heb nog veel meer takjes vermoord
Lekker handig Trees, kan je weer terugquote:Op zondag 7 juli 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
Zo alvast bij de winkel geweest en GEEN kroketten gekocht.
jawel. vanaaf nog slechter nu ik mij realiseer dat die eitjes misschien wel zijn uitgekomen en er overal verdwaalde takjes rond liepenquote:
Nee heb wel andere eten.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker handig Trees, kan je weer terug
Ik kan het wel een beetje voorspellenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, misschien laat ik wel even een voor en na foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |